null 24° London Hi 24°C / Lo 12°C


'Hello!' Magazine

In yesterday's Extra the picture credits were omitted in error from our article about Hello! Magazine. All the pictures were courtesy of Hello! magazine and Getty Images. The photographs are also appearing in an exhibition at Getty Images Gallery until 16 May.

Inside Corrections

Aris Comninos

Friday, 25 April 2008

In yesterday's paper, due to the wrong information being supplied to us, the stunt man who was seriously injured while shooting the new Bond film was named as Grecous Angelus. In fact the injured man is Aris Comninos. We apologise for this error.

Eric Sykes

Saturday, 19 April 2008

Due to an error in transcription, comments made by the photographer John Swannell (About Face, Magazine, 15 March) about the drinking habits of another portrait subject, George Melly, were mistakenly identified as relating to the actor and comedian Eric Sykes. We apologise wholeheartedly to Mr Sykes for this mix-up.


Thursday, 17 April 2008

In Picture Post yesterday we wrote that blue Smarties contained e-numbers. Nestlé have asked us to point out that the recently re-introduced blue Smartie does not contain any E-numbers, nor does any other-coloured Smartie.

Barbara Roche

Saturday, 12 April 2008

In Mathew Norman’s column (28 March) he wrote that Barbara Roche had described asylum-seekers begging with their children as "vile". In fact she was describing the practice of using children as an aid to begging. We apologise for misrepresenting Mrs. Roche's position.

Jacques Rogge

Friday, 15 February 2008

In some editions of yesterday's print edition (14 February) the list of signatories of the letter sent by Nobel laureates and others to the Chinese President urging action on Darfur mistakenly included the name of Jacques Rogge, President of the International Olympic Committee. He was not in fact a signatory of the letter but an intended recipient. Our apologies for this error.

Judith Weir

Sunday, 3 February 2008

In last week's paper it was said that Judith Weir "will now be known as the woman who killed off the BBC's Composer Weekend". This was not intended literally: the BBC's decision to replace the annual Weekend with a "new flexible format", announced in detail at the event, had been under discussion for at least a year.

Princess Diana inquest

Sunday, 27 January 2008

On 13 January we reported that a witness, Alain Willmaurez, who still works for the Paris Ritz, told the Princess Diana inquest that Henri Paul was "walking like a clown" before the fatal crash. Mr Fayed's office has asked us to point out that later, under cross-examination and having watched the CCTV footage, the witness said he wanted to withdraw the word "clown".

Anne McElvoy

Tuesday, 8 January 2008

* The diary in yesterday's media section reported that Anne McElvoy was said to have thrown her hat in the ring for the editorship of The Times. Ms McElvoy has asked us to make it clear that she did not apply for the job and had "no contact whatsoever" with News International about it.

David Walliams

Saturday, 15 December 2007

In Pandora on 16 November it was implied that David Walliams was rude and dismissive to a "partygoer" at a charity event for the Elton John Aids Foundation. We wish to clarify that the "partygoer" concerned was one of our diary reporters. Mr Walliams told the reporter that he was at the event as a guest and was not giving interviews that evening. Furthermore, it was not our intention to imply that that Mr Walliams' behaviour was rude or conceited, and we accept that Mr Walliams, who paid to attend the event, spoke to and posed for photographs with paparazzi and members of the public when requested.

Ms Angela McNab

Friday, 23 November 2007

An article ("IVF doctor cleared of inflating birth rates", 10 Nov) contained several errors: the Human Fertilisation and Embryology Authority did not retract anything its representative, Ms Angela McNab, had said on the BBC programme about IVF doctor Mr Mohamed Taranissi when it settled his complaint (not legal proceedings as was said), but it did clarify some statements she had made. In addition, Ms McNab had not accused Mr Taranissi of "massaging birth rates".

More corrections:

Most popular

Day In a Page

Sun | Mon | Tue | Wed | Thu | Fri | Sat

Select date

Advertiser Links