食 住 上 : 住 生 變 熟 周 打 蜆 湯 濃 到 出 錡
 


名 模 周 汶 錡 ( Kathy ) 最 鍾 意 四 圍 捐 窿 捐 罅 搵 食 , 任 何 菜 式 只 要 食 物 質 素 好 , 就 會 吸 引 她 去 試 。 又 喜 歡 試 新 菜 , 菜 式 愈 新 鮮 愈 好 , 最 好 天 天 不 同 。 不 過 , 她 貪 新 但 不 忘 舊 , 特 別 是 經 典 餐 廳 更 會 令 她 一 試 再 試 , 今 次 跟 住 Kathy 試 其 中 兩 間 心 水 店 , 當 中 一 碗 外 表 平 平 無 奇 的 周 打 蜆 湯 , 卻 是 她 的 最 愛 !

記 者 : 梁 學 文
攝 影 : 周 旭 文
 

 
心 水 1 Amigo 壁 畫 都 過 百 萬
■ 四 幅 過 百 萬 名 畫 其 中 一 幅 真 , 成 為 餐 廳 必 睇 「 靚 景 」 。
要 數 香 港 經 典 西 餐 廳 , 在 跑 馬 地 的 Amigo 絕 對 可 以 入 圍 , 是 Kathy 的 心 水 推 介 。 Amigo 餐 廳 在 1967 年 開 始 經 營 , 至 1976 年 搬 至 跑 馬 地 , Kathy 說 :

「 細 個 聽 阿 媽 阿 爸 講 有 呢 間 餐 廳 , 大 至 有 機 會 試 。 我 最 鍾 意 係 呢 度 氣 氛 , 特 別 係 夜 晚 呢 度 食 Dinner , 餐 廳 會 將 燈 光 校 暗 , 感 覺 真 係 好 好 ! 」

餐 廳 內 的 環 境 舒 適 , 一 共 分 兩 層 , 樓 下 是 酒 吧 , 樓 上 是 餐 廳 。 兩 層 都 採 用 歐 陸 式 的 設 計 , 牆 壁 上 掛 滿 名 畫 , 有 四 張 更 是 真 , 每 張 價 錢 過 百 萬 。 整 間 餐 廳 充 滿 懷 舊 味 道 , 各 項 擺 設 也 增 加 了 餐 廳 的 氣 氛 , 難 怪 成 為 Kathy 的 心 頭 好 。
 

■ 酒 窖 中 有 二 千 多 支 藏 酒 , 支 支 都 價 值 不 菲 。
■ 餐 廳 樓 下 是 酒 吧 , 夜 晚 還 會 有 Live Band 演 出 。

 
減 肥 一 族

Kathy 謂 她 吃 東 西 最 緊 要 是 食 物 質 素 , 環 境 都 是 其 次 。 要 Kathy 每 月 都 來 吃 一 餐 , 食 物 一 定 要 好 味 道 。

「 我 鍾 意 呢 度 食 物 質 素 有 保 證 , 食 咁 耐 都 唔 會 失 準 。 呢 度 海 鮮 做 得 好 好 , 好 似 個 龍 蝦 沙 律 咁 , 龍 蝦 就 好 新 鮮 , 最 減 肥 一 族 。 重 有 呢 度 有 好 多 Wine 可 以 襯 唔 同 菜 式 , 一 邊 飲 酒 , 一 邊 食 , 真 係 正 ! 」

每 位 廚 師 , 都 在 這 工 作 超 過 二 十 年 , 食 物 質 素 和 味 道 一 直 都 保 持 水 準 。 另 外 , 酒 窖 有 二 千 多 支 藏 酒 , 大 多 是 由 法 國 進 口 , 幾 乎 甚 麼 年 份 也 有 。 說 到 這 , 見 到 廚 師 緩 緩 推 出 餐 車 , Kathy 已 急 不 及 待 要 試 試 廚 師 即 場 烹 調 的 招 牌 周 打 蜆 湯 。
 
周 打 蜆 湯 $135
這 款 周 打 蜆 湯 是 餐 廳 招 牌 菜 之 一 , 亦 是 Kathy 喜 歡 的 餐 湯 。 周 打 蜆 湯 用 新 鮮 蜆 肉 做 , 師 傅 會 在 人 客 面 前 開 蜆 , 然 後 煮 湯 。 蜆 湯 即 叫 即 做 。 蜆 湯 入 口 較 稠 , 味 道 濃 郁 。

Kathy : 「 好 鍾 意 個 湯 夠 濃 味 , 出 面 飲 呢 個 湯 , 好 多 都 好 稀 ! 」
 
香 煎 罌 粟 子 鵝 肝 士 多 啤 梨 莎 莎 $230
選 用 法 國 入 口 的 鵝 肝 , 先 輕 輕 煎 至 金 黃 色 , 但 不 會 煎 熟 。 然 後 就 入 爐 焗 , 目 的 是 令 鵝 肝 的 中 心 部 份 變 暖 , 大 約 七 成 熟 就 最 好 味 。 最 後 配 上 士 多 啤 梨 汁 , 就 可 以 上 碟 。

Kathy : 「 士 多 啤 梨 汁 酸 酸 甜 甜 , 可 以 引 出 鵝 肝 醬 香 味 。 」
 
拿 破 崙 餅   $65
拿 破 崙 餅 是 Amigo 最 出 名 的 甜 品 , 每 日 會 限 量 製 造 , 要 試 就 要 盡 早 預 訂 。 師 傅 先 做 好 酥 皮 , 再 加 蛋 糕 和 自 製 忌 廉 醬 , 一 層 一 層 起 。 十 多 層 的 拿 破 崙 餅 , 入 口 鬆 脆 可 口 。

Kathy : 「 我 都 好 鍾 意 呢 款 甜 品 , 而 且 會 外 賣 返 屋 企 。 」
 

Amigo ( 2577 2202 )
地 址 : 跑 馬 地 黃 泥 涌 道 79A
座 位 : 80 個
營 業 時 間 : 12:00nn-3:00pm 、 6:00pm-12:00mn
 
心 水 2 譽 滿 坊 點 心 過 百 款
■ 店 內 採 用 中 國 式 木 製 扇 葉 , 吊 扇 卡 位 均 古 色 古 香 。
Kathy 細 細 個 會 跟 媽 咪 同 爹 一 家 人 去 茶 樓 飲 茶 , 不 過 人 大 了 有 時 要 工 作 很 難 一 起 去 , 反 而 多 了 跟 朋 友 一 起 去 歎 一 盅 兩 件 。 Kathy 說 :

「 我 都 好 鍾 意 食 點 心 , 一 班 朋 友 或 者 同 屋 企 人 去 飲 茶 就 最 開 心 。 呢 度 坐 得 好 舒 服 , 最 重 要 係 呢 度 有 好 多 款 點 心 畀 我 揀 , 淨 係 蝦 餃 都 有 好 多 款 。 」

的 而 且 確 , 譽 滿 坊 有 過 百 款 點 心 任 客 人 選 擇 , 而 食 店 採 用 中 式 的 設 計 , 亦 設 有 多 個 卡 位 , 讓 人 客 有 更 多 私 人 空 間 。
 
椰 絲 奶 皇 馬 拉 卷 $25
師 傅 先 打 好 馬 拉 卷 的 醬 , 然 後 蒸 熟 , 再 加 入 奶 皇 椰 絲 一 齊 捲 。 馬 拉 卷 入 口 軟 綿 綿 又 鬆 化 , 奶 皇 和 椰 絲 味 則 香 甜 。
 
上 素 芋 絲 炸 春 卷 $80 ( 前 ) 香 焗 松 子 仁 叉 燒 酥 $80 ( 後 )
上 素 芋 絲 春 卷 是 Kathy 愛 吃 和 推 介 的 點 心 , 用 金 菇 、 芋 絲 和 蘑 菇 等 做 餡 , 外 皮 香 脆 鬆 化 , 內 的 餡 料 爽 口 。 而 用 松 子 仁 做 叉 燒 酥 夠 特 別 , 松 子 味 道 香 成 本 高 , 配 合 蜜 味 的 叉 燒 , 令 叉 燒 酥 變 得 不 平 凡 。
 
金 箔 鮮 蝦 魚 翅 餃 $60 ( 前 ) 翡 翠 官 燕 鮮 蝦 餃 $80 ( 後 )
跟 一 般 蝦 餃 一 樣 , 不 過 加 了 魚 翅 和 金 箔 就 矜 貴 得 多 。 鮮 蝦 入 口 彈 牙 , 上 面 的 魚 翅 又 爽 口 , 味 道 一 流 。 而 翡 翠 官 燕 鮮 蝦 餃 的 皮 就 是 用 菠 菜 汁 做 , 味 道 特 別 , 再 加 上 上 等 官 燕 , 一 來 養 顏 二 來 增 加 了 蝦 餃 的 口 感 。
 

譽 滿 坊 ( 2834 8893 )
地 址 : 跑 馬 地 成 和 道 63 號 地 下
座 位 : 70 個
營 業 時 間 : 星 期 一 至 五 11:00am-4:30pm , 6:00pm-11:00pm 、 星 期 六 及 公 眾 假 期 10:30am-4:30pm , 6:00pm-11:00pm