Corrections

Showers (AM and PM) 4° London Hi 8°C / Lo 4°C

Corrections

Tony Jeffries

In yesterday's early print editions we published an article about the arrest of Bradley Saunders ,'Olympic boxer held over £12,000 cocaine stash' and, due to a captioning error by the picture agency, included a picture of the boxer, Tony Jeffries, by mistake. We apologise to Tony Jeffries for this error.

Inside Corrections

Wikileaks

Monday, 24 November 2008

In Saturday's article headed "BNP list linked to fire-bomb attack" we stated that the BNP list had been removed from Wikileaks. In fact the page was temporarily unavailable, we understand, due to the weight of online traffic. We are happy to make clear that Wikileaks has not removed the list, and in fact has "a wholly unbroken record in withstanding numerous censorship attempts."

Irina Abramovich

Thursday, 20 November 2008

In “It was no holiday being married to Roman” (12 November 2008) we reported the publication of an article in the Russian edition of OK! magazine . We included some quotations from the article which purported to be an interview with Irina Abramovich. In fact, OK Magazine did not interview Irina Abramovich, who, we are told, has never given an interview to the press, and so none of the words attributed to her were quotations.

Stephen Webster

Friday, 31 October 2008

In Tuesday's Pandora, 'Time to polish off De Beers ,Stephen', we referred to a letter from the charity, Survival International, to Stephen Webster urging him to distance himself from De Beers. Stephen Webster has asked us to point out that although a design of his is in the current De Beers collection this was designed several years ago and he is not currently working for De Beers.

Ian McCartney MP

Friday, 17 October 2008

The Pandora column on 8 and 23 August referred to Ian McCartney and his advisory work for Fluor. We have been asked to make it clear that Mr McCartney personally receives none of the remuneration for this role: part of the fee is used to employ someone in the House of Commons from his Makerfield constituency and the rest is used to support the Women's Interlink Foundation (www.womensinterlinkfoundation.org ), a charity based in India which provides disadvantaged women and children with drinking water, health treatments, housing and education. We apologise to Mr McCartney for not including this information in the letter we published from him and for the subsequent misleading Pandora item.

The Zoological Society of London

Monday, 13 October 2008

In Thursday's article ' Iceland blows town hall budgets', we wrote that The Zoological Society of London, which runs London zoo, had £500,000 of its money frozen by Iceland banks. In fact The Zoological Society of London does not have any funds invested in Icelandic banks.'

Nick Macpherson

Friday, 10 October 2008

In yesterday's article, 'The great balti bailout', incorrectly we wrote that Nick Macpherson, the permanent secretary to the Treasur y, gave £12,700 to Mr Brown's labour leadership campaign. In fact it was Paul Myners, the former Marks and Spencer chairman and ex-director of GLG, who made this donation.

Pat Crumly

Wednesday, 8 October 2008

There were several errors in the obituary of the saxophonist Pat Crumly [7 October].

MBC PR and Little Britain

Friday, 19 September 2008

In an item in Tuesday's 'Pandora', 'Strange but is it true? The mysterious boycott of Little Britain', we quoted a New York radio presenter who said that he thought that the claimed West Hollywood Gay Lesbian Alliance protests about Little Britain's series for the USA were most likely planted by someone's publicist to generate publicity... ' We accept that MBC PR, publicists for Little Britain, did not do thiis. We also accept that 'Little Britain's new US show is not the 'most politically incorrect , offensive and obnoxious material ever seen in this country' and is suitable for broadcast. We apologise to all concerned.

Correction

Sunday, 31 August 2008

Correction

Sunday, 24 August 2008

Following an article published in Friday's edition, we would like to point out that Simon Milton's partner is Robert Davis, and not Kit Malthouse as we incorrectly stated

More corrections:


Article Archive

Day In a Page

Sun | Mon | Tue | Wed | Thu | Fri | Sat

Select date