Aug 21, 2008

Levi 廣告 — 這才算『好戲量』

貼是為了響應其中一個自已常到的部落格,把這段有趣的廣告短片貼於自已的部落中,就當是類似連鎖郵件一樣forward出去。至於廣告內容不用太理會,因為沒有打算為這產品宣傳,不過近日看過某個電子產品的低格調惡趣味的宣傳手法之後,不禁心中倒抽一口涼氣…

我雖然不是甚麼高尚的人,但也略懂由用家的角度分辨廣告的好與壞。每種產品有不同的對象,只要用得恰當,廣告的手法也壞不到那裡去。例如『百珍甜醋』就不用介紹得太科學化,只要簡簡單單唱兩句口號令人有好印象,總之就『百珍甜醋份外香』喇,過多不必要的資訊反而會令對象們反感。

又例如一個『潮流品牌』,你整首山歌去介紹就即刻變成『下流品牌』喇…點先至夠潮?內容要避免太過深度,要簡單直接食正後生仔口味,針對賣家喜好去宣傳,總之就要怪怪地得黎又幾有趣得黎又唔平凡得黎又幾有型…



呢段ok喇,起碼夠fun



好的廣告就係咁簡單,只要揀岩對象去宣傳,就事半功倍。

咁點為之壞的宣傳呢?舉個例,一個電子產品,除左要型(好似apple咁),仲要實用。用家對象應該係一d追求數據及效能既人,要針對宣傳,就唔好對用家唱山歌喇…除非你又想佢記得你『份外香』喇…


呢個宣傳鬧劇,就是大會找來表演團體『好戲量』擔當的…
就是如此好戲量。(唔建議睇,除非你真係想知咩係好差既宣傳手法。)


註1:說時遲那時快,這段好戲量已被刪除,內容其實就是演員扮記者搞事並用山歌形式介紹電腦產品…
除了『份外香』之外,還令人記得『好戲量』,兩者格調差不多。


註2:事隔幾日,終於在土豆網搵番條片…但仍然唔建議睇,無益。(24/08/08 updated)


0 意見:

Label Cloud

網誌 存檔