Uitzending 9: De Rotterdamse Vrije School

abonneer op deze thread

Search Reply
Sorteren Posts:    
   01-06-2008, 22:57
mieneke71 is niet online. Laatst actief: 1/6/2008 8:31:35 PM mieneke71
Arne.

In de uitzending van vanavond werd er ook een onderdeel besteed aan Arne. De stoere bink uit de klas die uiteindelijk in Florida terecht gekomen is.
Ik vond het jammer dat het feit dat een van zijn leerlingen een 9/11 kaper blijkt te zijn, bijna het hele onderdeel in beslag nam, Rob bleef er maar op doorgaan. 
Er werd nauwelijks ingegaan op wie Arne nou eigenlijk is, hoe hij bv zijn vrouw ontmoed heeft, hoe hij het voor elkaar gekregen heeft zijn bedrijf zo groot te krijgen of andere ook belangrijke stukken uit zijn leven.
Je merkte ook aan hem dat hij zijn bij de vragen over de kaper niet echt op zijn gemak voelde.

M

01-06-2008, 23:04
mijnreactie is niet online. Laatst actief: 1/6/2008 8:59:43 PM mijnreactie
Tongue Tied [:S] Betreft: Arne.
Nee logisch dat hij zich daarbij niet op zijn gemak voelde, maar het is wel een onderdeel van zijn leven geworden. Wat hij natuurlijk ook niet had verwacht. Maar zijn leventje mocht inderdaad wel wat meer in beeld worden gebracht i.p.v. een zwemmende Rob Kamphues...alhoewel dat misschien wel de enige plek nog is waar Arne een beetje tot rust kan komen.

01-07-2008, 10:14
nijlpaard is niet online. Laatst actief: 6/29/2008 6:13:41 PM nijlpaard
Betreft: Arne.
Hij kijkt natuurlijk wel uit wat hij zegt. De FBI zal ook dit controleren en bij 1 verkeerde opmerking wordt hij weer binnenstebuiten gekeerd.

01-07-2008, 10:15
nijlpaard is niet online. Laatst actief: 6/29/2008 6:13:41 PM nijlpaard
worden.

01-07-2008, 13:15
Franneke is niet online. Laatst actief: 1/7/2008 11:10:09 AM Franneke
ik snap ook niet er zolang op door is gegaan. Vond het ook erg vervelend om naar te kijken want Arne voelde zich er duidelijk ongemakkelijk onder. Het had leuker geweest als er wat meer te horen was over Arne over nu en hoe hij zijn school periode heeft ervaren.

01-09-2008, 10:10
Abdulwadud.nl is niet online. Laatst actief: 1/2/2008 3:48:04 PM Abdulwadud.nl
 Franneke wrote:
ik snap ook niet er zolang op door is gegaan. Vond het ook erg vervelend om naar te kijken want Arne voelde zich er duidelijk ongemakkelijk onder. Het had leuker geweest als er wat meer te horen was over Arne over nu en hoe hij zijn school periode heeft ervaren.

Centraal in de reportages staat juist de periode NA de schooltijd. Was Arne in staat om in de studio te zijn, dan had hij wat meer kunnen vertellen over zijn tijd in klas 9A. Helaas mocht hij de VS niet uit. Nou ja, als Mozes/Mohammed niet naar de berg komt, dan komt de berg wel naar Mozes/Mohammed. We moeten maar eens een schoolreisje maken naar Florida en daar op de vliegschool van Arne ook een reünie doen. Idee? :-D

PS : Ik ben 'Wilco' uit de betreffende uitzending.

Search Reply
Sorteren Posts:    
KRO Reunie » Reünie seizoen ... » Uitzending 9: D... » Betreft: Arne.