iBoodiBood community
    iBOOD van de dag |  Wat is iBOOD? |  Productlijst |  Jouw iBOOD

ibood/nl/forum / Productlijst / iBOOD Box (1 per iBOOD`er)
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 .
Author Bericht
Bmwforlife
Member

# Geplaatst: 12 Mar 2007 19:09:43


Denken jullie dat weer als de vorige keer dingen zitten als:
T-shirt, aantal tijdschriften, kauwgom enz?

xXx_eXtreme
Member

# Geplaatst: 12 Mar 2007 20:25:10 ° Edited by: xXx_eXtreme


Zou wel IBOOD.com shirt willen :) lijkt me leuk

XL ;) ... lolz

tnt_tara
Member

# Geplaatst: 12 Mar 2007 22:39:06


Hebben er als eens eerder dat soort dingen in gezeten dan?
tijdschriften, kauwgom en T-shirts etc.?

Bankers
Member

# Geplaatst: 13 Mar 2007 00:53:44


iBOOD Box (1 per iBOOD`er) 11-03-2007, 00:18 1 € 19,90 in behandeling

Is het normaal dat dit er nog steeds staat? Moet het niet al goedgekeurd zijn?

dave3003
Member

# Geplaatst: 13 Mar 2007 02:59:55


iBOOD Box (1 per iBOOD`er) 11-03-2007, 00:18 1 € 19,90 in behandeling

Is het normaal dat dit er nog steeds staat? Moet het niet al goedgekeurd zijn?

Bij mij net hetzelfde en heb met visa betaald

devino
Member

# Geplaatst: 13 Mar 2007 12:15:52


iemand al een envelop binnen?

QU_18
Member

# Geplaatst: 13 Mar 2007 17:15:48


@ devino..

levertijd: 10 werkdagen, dus is er natuurlijk bij niemand nog wat binnen. Zodra ik hem heb zal ik het hier melde:)

Geert789
Member

# Geplaatst: 13 Mar 2007 17:53:41


iBOOD Box (1 per iBOOD`er) 11-03-2007, 00:18 1 € 19,90 in behandeling

Is het normaal dat dit er nog steeds staat? Moet het niet al goedgekeurd zijn?
Bij mij net hetzelfde en heb met visa betaald


Hier hetzelfde, betaald met overschrijving, heb nog een 2e item gekocht ook (poker set) staat net hetzelfde bij, weet zeker dat het geld afgeleverd is (bank uitreksel)

Sammy
Member

# Geplaatst: 13 Mar 2007 19:08:19


Hij blijft op "in behandeling" staan tot het verzonden is

Champagne Powder
Member

# Geplaatst: 13 Mar 2007 20:29:56 ° Edited by: Champagne Powder


ik ben dus ook zo iemand die 2x met ideal heeft betaald rond 12.00 en. FF mailtje gestuurd of ze gingen refunden ofzo. kreeg dit terug:


" Beste iBOOD’er,

Op 11 maart heeft u geprobeerd om de iBOOD box te bestellen op iBOOD.com. Helaas is een aantal bestellingen door de enorme drukte op het betalingsplatform niet correct in ons systeem terecht gekomen.

U heeft daarom geen orderbevestiging gekregen terwijl u wel één of meerdere malen met iDEAL of creditcard betaald heeft.

Wij vragen u daarom een e-mail te sturen naar klantenservice@ibood.com met daarin:

- Adresgegevens, zodat wij de box alsnog naar u kunnen sturen.

- Bankgegevens (rekeningnummer, naam en plaatsnaam en voor Belgische klanten IBAN en BIC code). De bankgegevens hebben wij alleen nodig wanneer u meerdere malen betaald heeft of geprobeerd hebt te betalen. Wij kunnen dan het teveel betaalde bedrag zo spoedig mogelijk terugstorten en natuurlijk de bestelde box zo spoedig mogelijk naar u opsturen.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Klantenservice iBOOD.com
"

oftewel, 'vloppie en geld terug voor mij. Hetzelfde zal het geval zijn voor mensen die ook met ideal in de knoop zijn geraakt de betreffende avond.

ibood the best

xXx_eXtreme
Member

# Geplaatst: 14 Mar 2007 12:39:16 ° Edited by: xXx_eXtreme


Hmmm... ik wacht nog steeds op een teken van leven...

Reeds betaald (bevestigingmail gekregen - ben Belg dus via overschrijving) maar nog steeds niets tussen mijn aangekochte producten in mijn IBOOD.

Dus ik vrees 3 dingen, ofwel betalen ze me terug, ofwel hebben ze nog een envelop over en krijg ik die, ofwel maken ze vliegensvlug nog een fake envelop met troep er in en sturen ze die op, door gebrek aan 'echte' enveloppen.

Ik vrees het laatse, maar jammer genoeg is IBOOD dan een klant kwijt...

Catullus
Member

# Geplaatst: 14 Mar 2007 16:32:08


xXx_eXtreme, heb nog wat geduld.
Ik was er goed vroeg bij, betaald via Visa, geen annulatiemail ontvangen.
Staat nog steeds "in behandeling" tussen mijn bestellingen..

Gewoon ff wachten ;)

xXx_eXtreme
Member

# Geplaatst: 14 Mar 2007 18:12:06


Dat is het juist... er staat niets over een envelop vermeld tussen mijn bestellingen... :(

Stuvio
Member

# Geplaatst: 15 Mar 2007 00:26:51


En wat zat er nu in?

Harm
Member

# Geplaatst: 15 Mar 2007 00:44:50


Ja, wat zat erin?

Patje
Member

# Geplaatst: 15 Mar 2007 09:13:00


@ Stuvio; Harm

Dat weet nog niemand, althans van de kopers, want de enveloppen zijn nog bij niemand binnen ;)

basvlug
Member

# Geplaatst: 15 Mar 2007 09:18:56


Ben benieuwd wat jullie krijgen...

FOLLIEE!
Member

# Geplaatst: 15 Mar 2007 13:42:22


hoop dat ik die ipod van vandaag krijg :P

Flurry80
Member

# Geplaatst: 15 Mar 2007 15:19:20


Dat zal wel niet aangezien die uitverkocht is.
@ all
nog even weekje geduld en dan kunnen jullie lezen wat erin zit!!

xXx_eXtreme
Member

# Geplaatst: 15 Mar 2007 18:48:41 ° Edited by: xXx_eXtreme


Heb nog steeds geen antwoord gekregen...



Alsook mijn bestelling van 3 feb. is nog "in behandeling". Op 16 feb. kreeg ik voor de tweede maal een mailtje dat mijn geld (overschrijving) nog niet toegekomen was voor een product. Dit keer was het de "A4 tech USB Hub" (2x).

Daarin stond:
Wij hebben dit product voor u gereserveerd en hebben daardoor andere klanten helaas moeten teleurstellen.


Toen had ik een weekend moeten wachten omdat er problemen waren met mijn bank, om de afschriften af te drukken. Dan krag ik op 20 feb. een mail dat mijn bewijs van betaling goedgekeurd was, met dit minder leuke nieuws:

Dank u wel voor het sturen van uw betalingsbewijs. Wij gaan hiermee akkoord. Echter moet ik u mededelen dat wij geen A4 tech hubjes meer op voorraad hebben, waardoor wij deze vervolgens hebben moeten nabestellen. Helaas ontvangen wij deze pas 13 maart. Onze excuses hiervoor.

Nu heb ik braaf gewacht, en op 13 feb. alsook een mailtje gestuurd naar de klantendienst om te informeren naar de status van die hubjes. In mijn "Jouw IBOOD" staat nog steeds het volgende: "A4 tech USB Hub / 03-02-2007, 00:27 / 2 / € 20,85 / in behandeling".

Ik heb nog steeds geen antwoord gekregen op mijn mailtje als ik de envelop heb al dan niet, noch op mijn mailtje over die hubjes...

Begrijp je nu waarom ik ongerust ben...

Sammy
Member

# Geplaatst: 15 Mar 2007 22:37:18


Ze zijn momenteel waarschijnlijk weer erg druk met het uitzoeken van de gegevens van wel betaalde, maar helaas te laat bestelde enveloppen, dat moet allemaal teruggeboekt worden. Dus als je nog geen negatief antwoord hebt gekregen zou het zomaar kunnen betekenen dat je er toch een krijgt!
En als die usb gevallen de 13e bij hen binnen zijn gekomen zullen ze op z'n vroegst vandaag op de bus gegaan zijn, dus wellicht ff wachten tot maandag en als je dan nog niks ontvangen hebt even bellen?

Kilian
Member

# Geplaatst: 15 Mar 2007 23:06:27


Envelop nog niet binnen gehad, wil wel weten wat erin zit...
Ohja, de status blijft in behandeling totdat deze verstuurd is, dus dat is normaal!

Flurry80
Member

# Geplaatst: 16 Mar 2007 10:08:03


[sarcasme mode]
Envelop is nog steeds niet binnen, OHH WACHT HET IS PAS 5 DAGEN LATER.
Levertijd zegt toch niet voor niks 10 dagen.
[/sarcasme mode]

xXx_eXtreme
Member

# Geplaatst: 16 Mar 2007 17:44:41 ° Edited by: xXx_eXtreme


@ Sammy... nu zijn we bijna al de 17de, en nog steeds geen antwoord over de hubjes. Het staat nog steeds "in behandeling", dus ze zijn nog niet verzonden...

Ik wou er wel 1 als kado geven... mja.. heb daarnet reeds om 1 soortgelijke in de winkel gegaan en die gegeven. Dus echt leuk vindt ik het niet.

neo2000
Member

# Geplaatst: 17 Mar 2007 12:11:42


@ Sammy... nu zijn we bijna al de 17de, en nog steeds geen antwoord over de hubjes. Het staat nog steeds "in behandeling", dus ze zijn nog niet verzonden...
Oh, koel, is dit een topic over hubjes..? Misschien moet je de klantsservice nog eens mailen, in plaats van in allerlei topics te lopen spammen? :X

xXx_eXtreme
Member

# Geplaatst: 17 Mar 2007 13:08:08


Ik beantwoord gewoon. En dit lijkt me nog steeds on-topic want het gaat over het feit dat ze nog niet terug gemaild hebben. Misschien hebben anderen dit ook... Mocht ik nou beginnen zeuren over iemand's posten die mij niet aanstaan, dat zou nou een vorm van spam zijn... ;)

Jaerock
Member

# Geplaatst: 17 Mar 2007 16:39:39


Je geld terugvragen voor die envelop actie, je toon is namelijk zo dat je alleen nog tevreden bent mits er voor 100 euro aan spul inzit. Dat gaat moeilijk worden en je kan nooit controleren of ze je een echte envelop hebben gestuurd. Maar iBood moet winst maken, dus reken maar uit dat 80% van de enveloppen mensen tegenvalt.

Bmwforlife
Member

# Geplaatst: 17 Mar 2007 17:52:19


@Jaerock:
Tuurlijk zal meerdendeel van enveloppen niet meer waard zijn dan 20 euro. Dat is logisch. Maar ik vind dat je zowiezo niet moet zeuren. Je neemt een gok. En bovendien maak je toch geen verlies. Je krijgt zowiezo spullen die in totaal 20 euro waard zijn, nooit minder. En spullen die je niet wil, kan je weer verkopen.
Voor mij is het mijn eerste envelope. Ik vind het gewoon leuk om eens een gokje te wagen.

<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 .
Uw antwoord

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  Uitschakelen *Wat is dat?


Before posting non-english message, check your browser`s encoding!
 » Gebruikersnaam  » Wachtwoord 
 


www.ibood.com © 2007



iBOOD van de dag |  Wat is iBOOD? |  Productlijst |  Jouw iBOOD