Ofiste Başarılı Olmanın Sırları:)

İşkolik mi oldum ne?..:) İzinde olduğum halde,oturdum şöyle bi düşündüm işimde daha da başarılı nasıl olabilirim???Buarada hani emir cümleleri içeren şöyle yapın böyle yapın tarzı kitaplar vardır ya hiç sevmem,hiçç!:)Misal:mutluluğu yakalama sırları,etkili insan olma yöntemleri,cepten kalbe mesajlar,yemek yeme kuralları..Şimdi bir kere,üslup yanlış!,yap et ünlemleri insanı gerer(niye gerer?bunu siz yorumlayın:) )tersini yapma güdüsü oluşturabilir ve bu konu üzerinde saatlerce tartışılabilir ama konudan uzaklaşmadan şimdi sizlerle başarılı olma sır’larımı hemen paylaşmak istiyorum:

1- işe geç gitmemeliyim,erken de çıkmamalıyım:Göze batar!

2-Çok dikkat çekici çok fazla şık giyinmemeliyim:Uzun öğle paydoslarında yokluğum farkedilmemeli:)

3-Kendime bir yüz ifadesi bulmalıyım,çok eğleniyomuş gibi sürekli güleç bi yüz olmaz mesela ya da sorunlarla başedemiyomuşcasına stresli bir yüz de değil:En iyisi hep önemli projenin ortasındaymış gibi hafif gergin,uyanık ve ciddi bi ifade,bunu da ayna karşısında çalışıp kıvamı bulduğum an yüzüme yapıştırmalıyım:))

4-Toplantı mı var,bir not defteri ve kalem şart ne de olsa sürekli not alcam:ilgiliyim sizi dinliyom dinlemekle kalmıyom önemli noktaları tespit ediyom ve bunları kaydediyom yani:) yazacak bişey bulamazsam ne olcak peki?çok basit alışveriş listesi,karikatür,bir deneme…:))

5-Ofis içinde dolaşırken elimde muhakkak bir evrak bulunmalı,canım sıkıldı daraldım dolaşıyom değil yani:)Buarada masamın üzeri de kalabalık olmalı dosyalar,kağıtlar,kitaplar falan..çok iş yapıyom yani:))

6-Arada bir(3 ayda bir uygundur sanırım) patronla kısa görüşme talepleri olmalı yalnız bu görüşmelerde maaş,izin,iş saatleri konularına asla girilmemeli:)Başarıyı arıyoz ya,daha çok iç yazışma rapor istemek,koordinasyon kopukluğundan şikayet şikayet,yeni projeler üreten bir birimin kurulması önerisi… uygun konulardır.

Bir sorun var yalnız ben ufacık bir yerde sadece 3 kişiyle çalışıyom:)) bunların hepsi farkedilir ne güzel bir sürü fikir üretmiştim amaaa:)))


12 Yorum : “Ofiste Başarılı Olmanın Sırları:)”  

  1. Gravatar ikonu 1 ali usta

    Hakkaten güzelmişler :)
    Yalnız 3 kişilik yerde olmaz dediğin gibi. Sonra devlet dayrelerinde de olmaz :-D Fuzuli yazmışsın eheheh :D

  2. Gravatar ikonu 2 cigdem

    hiç de bile fuzuli değil işte,herkes 3 kişilik yerde ya da devlet dairesinde mi çalışıyo yani bi de şu var hiç mi yok bu sırları paylaşacağınız büyük ofis özel sektör çalışanı arkadaşınız kuzeniniz v.s.niz ,değil işte fuzuli gayet zaruri:) eee insan bencil olursa hep bana hep bana düşünürse zaruriyeti de gözardı eder:ali usta yorum örneğinde olduğu gibi:)))

  3. Gravatar ikonu 3 cigdem

    hıı burada ihtiyaç varsa devlet daireleri ve 3-5 kişilik işyerleri için de yazabilirim yani,taleplere bakalım herşey sizler için uygulama kısmı önemlidir yalnız hatta en önemli kısım! sizdeki ani değişikliği sezmemeli kimse:)) yavaş yavaş maddeler uygulanmalı yani:)

  4. Gravatar ikonu 4 cigdem

    sdsd

  5. Gravatar ikonu 5 sadettinpolat

    5 numarali madde gercekten super. sahsen ilk gunden beri sevdigim ve uyguladigim bir yontemdir kendileri. yemege dahi gitsem dosyam olmadan asla :)

  6. Gravatar ikonu 6 cigdem

    YORUMUNDAN Bİ ÖNCEKİNİ BEN YAZMADIM AMA BENİM ADIM VAR BU NEE:)?? SADETTİN BENİM SAYFAMA GİRİP SEN Mİ YAZDIN SÖYLE BAKAYIM?:) SDSD NEE? DOSYALARI YEMİYON Dİ Mİ YEMEKTE,YEMEKTE DOSYA OL-MAZZ! TAKTİK ÇAKILIR ÇÜNKÜ:)) ABARTMIYCAN KARARINDA OLCAK:)

  7. Gravatar ikonu 7 sadettinpolat

    @cigdem, tabi sahte olan cigdem e degil bizim orjinal olan cigdeme sesleniyorum. sanirim taklitlerin turemeye basladi. su an icin senin yorumlarin kadar kaliteli yorumlar yazamasalarda gelecek adina birsey diyemem :) cigdem ismiyle kim yazmis bilmiyorum ama bu blogu takip eden ve yorum yazmak isteyen cigdem adinda baska okuyucularda olabilir gibime geliyor benim :)

    “sdsd ne?” soruna ise “buyuk ihtimal ne yazacagina karar verememis insan toplulugunun klavyeden en kolay bir sekilde tuslayabilecegi karakter dizesidir” seklinde cevap verebilirim :)

    hayir ! amirlerime ne kadar caliskan oldugumu gostermek icin yemek yerkende yanimda dosya bulunmali :)

  8. Gravatar ikonu 8 cigdem

    EVET YAA DOĞRU BEN ONU DÜŞÜNEMEDİM:) HEMENCİK DE SENDEN ŞÜPHELENDİM Dİ Mİİ,ŞİFREMİ DEĞİŞTİRMEDİM DE O GELDİ AKLIMA YAZMIŞ OLSAYDIN DA KIZMAZDIM SANA ZATEN SADECE SDSD NEDİR O MERAKIMI ÇELDİ:) TAMAM AYIRMA DOSYANI YANINDAN HATTA UYURKEN BİLE YANINDA OLSUN ABART SADETTİN;)

  9. Gravatar ikonu 9 deli kız

    sadettin dosya eksiğin varsa ben göndereyim sana:)) Bende çok çok şükür:)) Hani ihtiyaç halinde hiç çekinme yani:P

  10. Gravatar ikonu 10 cigdem

    Sadettin’e dosya deme Deli kız o malesef arşivde fazla haşır neşir dosyalarla,onların arşivi bizimki gibi değil ama, aradığını buldurtamasa!! da en azından bulabiliyor di mi Sadettin:) Biz bulamıyoz ya da çoook zor buluyoz:) ararken de tek düşüncemiz dosyadan çok sağ salim çıkabilmek ordan, o kadar dolu ki düz adım atman imkansız sağaa, yan yan solaa,sonraa sonra kocaman bi adımla bacağını kaldır atlaaa,kafana düşmek üzere olan hafif harekete geçmiş koca dosyayı kolunu kaldır elinle tut öteki elin sabit dursun aman sağ taraftaki kutu çok hassas bi dengede vs.. durumları var bizde:)

  11. Gravatar ikonu 11 Eda

    bilgisayar ile yatıp kalkan bir sektörde çalışan için 5. madde biraz cırt kalmış :)
    Mesela Manisa’da özel sektörde fabrikalar bi hayli fazla oralarda bu maddeler gayet güzel uygulanabilir :)

  12. Gravatar ikonu 12 cigdem

    HEP BİLGİSAYAR EKRANINA BAKMAYIN,İŞ YAPIYOMUŞTAN ÇOK ÖYLE YORGUNLUKTAN AVAL AVAL BAKTIĞINIZ YORUMUNUN YAPILMA İHTİMALİ ÇOK YÜKSEK YANİ:) ARADA TELEFONUN AHİZESİNİ KALDIRIN GÖRÜŞME YAPIYOM YANİ:) SONRAA,EĞİLİN KASAYI KURCALAYIN BİRAZ İŞİME ENGEL OLAN TEKNİK PROBLEMLERİ GİDERMEYE ÇALIŞIYOM YANİ:) SONRAA,ŞÖYLE Bİ DURUN ARKANIZA DOĞRU YASLANIN KAŞLARINIZI HAFİF KALDIRARAK DÜŞÜNÜYOM İFADESİNİ YAKALAYIN VE BİRDEN BULDUM!! EDASIYLA KLAVYEYE YÖNELİN,BAŞLAYIN YAZMAYA BİŞEYLER SONRA TEKRAR DURUN ŞÖYLE Bİ MEMNUNİYET İFADESİYLE(TAMAMLADIM İŞİ İFADESİDİR BU:) )EKRANA BAKIN VE SAVELEYİN GİTSİN:))AMAN SAKIN MANAGE YAPMAYIN,Dİ Mİ SADETTİN:)) KENDİNİZE DE Bİ LAPTOP EDİNİN DOSYA YERİNE ONU TAŞIYABİLİRSİNİZ AMA Dİ Mİ YAA:)))

Yorum/Cevap Yaz