leka

leka

sepanjang kat kampung
saya sedikit sibuk dengan persiapan kenduri kakyong
(gaga..ulang2 mention sibuk, pengantin pun surrender) hihi

jadi masa saya sibuk itu, saya minta ayah iki mandi & siapkan iki lawa lawa

anak dah terbiasa rapat dengan mommy sebab breastfeed
molek sangatlah saya beri peluang ayahnya bermesra dengan iki dan saya rehat sekejap kan

lepas mandi, iki sepatutnya pakai baju
tapi ayahnya kukik kukik snap gambar nya
saya baru nak marah tegur manja sang ayah
“ayah, nanti ter basah sofa mak nanti..manalah tau iki ter ter ter pancut”

haloh sangatlah shomels dia leka menonton tv
mata tak berkelip & tak berbaju










yang penting, seksi kemban sampai ke dada tau kalians…ahaks!
mommy cancel berleter marah la yang :muah:

468 ad

3 Comments

  1. aloh3! iky..
    tomey nyew..
    ei geram..
    ——
    najwa : cuba mama dia buat gitu…
    kui kui kui..lalu tak makan tgk akak berkomban?

  2. ala comeynyerr… jadi menantu aunty leh tak? sama tembam ngan adik huhuhu
    ——-
    kui kui za:menantu untuk kakak ke adik za? kecik tapak tangan, tapak tangan iki & ayah iki sue paksa diorang pinjamkan..hihi…

  3. untuk kakak susah plak sue, t jadi macam rita rudani plak, bagi adik jerlah, kan dorang sama2 coklat cair ihik
    ——-
    rita tu : beza 10 tahun za…hihi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Connect with Facebook

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: