ELM/LMC Header Image
Our prayer times for
Sun 22 Aug 2010
BeginsJama'ah
Fajr4:074:27
Zuhr1:071:30
Asr 14:58
Asr 25:586:15
Maghrib8:128:22
Isha9:4310:00
East London Mosque and the London Muslim Centre would like to wish everyone a blissful Ramadan. The ...
Our Ramadan Newsletter has now been published. It is available at the East London Mosque or at the London Mu...
The Ramadan 2010 Calendar is now available at the East London Mosque reception.   > ...
The East London Mosque (ELM) and London Muslim Centre (LMC) welcomes the Government's recent comments t...
The East London Mosque Trust's Annual General Meeting (AGM) took place on Saturday 17th July 2010 with a commi...
15th July 2010 The East London Mosque and London Muslim Centre hosted a reception yesterday for the Gr...
Faith in Health a project of East London Mosque Trust (ELMT), in partnership with NHS Tower Hamlets, deliver...
You can find the July 2010 issue of ELM News here on our website. You will need Adobe Reader to view th...
Grand Mufti Mustafa Ceric's statement (khutba) on the occasion of 15th anniversary of genocide in Bosnia ...
East London Mosque & London Muslim Centre strives to build community links with local hospices The ...
Monday 15th March 2010 The East London Mosque and London Muslim Centre have responded to some of allega...
The East London Mosque would like to thank the many individuals and organisations, not just from the local com...
2 March 2010 We condemn Andrew Gilligan's distorted and utterly misleading portrayal of the East London Mos...
The Sunday Telegraph has accepted that its article (2 Jan 2010) contained errors in relation to the East London Mosque, specifically that Anwar Al Awlaki did not deliver any talks at the ELM between 2005 and 2008, which is when the newspaper had falsely alleged that Abdullmutallab had attended such talks. The East London Mosque and London Muslim Centre made clear that they took issue with a number of other matters in this article, and after making a complaint to the newspaper, the Sunday Telegraph removed the article from its website.
Sunday Telegraph removes article