SweClockers.com | Nyheterna | Nyhetsarkivet | Recensioner | Artiklar | Länkar | Filer | FAQ
>> Se resultat från galna veckan - mars! <<


Skicka nytt inlägg  Skicka ett svar
min profil | registrering | sök | faq | forumindex
  näst äldsta tråden:   näst nyaste tråden:
»  SweClockers.com diskussionsforum   » Övrigt   » Allmänt prat   » Snart skuter jag mina klasskompisar

UBBFriend: Email this page to someone!    
Författare Ämne: Snart skuter jag mina klasskompisar
Yeah
Medlem
Medlem # 165

skickat 25 April 2001 18:48     Profil för Yeah   Email Yeah     Send New Private Message   Redigera/radera tråd   Citera
Läste på fragzones hemsida om att föräldrar stämmer datorspelstillverkare för att dom lärt sina barn att mörda

Länk!

--------------------

"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist"


Inlägg: 1420 | Från: Stol, Villa, Närkes Kil, Örebro, Närke, Sweden, Europa, Tellus | Registrerad: Maj 2000  |  IP: Loggat
Hagberg
Medlem
Medlem # 53

skickat 25 April 2001 18:51     Profil för Hagberg   Författarens hemsida   Email Hagberg     Send New Private Message   Redigera/radera tråd   Citera
Skräms inte sådär Timmy! (vi går i samma klass ni som inte vet det)
Inlägg: 1154 | Från: Vintrosa, Örebro | Registrerad: Maj 2000  |  IP: Loggat
phreak
Medlem
Medlem # 3259

skickat 25 April 2001 19:02     Profil för phreak   Författarens hemsida   Email phreak     Send New Private Message   Redigera/radera tråd   Citera
Timmy!!!!, vilket ***** namn, det är ju en från south-park

--------------------

Faan vad IBM e sega, beställde min BlueGene i Januari, har inte fått den än.


Inlägg: 174 | Från: Djurås, Sverige | Registrerad: Jan 2001  |  IP: Loggat
Draken
Medlem
Medlem # 657

skickat 25 April 2001 20:33     Profil för Draken   Författarens hemsida   Email Draken     Send New Private Message   Redigera/radera tråd   Citera
coolt... jag skriver i tråden "Vart är alla tjejer" och det hamnar här

Erkänn... jag är rätt duktig

[ 25 April 2001: Inlägg redigerat av: Draken ]

--------------------

If you love something, let it go.
If it don´t come back...
Hunt it down and kill it.


Inlägg: 135 | Från: Trollhättan | Registrerad: Jul 2000  |  IP: Loggat
Yeah
Medlem
Medlem # 165

skickat 26 April 2001 00:04     Profil för Yeah   Email Yeah     Send New Private Message   Redigera/radera tråd   Citera
quote:
Ursprungligen skrivet av: phreak:
Timmy!!!!, vilket ***** namn, det är ju en från south-park

jag är rätt nöjd med det...tur att jag inte fick heta något mer vanligt som Ponus eller så

--------------------

"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist"


Inlägg: 1420 | Från: Stol, Villa, Närkes Kil, Örebro, Närke, Sweden, Europa, Tellus | Registrerad: Maj 2000  |  IP: Loggat
Yeah
Medlem
Medlem # 165

skickat 26 April 2001 00:05     Profil för Yeah   Email Yeah     Send New Private Message   Redigera/radera tråd   Citera
quote:
Ursprungligen skrivet av: Draken:
coolt... jag skriver i tråden "Vart är alla tjejer" och det hamnar här

Erkänn... jag är rätt duktig

[ 25 April 2001: Inlägg redigerat av: Draken ]


det blir så när man inte är inne på forumet så ofta. Har brännaren gått sönder eller?

--------------------

"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist"


Inlägg: 1420 | Från: Stol, Villa, Närkes Kil, Örebro, Närke, Sweden, Europa, Tellus | Registrerad: Maj 2000  |  IP: Loggat

All tid är svensk tid.  

Skicka nytt inlägg  Skicka ett svar Lås tråd    Flytta inlägg    Radera tråd näst äldsta tråden:   näst nyaste tråden:
Votera:
Gå till:

Kontakta oss | SweClockers | Regler

Copyright(C) SweClockers

Powered by Infopop Corporation
Ultimate Bulletin Board 6.01