Конференции
Іван Вербицький

Іван Вербицький

Все про український футбол

Перейти на страницу:

Вопрос

Ответ

Який би на ваш погляд варіант Української прем'єр ліги щодо кількості клубів та саму систему проведення на наступний сезон був найбільш доречніший, враховуючи сучасну політичну та економічну ситуацію на Україні?

Вы думаю уже знаете новость, что Рамос не будет продлевать контракт с Днепром.На ваш взгляд, какие сейчас шаги должно сделать руководство, чтобы команда не расспалась а стала еще сильнее.Кто лучше сейчас подойдет Днепру иностранный специалист или отечественный? Сколько игроков и на какие позиции надо прикупить, чтобы усилить команду и вывести ее на качественно новый уровень? Как вы считаете новый тренер выведет Днепр на качественно новый уровень?

Насколько важна для тренера Григорчука скорость игроков( один из важных критериев Хуанде Рамоса)? Почему Черноморец не может так быстро и мощно атаковать и давить на ворота как Днепр? я сторонник Рамоса и очень хочу чтобы он остался..... Но вот давайте на минутку представим что приходит Р.Григорчук. Как вы считаете он бы многое ломал из того что выстроил и играл Х.Рамос?Как бы его приняли игроки? Чтобы он новое принес в команду? Команда бы играла , как допустим против ТХ, с позиции равных, со своим рисунком игры и своими аргументами забить гол сопернику ...... или бы была бы унылая игра с незначительными шансами на успех и интервью после матча что не смогли и все такое....... Выскажете ваше предположение и мнение?

П.С я не против Роман Йосифовича.Растет классный тренер.Умный, сильный, думающий, который способен учиться.Но Хуанде Рамос ....... просто классно работает и очень показательно.... Дело вне в Романе Йосифовиче...... а Рамосе.

Добрый день Иван.... Сразу возникло два вопроса из ваших ответов... А что вам не понравилось в новой форме сборной Украины и презентации формы?Какие основные недостатки новой формы?Я не видел презентации.....и второй вопрос , более важный. а какие вы имеете ввиду непрозрачные схемы в моей любимой команде? Кто стоит за этими схемами? Что еще в игровом плане Рамос может дать Днепру ?

Здравствуйте . мне очень жаль что вам пришлось пережить эту картину с билетами на матч Украина-Франция. я сам как и вы был в ткой ситуации( доставал брату билеты на матч Украина-англия ) в свое время и весь этот беспредел пережил на своей шкуре. и большего бардака в плане покупки билетов чем на матчи , которые билеты продает ФФУ и УФИ я не видел в своей жизни.( а таких матча было три Украина-албания , Ворскла - шахтер , финал кубка Украины и Украина- Англия.) после это дал себе слова никогда не ходить на сборную Украины и не болеть за сброную( есть такое) Скажите не считаете ли вы что этот беспредел с билетами выгоден УФИ и господам Шкребе и Лашкулу.Так как их основная цель получить максимальную прибыль при минимуме затрат. а эти затраты еще и переложить на другого. то есть им выгодно что спекулянты им принесут гораздо больше прибыли ,притом левой чем просто продажа через кассы и инет.? потому что время идет . а току мало. тогда кассы не открылись ,билеты стали реализовываться под покровом темноты , людей обманули с датой продажи билетов и многое другое..... теперь сайт глючит , народ не может зарегестрироваться и так далее.... Может все это происходит с молчаливого благословения УФИ и г-на шкребы.?Как сделать так чтобы отстранить этих пиявок от продажи билетов и не дать им спекулировать на людях которые любят футбол?

Моя думка, компанія "Україна Футбол Інтернешнл" не приносить користі нашому футболу. Питання з квитками відійшли на другий план, але вчора на прес-конференції серйозно обговорювалися тема відсутності товариських матчів для збірної. Матчів, організацією яких займається "УФІ". Мене не здивувало, що команда відмовилася від абсурдного турне по Латинській Америці в травні-червні. Зрозумів, що так буде, ще коли почув висловлювання Девіча у березні. Дивує два моменти: чому "УФІ" в цьому питанні не радилося з тренерами і займалася самодіяльністю і чому впродовж двох місяців не спроможна знайти альтернативні варіанти матчів у Європі.

Нова форма збірної України теж не витримує критики. Звісно, пан Лашкул до неї має лише опосередкований стосунок, але як компанія, яка підписувала контракт з "адідасом", "УФІ" взагалі мала б відмінити вчорашню презентацію через те, що запропонована продукція має низьку якість.

Іван Вербицький

09.04.2014 12:47:45

сравните двух тренеров Хуанде Рамоса и Романа Григорчука? Как вы считаете Григорчук еще спосебен расти как тренер? Согласны ли вы с тем что для Днепра Хуанде Рамос самый лучший кандидат на пост наставника и не один тренер( тем более украинский в Днепре работать не сможет)? то есть (ничего не имею против Григорчука) но .......Рамос лучше и надо с ним продлевать контракт . такими специалистами не разбрасываются

Оскільки минув час і питання про перехід Григорчука в "Дніпро" не стоїть, скажу так. Рамос - вже сформований тренер зі сталими поглядами на футбол і процеси, які в ньому відбуваються. Але й він вчиться, адаптовується до українських реалій. Іспанець зрозумів, що не зовсім прозору систему в "Дніпрі" не зламати, тому прилаштувався до неї і зліпив боєздатну команду з тих футболістів, які були у нього під рукою.

Григорчук як спеціаліст ще формується. І формується, судячи з того, як прогресував "Чорноморець" до осені минулого року, в напрямку прогресу. Зрештою, навіть зараз, коли одесити втратили групу провідних легіонерів, команда не розсипалася і поступово стабілізує гру. Це заслуга наставника. Думаю, за тренером Григорчуком майбутнє.

Іван Вербицький

09.04.2014 12:41:15

Здравствуйте!Это наверно не реально,но такая вот возникла идея-как вы смотрите на то,если провести в следующем сезоне,в качестве эксперимента,Кубок Украины без лимита на легионеров с целью повышения качества турнира?И по окончанию розыгрыша,сделать вывод-если турнир от этого выиграл(повысилась болельщицкая аудитория,повысился рейтинг,стал качественней и т.д.),то и внедрить это в чемпионат.

Valera (Харьков)

24.01.2014 00:38:35

Ваша ідея цікава, але, думаю, реалії такі, що в наступному сезоні питання ліміту на легіонерів, за невеликими винятками, не стоятиме перед жодною з команд. Це з одного боку. З іншого - уявімо, що ліміту не було б і умовний Боатенґ вибив би зі складу "Дніпра" Руслана Ротаня. Чи "Шахтар" отримав би змогу купити на місце Ракицького умовного Давіда Луїса. Зрозумійте, що футболіст росте лише тоді, коли він отримує змогу грати. Ротань не в останню чергу через легіонерську проблему ледь не загубив свій талант під час перебування в "Динамо".

Іван Вербицький

09.04.2014 12:37:08

Доброго дня, пане Іване,

А чи не здається Вам, що існуючи проблеми з додатковими суддями це «атавізм» минулого століття. Коли основні події відбувалися біля м’яча при «невеликому скупчені» і головний майже все міг побачити та вирішити. Наразі футбол став більш динамічним і одна людина вже не в змозі «все побачити». Тобто, виникла потреба працювати КОМАНДОЮ, як на вітрильнику. Перехід з «один, зовсім один» на велику яхту з командою. Але відповідальність так і залишається за капітаном.

З повагою і побажанням нарешті побачити відповідь і на попереднє питання, Віталій

Spokoyno (Киев)

27.09.2013 15:50:49

Пане Віталію, раціональне зерно у Ваших думках є. Втім, досвід показує, що в чемпіонатах, де додаткові асистенти є, помилок суддями допускається не менше, ніж у тих першостях, де помічників за ворітьми немає. Наразі я не побачив якоїсь надзвичайної користі від роботи додаткових асистентів. Та радує, що позитивних прикладів їхньої роботи у нашому чемпіонаті стало більше.

Іван Вербицький

22.10.2013 00:39:30

Доброго дня, Іване! Після Вашої статті про одинадцятиметрові, в ворота ШД поставили вже 2 пенальті! Збіг? )) І Ви десь пропали з конференції!? Теж збіг? )))))))

Невелика ремарка по "Свистку за 9 тур":

1) Хотілось би почути думку по 2-му голу Металіста, коли Азеведо вибив мяч з під ноги Ярмоленка, а той впав як підкошений, далі була контратака, кутовий і гол Соси. Чи був фол на Ярмоленку?

2) Часто в "свистку" пан Ступар вживає фразу "коли я очолював Комітет арбітрів такого не було". Як на мене, "не гарно" це звучить і може відлякувати читачів.

ШІЗ (Львів)

17.09.2013 14:10:17

Знаєте, Ви не перший мені кажете, що за дивним збігом пенальті у ворота "Шахтаря" почали ставити якраз після тієї статті :)

З конференції пропав, бо завалений роботою, багато роз'їздів, страшенна втома накопичилася. Але постараюся надалі не робити таких тривалих пауз.

По запитаннях.

1) наші експерти вважають, що порушення на Ярмоленкові не було. Схильний з ними погодитися;

2) пан Ступар не каже, що він очолював Комітет, бо він ніколи не був керівником. Морослав Іванович згадує приклади з власної діяльності в Комітеті арбітрів. На його думку, тоді ця структура працювала краще.

Іван Вербицький

22.10.2013 00:33:27

Доброго дня, пане Іване,

Цілком згоден, що Динамо програло у командній грі. Гарні гравці Є, а от команда якось не проглядається.

В той же час не можу погодитись, що Роман Безус впав самостійно. І руки Папи Гуйє на його шиї / плечах то міраж – «звичайне єдиноборство». В той же час падіння Девіча після «дотиків» Хачеріді то порушення.

Але навіть у «Великому футболі» це трактували - скоріш як порушення… Цікаво, як оцінять це експерти. Та і атаку ззаду Ярмоленко наприкінці матчу. Теж Андрій лежить, гравці Динамо призупинилися, кричать «Караул». Теж незрозуміло, чого без свистка «зупинилась» команда (?).

І ще, як на Вашу думку можна оцінити гру Гусева та Ярмоленко? Лідерів Динамо. Номінальних? Чи це теж із серії НЕМА команди – НЕМА лідерів, навіть номінальних…

З повагою, Віталій В.

Spokoyno (Киев)

16.09.2013 12:16:20

Віталію, лідери є. І в збірній вони проявляють свої лідерські якості. "Динамо" ж переживає непростий процес перебудови під вимоги тренера Блохіна і є великі сумніви, чи той процес чимось добрим закінчиться. Щоправда, позитивні тенденції помітні.

Стосовно суддів. Моменти, про які Ви згадували - дискусійні. Переконаний, на результат гри вони якщо й вплинули, то лише частково. Звісно, міг бути пенальті за затримку Папою Безуса. Але давайте визнаємо, що "Динамо" в тому матчі було об'єктивно слабшим і встояти перед натиском команди Маркевича навряд чи змогло б.

Взагалі, в зустрічі з донецьким "Металургом", яке теж розпочалося з відверто некваліфікованого і одностороннього арбітражу Дерда-молодшого, кияни показали, як треба відповідати на такі прояви. Кадрового потенціалу нинішнього "Динамо" достатньо, щоб зустрічі з суперниками рівня "Волині", "Ворскли" та "Металургів" вигравати не дивлячись ні на що. І вболвальники киян це тж мають усвідомити. Жалітися - заняття для слабких. Сильний має мовчки боротися. Такі реалії.

Іван Вербицький

22.10.2013 00:26:01

Здравствуйте Иван,хотелось бы узнать Ваше мнение по такому вопросу(а возможно и мнение всей редакции).Мне интересно ,почему клуб Динамо Киев не обратился за разьяснениями в УЕФА и не попытался отвоевать место в ЛЧ вместо Металлиста,после того как назначили играть с Шальке ПАОК. Поясняю- Металлисту за матчи с греками считаются очки и для Украины делятся на 6 команд,соответственно матчи считаются состоявшимися и ПАОК выбыл в ЛЕ по спортивному принципу. Тогда справедливым решением было бы заменить дисквалифицированный Металлист на 3 команду Украины и она должна была бы играть с Шальке. Получается что наказали не только Металлист а и ФФУ Украины отобрав одно место в еврокубках(ведь много есть прецидентов замены дисквал. клубов на клубы той же страны(Трабзонспор вместо Фенербахче 2011).Получается что Украина наказана за выявление договорного матча вся ,а не только Металлист.Спрашивается зачем тогда выносить сор из избы если наказывают всю страну?Тогда уж надо было результаты матчей аннулировать,вписать грекам очки за них а Украине делить на 5 команд.И что интересно по этому поводу думают в ФФУ. Развод получается полнейший

Все просто. Покараний не лише "Металіст", а й весь чемпіонат, у якому помічені факти договірних матчів. Окрім того, наша Федерація не вважала за потріне карати харків'ян додатково і переводити їх до нижчої ліги. Відповідно про заміну "Металіста" в Лізі чемпіонів мови не могло бути взагалі. Принаймні, так мені здається.

Іван Вербицький

22.10.2013 00:22:14

Иван,ну объсните хоть ВЫ,ну где все ЭТО подевалось......ну играли там где то на хуторе,а сейчас ГДЕ.... понедельник.........сколь еще????

Demokrat20 (Краматорск)

23.09.2013 10:27:14

Шановний пане, Іване, ще раз щиро дякую за матеріал по пенальті!

Мені здається його прийняли до уваги не тільки відвідувачки цього сайту. Хоч «буря почуттів» до Вас побільшає. Тримайтесь.

Нажаль посили, що Динамо в цьому році відверто топлять поки не почули. Мабуть хтось бажає за рік «повернути всі борги»?

По АВМ згоден він сам себе ЗГУБИВ. Мені здається, що він так і не виріс. Тому посадити на дупу захисника Артему було цікавіше ніж виграти матч. Але чи виправдані втрати ДИНАМО?

По Беланді поки дозвольте не погодитись. Досі пам’ятаю чудові паси АМ… В цьому році нічого подібного не бачив.

З повагою, Віталій В.

Spokoyno (Киев)

27.08.2013 16:03:58

Пане Віталію, звісно, Беланда себе наразі проявити не зміг. Але я вже Вам писав у попередній відповіді, що, на мою думку, Юнесові в доволі примітивних побудовах Блохіна знайти себе буде складно.

Іван Вербицький

28.08.2013 01:36:02

Повертаючись до мого питання щодо Металіста.

Я не фан цієї команди (хоча її гра на даний час викликає захоплення), і зрозуміло, що футбол як практично все у нашій країні купляється/продається, але... зараз ми маємо конкретний матч і говорити, що МОЖЛИВО цей матч був куплений, бо у нас взагалі продажний футбол напевно некоректно. Мова йде про адекватність покарання. "Вийняли" як Ви кажете один матч, але якщо іменно цей матч окажеться не договірним і це згодом встановить ВСШ чи знову САС (такий варіант хоть і малоймовірний але існує) як повернути команді ЛЧ???

П.С. Ваша відповідь чомусь мені дуже нагадала ситуацію з судом над Тимошенко. Коли казали, що обвинувачення кумедні і розсипаються як картонна хатка, відповідали, що вона будучи на такій посаді "полюбе" крала.(приблизно)

ШІЗ (Львів)

27.08.2013 08:55:17

Вважаю, що ось цей переклад судових справ Лозанського суду дуже красномовний. Наберіться терпіня і почитайте.

http://www.ua-football.com/ukrainian/high/521c42fd...

Стосовно Тимошенко, то Ви праві. Мені без різниці, за що її посадили. Бо в українській політиці так само як у верхівці нашого футболу (що, в принципі, одне й те ж) порядних людей немає. Зізнаюся Вам: радію, що вони нарешті одні одних садити почали. Потім розпочнуться реваншистські "посадки". Може, трохи очистимося від того бандитського потороччя.

Іван Вербицький

27.08.2013 10:50:17

чому ви весь час пишите анонси матчів карпат

Andrenik98 (Львов)

26.08.2013 11:12:56

Бо я відповідаю за команду львівських "Карпат" у нашому виданні.

Іван Вербицький

26.08.2013 14:16:34

Иван вот очень нужен результат команде.Думаю вы прекрасно знаете кто и как в Украине достигают результат?вот ссылка на статью одного из ваших коллег из спорт -экспресс от 12.2010 год http://www.sport-express.ua/football/ukraina/artic... .прочитайте внимательно статью. особенно один совет вашего коллеги нашей команде. Скажите, а может действительно стоит ради результата играть нечестно , давать взятки и все такое. Потому что такие советы следуют не первый раз.вот это пример я вам привел. еще один тренер , который недавно провел 500 матчей в высшей лиге тоже позволяет себе высказаться на пресс-конференции.Как-то все это неприятно читать и слушать такие поучения.Но как вывод сделал такая игра в Украине признак хорошего тона. Как быть ?

Не думаю, що Олексій Рижков радив "Дніпру" грати нечесно. Він констатував, що дніпряни такими речами не займаються. І правильно роблять. Якщо вони таки стануть чемпіонами, то це буде, мабуть, перше абсолютно чисте чемпіонство в незалежній історії нашого футболу. Ось Ви, як прихильник "Дніпра", хотіли б спостерігати за тим, як мирно стеляться під підопічних Рамоса "Волинь" чи "Карпати"? Краще залишатися другим, третім чи десятим, але не загубити честі. Бо, зізнаюся, мене дивують вболівальники одного відомого клубу, які сліпо апелюють навіть до статистики, яка свідчить, що у ворота їхніх улюбленців за останніх п'ять років призначили лише один пенальті.

Іван Вербицький

26.08.2013 14:07:09

Иван , скажите а чего вы так жестко оцениваете выступление Днепра в этом туре? Смотрите потерять очки может каждый, в том числе и Барселона. Но как только теряет очки Днепр у вас (не у вас лично , а у многих коллег по вашему цеху и на этом сайте)сразу начинается поливание грязью команды, сразу команда вычеркивается из всего турнира и ничья это вселенская трагедия? Теряют очки все, но если к ДК ,ШД,МХ вы лояльны. то Днепр вы сразу говорите о кризисе и нестабильности и все в этом роде.Это что редакционная политика такая освещать все новости о Днепре с позиции минус.Подчеркивать недостатки и тщательно замыливать достоинства команды

Не думаю, що "Дніпро" ми критикуємо більше чи менше, ніж його суперників у боротьбі за чемпіонство. Погодьтеся, що за підсумками матчу з "Зорею" дніпряни заслужили на критику. Найперше тому, що поставилися до суперника прохолодно, без належної концентрації. Це прояв непрофесіоналізму. Дуже сподіваюся, що одиничний. Адже не дарма кажуть, що сила команди проявляється у вмінні грати проти слабших суперників. З "Шахтарем" команда Рамоса зіграла блискуче, однак вартість цієї перемоги оцінюється тими ж трьома очками, що й перемога у зустрічі з "Зорею". Ті ж "гірники" втрат з опонентами нижчими за рівнем майже не допускають.

Іван Вербицький

26.08.2013 14:00:53

Доброго дня! Можливо Ви розумієте логіку в діях УЄФА щодо Металіста. Добре, якщо матч договірний санкції справедливі. Але якщо за допомогою ВСШ справа таки повернеться на бік Металіста і його визнають невинним (в будь-якому випадку це буде не скоро), як УЄФА збирається повернути Харкову ЛЧ? Включать автоматом на найблищий сезон? Чому б не було почекати кінцевого рішення, дискваліфікувати на майбутнє завжди можна встигнути.

Схоже правду кажуть "історія вчить, що вона нічого не вчить"(с). Пригадуєте історію маленького клубу "Сьйон" який хоть і через цивільний суд, але таки "нагнув" УЄФА, ті потім "сушили голову" як їм включити клуб в ЛЄ після 2 проведених раундів.

ШІЗ (Львів)

19.08.2013 14:38:22

Ви справді вірите в те, що "Металіст" не купував "Карпати"? Так, таких матчів у нашому чемпіонаті вдосталь і що вийняли лише один з купи - несправедливо. Проте добре, що покарали бодай когось. Бо відверто смішно слухати розмови наших футбольних можновладців, мовляв, італійський чи турецький чемпіонат курумповані, а УПЛ - синонім чистоти і справедливості.

Переконаний, що "Металіст" не отримав справедливого покарання. За такі речі харків'яни заслуговували на пониження в класі, а не лише на банальний річний простій у єврокубках і покращення завдяки цьому шансів на здобуття чемпіонства.

Іван Вербицький

26.08.2013 13:52:36

Доброго дня, пане Іване,

Щиро дякую, за доладну статтю / добірку матеріалів по пенальті. Де-яки цифри просто вражають. І одразу питання: десь можна побачити усю Вашу таблицю? Щоб можна було самому щось добавити та побачити цифру з інших точок зору.

І ще вибачаюсь, за недолугі пости окремих дописувачів на цей матеріал. То така культура «свій – чужий». Якщо Ви не у захваті від їх улюбленців, то Ви заклятий ворог.

З повагою, Віталій В.

Spokoyno (Киев)

15.08.2013 15:32:50

Дякую, пане Віталію, що оцінили мої старання. На тих же, хто намагається лити бруд в коментарях, намагаюся не реагувати і робити висновки. Якщо мова про статтю про пенальті, то дуже шкода, що люди, які побачили в моїй роботі спробу опорочити чесне ім'я "Шахтаря", не зауважили, що трохи вище, розповідаючи про ту епоху, в яку домінувало "Динамо", я чітко вказазав, що в перший повноцінний для Суркіса-старшого сезон на чолі киян у ворота суперників "біло-синіх" призначили відразу 15 одинадцятиметрових, а в 2002-2004 роках серія без пенальті у ворота киян сягнула таких "висот", які навіть сучасному "Шахтареві" побити не під силу.

Повноцінну ж таблицю по пенальті, по всіх командах доопрацюю трохи згодом, оскільки то надзвичайно трудоємкий матеріал і в ході сезону на ці підрахунки банально не вистачає часу.

Іван Вербицький

26.08.2013 12:50:56

Здравствуйте Иван.Скажите лично вы как считаете, каоке решение уефа по Металлисту будет хорошим для Украины и Украинского футбола.То есть Украине выгодно чтобы клуб наказали за договорняк или наоборот отпустили их с миром, немного напугав.Не считаете ли вы что условная дисквалификация для клуба-это своего рода будет насмешка над принципом фейер -плей и всеми правилами.Почему в обществе пошло такое мнение дескать вот там у уефа есть г-жа Жуковская украинка и так далее. вот она и защитит земляков и все такое. Хотя до этого отстивала позицию ФФУ в Лозанне. Неужели общество считает это нормальным чтобы Металлисту этот договоняк сошел с рук?

На мою думку, вердикт УЄФА стосовно "Металіста" - надто гуманний. Згоден з Вами, що таке м'яке покарання виглядає глумом над принципами "чесної гри". Раз факт договірняка доведений, то харків'ян мусили спершу вивести з числа учасників української Прем'єр-ліги. І не на один рік. Санкції Європейського союзу футбольних асоціацій мали пролунати лише опісля. Наша Федерація мала застосувати таке покарання, яке прийнято застосовувати у таких випадках в усьому цивілізованому футбольному світі. Дивує також, що УЄФА, покаравши слобожанців лише на рік, водночас залишається осторонь того факту, що ніяк не реагує на вердикт Лозанського суду ФФУ.

Іван Вербицький

26.08.2013 12:44:02

Перейти на страницу:





Погода, Новости, загрузка...
MediaTraffic
<<<