本页使用了标题或全文手工转换

希臘-土耳其關係

维基百科,自由的百科全书
跳转至: 导航搜索
希臘-土耳其關係
Greece和Turkey在世界的位置

希臘

土耳其

希臘-土耳其关系希腊土耳其两国之间的关系。

历史[编辑]

希腊独立战争[编辑]

自15世纪起,希腊地区被奥斯曼土耳其占领,该地区文化、经济等遭受严重的摧残。1821年3月,希腊爆发起义,并迅速得到响应。1822年1月1日,希腊宣布独立。1830年4月,土耳其在压力之下,宣布承认希腊独立。

克里特島[编辑]

希土战争[编辑]

一战结束后,土耳其作为同盟国方,成为战败国。希腊试图收复更多的失地,因而发动了第二次希土战争。希腊军队在初期取得胜利,但最终遭遇了失利。

塞浦路斯问题[编辑]

1960年8月,塞浦路斯宣布独立,成立塞浦路斯共和国。1974年,塞浦路斯南北分裂。塞浦路斯大部分领土为塞浦路斯共和国控制,主要以希腊族为主;塞浦路斯北部则是自行独立的“北塞浦路斯土耳其共和国”,以土耳其族为主。目前,大多数国家承认塞浦路斯共和国,北塞仅土耳其一国承认。塞浦路斯南北双方长期对峙,希土两国则各支持一方。

领土争议[编辑]

希土两国对爱琴海的部分领土、领海的主权存在争议。1913年,第一次巴尔干战争后,希腊获得了爱琴海除Imbros岛、Tenedos岛之外所有的岛屿。两国曾就爱琴海部分岛屿主权问题发生过数次冲突。

外部链接[编辑]