Srijeda, 24. veljače 2016.
Ministar zdravlja

u tiskanom Dario Nakić: Tko želi bolji kuk, otići će u privatnu kliniku u Švicarsku

Snimio Denis LOVROVIĆ
Snimio Denis LOVROVIĆ
Autor: Ljerka Bratonja Martinović
Objavljeno: 21. veljače 2016. u 21:55

Nisam protiv da dođu ljudi iz regije da popunimo mjesta, jer imate mjesta koja nisu atraktivna. Tko će vam ići raditi u Donji Lapac?, kaže ministar Nakić

Ukidanjem programa plus, a posebno programa 72 sata za onkološke bolesnike, ministar zdravlja Dario Nakić izazvao je pravu pobunu pacijenata koji su njegove poteze doživjeli kao gubitak sigurnosti da će biti pravodobno liječeni. On sam to ne priznaje jer iza kritika, kaže, ne stoje pacijenti, već udruge koje podržava nepoznat broj ljudi.

– Nisam izazvao pobunu pacijenata, već nerazumijevanje jedne udruge. Ukinuo sam nešto što nije ni postojalo, osim u jednoj ustanovi. Dapače, sam sam prije nego što je taj program krenuo, dijagnosticirao maligne bolesti kod pacijenata, dogovarao daljnji način liječenja i uopće ne mislim da sam štetio pacijentu ako sam dogovorio operaciju nakon sedam dana. Osim potrebe da se uzbunjuju pacijenti, u javnosti se stvara unezvjerena slika, a za to nema razloga. Pozivam javnost da se vodimo stručnim smjernicama.

Najavili ste da ćete riješiti problem čekanja kod onkoloških bolesnika?

– Već jesam. Dosad nije bilo problema u vremenu otkad postavite dijagnozu dok pacijent dođe na operaciju. Duboko sam uvjeren u profesionalnost i savjest svih liječnika u Hrvatskoj, da nisu ostavljali maligne bolesnike da se snalaze sami, kako stignu. Problema je bilo kad nakon operacije počinje liječenje kemoterapijom ili zračenjem, kad onkološki bolesnici nisu mogli dobiti termin za dijagnostičke pretrage da mogu nastaviti liječenje. Poslao sam uputu ustanovama, iako su  mnoge to i dosad radile, da daju prednost tim pacijentima, da formiraju prioritetnu listu jer ti ljudi ne mogu čekati šest mjeseci na CT ako moraju na terapiju.

Prihode zdravstva namjeravate popraviti naplatom nadstandarda. Jeste li to pitanje usuglasili s koalicijskim partnerima, s obzirom na to da je Most priopćio da treba razmotriti je li nam nadstandard potreban u ovom trenutku?

– Apsolutno. Ništa nije gotova stvar, razgovaramo o mogućnostima koje nas u perspektivi čekaju. Neke osnove smo međusobno raspravili, naravno da ćemo još razgovarati da to jasno definiramo i vidimo što bi moglo ući u nadstandard, a što ne bi. I sad imate nadstandard, ljude koji odu u  privatne klinike i ugrade titansku endoprotezu.

To su privatne ustanove. Ovdje govorimo o javnom zdravstvu...

– Dobro, ali ako se pacijentu da mogućnost da to obavi u bolnici uz nadoplatu ili osiguranje koje to pokriva kako bi taj novac ušao u zdravstveni sustav, što je tu loše?

Pa činjenica  da po prvi put  u javno zdravstvo uvodite razliku između dviju kategorija pacijenata – one koji mogu platiti bolju uslugu i one koji to ne mogu.

–  Ne. Mi već sad imamo u društvu tu razliku. Da bismo mogli povećati prihode unutar toga, da bi kvaliteta usluge prema pacijentima bila što veća...

 …prikupit ćete novac od bogatih.

– Upravo tako. Sustav bi krahirao kad bi došli u  situaciju da netko ne može dobiti pace maker jer je iz Ličkog Osika ili Iloka. Onda pada sustav, i ništa ne znače zlatni satovi. Naša je dužnost što više povećati kvalitetu postojećeg sustava zdravstva.

Ako donosite nadstandard ili košaricu, ma kako to zvali, morate odrediti količinu zdravstvenih usluga zajamčenu svakom građaninu koji ima osnovno zdravstveno osiguranje. To znači da će jedan dio usluga morati otpasti.

– Ili ćemo postojeće stanje nadograditi uslugama koje sad nisu definirane. Recimo, imate endoprotezu od titana. Jedan dio pacijenata je ugradi u našim bolnicama, a dio ne.  Sad je na snazi nejednakost. U kardiologiji imate stentove s vrlo dvojbenim i sumnjivim ishodima liječenja, a triput su skuplji. Kako reći tko je tu oštećen, ovi koji dobiju jeftiniji stent ili oni drugi? Treba urediti sustav tako da svi znaju na što imaju pravo, i da mi znamo čime možemo raspolagati.

Nadstandard bi, kako ste rekli, plaćali oni koji to žele. Problem je u tome što nema pacijenta koji ne želi bolji stent ili bolji umjetni kuk, ali mnogi za to nemaju novca. Gdje je tu solidarnost i socijalna osjetljivost?

– Ponovo ću karikirati. Tko želi bolji kuk, otići će u Švicarsku, u privatnu kliniku, i to napraviti.

Intervju pročitajte u Novom listu u ponedjeljak

Komentari

133
Morate biti prijavljeni ako želite ostaviti komentar. Prijavi se / Registriraj se
  • nightlooser
    nightlooser   Objavljeno: 23. veljače 2016. u 18:17

    tko želi bolje političare, neka ide u švicarsku ...

  • vuki1
    vuki1   Objavljeno: 23. veljače 2016. u 15:52

    O čemu se ovdje radi? Naslov je izgleda izdvojen i podebljan, a ovo što je napisano u naslovu nema nigdje u tekstu! Jesu li ovo neke smicalice novinara da nas sve drže za budale?! Nije li ovo smišljema senzacija u nastavcima!? No s druge strane, ako je stvarno ovo ministar izjavio, i ako nije samo ovo izvađeno iz konteksta i montaže, onda je ovo ravno tome da odmah dade ostavku i da ga se za svagda otjera u pi.zdu materinu uz žestoki aplauz iza ušiju! Ovo nije dolično ni kao ministru, ni kao čovjeku, ni kao humanisti, a posebice kao "prvom liječniku" RH, pa se razbacivati bahato s ovakvim izjavama, kao da mu je hrvatsko zdravstvo ćaćina prćija, kao da su pacijenti u Hrvatskoj radi njega i njegove čudne politike, a ne da je on sluga narodu, SLUGA NARODU (!) koji treba iznaći mogućnost da svi dobiju ono radi čega traži da netko od pacijenata odlazi u Švicarsku! Stoga, cijenjeni gospodine premjeru Oreškoviću, na vama je da se zabrinete nad ovakvom izjavom ministra zdravstva, i da uvedete reda u njegovo ovakvo razmišljanje! Ako smo tražili promjene, i dobili promjene, ako smo željeli bolje i za to se borili da nam bude bolje nego pod bivšom trulom, nenarodnom i bahatom, nehrvatskom vladom, onda je pogubno da se ovaj ministar bahatošću nadmeće sa ovakvim izjavama kakve su u naslovu, a još je gore ako te bahatosti uz diskriminacije i izvitoperene i zle ideje sprovede nad pacijentima u Hrvatskoj, bez obzira imaju li oni love ze liječenje ili ne!

  • Gorkić Taradi
    Gorkić Taradi   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 22:45

    Švicarska – zemlja skijanja, čokolade, satova i umjetnih kukova
    Preporučio: ministar zdravlja Dario Nakić
    http://www.medjimurje.info/2016/02/svicarska-zemlja-skijanja-cokolade-satova-i-umjetnih-kukova/

  • ZlatkoCH
    ZlatkoCH   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 22:00

    U Kubi kvalificirani liječnik radi dodatno kao konobar. To je ziva istina, ja sam bijo u Kubi, to je jadna zemlja nema prave trznice,nema mesa, ali sada ce biti bolje jer oncle Sam otvara vrata, a ovo sto vi pisete o HR, pa tu nece nikada biti bolje, jer josjedanput vam kazem vi nemozete iz prevarantskoga Balkana napraviti Svicarsku, ma koliko vi to i zeljeli, ali i to propada polakao jer to sve upravlja oncle Sam, on ce nas i upropastiti, ovi nas mudraci oni su obicni mali prevaranti koji su kroz zakon i policiju zasticeni i sisaju narod, a taj seljacki narod samo vjeruju u boga i nada se boljim vremenima..... kakva EU pa sto ste vi mislili ????

  • luka
    luka   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 20:38

    Nema puno ljudi koji bi se usudili potpisati svoje zlobne, zavidne, neinformirane, nelogične, neprincipijelne komentare vlastitim imenom i prezimenom.
    To je dobro.
    Ipak, ovolika količine negativne energije mora na neki način, kao vradžbina, kletva, blato, otrovni smog, bojni otrov, vrlo smrdljiv/otrovan prdac, sumprona kiša, otežavati normalni život.
    Ovo je duh socijalizma, istinski zov zavisti.
    a postoji rješenje:
    neka ministar zabrani u Hrvatskoj ugradnju kukova od titana, neka zabrani svaki spomen na kuk od titana, sve internetske stranice koje spominju kuk od titana neka budu blokirane,
    a gospoda koja ugrade kuk od titana u inozemstvu neka znaju da će ih naša ruka (ili možda noga) stići prije ili kasnije
    i kuk vratiti pravim vlasnicima
    a njima ugraditi bolji, narodni

  • Bepi
    Bepi   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 16:37

    Ma ššto je ovaj narod mislio da će biti bolje u zdravstvu ??? Fige. Biti će još i gore. Ljudi će umirati a za liječenje neće imati. To su si tražili. Ima vidim puno filozofa ali mi još nismo zaboravili da smo nekada imali besplatno zdravstvo, i da smo bolinice imali svi jednako. danas je to tako.Mafija će i dalje pljačkati ovaj narod.

    • generalić
      generalić   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 20:07

      Pozitivix, a zašto bismo "prihvatili stvari kakve jesu"? Hajde, molim te, objasni nam...jel' to neka viša sila a la gravitacija ili što? Da su ljudi slušali tvoje nadasve mudre savjete još bismo bili na drvetu...pa ja nekako pretpostavljam da si ti u nekoj od tih kategorija koje si nabrojao...ako ništa drugo tada barem u onoj "velikog kurca"...hajde barem nešto...možda, zahvaljujući tom Božjem daru, uspiješ i dobiti umjetni kuk u Švicarskoj...

    • Marko Veseljak
      Marko Veseljak   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 17:32

      @positivxx

      A netko je platio svo potrebno zdravstveno svaki mjesec tokom svog radnog staža, a netko je iz državnog proračuna ukrao te novce i sada je zbog toga bogat

      vi imate izbog možete nastavljati pokušavati krasti ljudima pare od plaćenog zdravstvenog (Kriminalne radnje koje kradu ljudima doprinos za zdravstveno koji plaćaju svaki mjesec i ulaganje ne u zdravstvo nego u plaće državnih službenika koji ima 400 000 previše) i završiti u zatvoru jer vam mi to više nećemo dopustiti ili odustati od pokušaja krađe, treće solucije nama, vaš izbor samo je jedno sigurno mi živimo u 2016. a ne 45' pa to imajte na umu dok promišljate o vašoj sudbini

    • pozitivix
      pozitivix   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 16:46

      Imat ćete i sada "besplatnu" zdravstvenu zaštitu, samo će oni koji zarađuju više moći nadoplatiti i imati i nešto esktra.
      Kao što imaju i bolju kuću, auto ili ljubavnicu.
      Znam da boli što će biti nejednakost i u ovome, al treba prihvatiti stvari kakve jesu. Netko je u životu zgodan, netko pametan, netko velikog kurca, a netko bogat.

  • Ariosto
    Ariosto   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 16:15

    Slažem se u potpunosti, samo treba vidjeti što je Kuba u medicini i koliko izdvaja za nju. Ako nešto tražimo u Americi neću kao primjer njihove ekonomije tražiti da se napomene da imaju smrtnu kaznu, najveći broj zatvorenika na 100.000 st i sl.

  • Ariosto
    Ariosto   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 15:16

    Svi nude razne modele zdravstva koji se svode na povećani mortalitet. Zašto nitko nije zaintresiran za model Kube? Nivo zdravstvene skrbi o kojoj jedan prosječni Amer, Kanađanin ili sl. može samo sanjati. I to nakon više od pola stoljeća embarga. Samo njihovo shvaćanje svijeta je drugačije. Kada je započela ebola u Liberiji SAD je poslao Marine Corps, Kuba 500 liječnika. Pametnom dosta

    • Plat
      Plat   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 17:35

      Kuba je mila majka prema susjedima. :S

    • spektakl
      spektakl   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 17:31

      Kakve su mene stvari pitali o Jugoslaviji kad sam došao kao dečko prije 30 godina u GB to je da ne povjeruješ. I sada se zajebavamo na račun toga moji engleski frendovi i ja.
      A što se tiče Kube jedino je točno da je lakše onima koji imaju nekoga u USA što se tiče para. To mi se čini da je slično i sa našim ljudima jer ih u GB , Irskoj i širom EU ima podosta pa to doprinosi boljem životu njihovih obitelji u domovini.
      A razlike između država Latinske Amerike i Kube sam ti napisao. Školstvo, zdravstvo, javna uprava, sudstvo to je na kubi na vrlo velikom nivou , a u ostalim državama Lat. Amerike ne postoji. Ja znam da ti to ne možeš shvatiti ali je bukvalno tako. Na Kubi ima prostitucije, džepara i sl. ali daleko, daleko manje nego u drugim državama LA.

    • spektakl
      spektakl   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 17:26

      Kakve su mene stvari pitali o Jugoslaviji kad sam došao kao dečko prije 30 godina u GB to je da ne povjeruješ. I sada se zajebavamo na račun toga moji engleski frendovi i ja.
      A što se tiče Kube jedino je točno da je lakše onima koji imaju nekoga u USA što se tiče para. To mi se čini da je slično i sa našim ljudima jer ih u GB , Irskoj i širom EU ima podosta pa to doprinosi boljem životu njihovih obitelji u domovini.
      A razlike između država Latinske Amerike i Kube sam ti napisao. Školstvo, zdravstvo, javna uprava, sudstvo to je na kubi na vrlo velikom nivou , a u ostalim državama Lat. Amerike ne postoji. Ja znam da ti to ne možeš shvatiti ali je bukvalno tako. Na Kubi ima prostitucije, džepara i sl. ali daleko, daleko manje nego u drugim državama LA.

    • Plat
      Plat   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 16:47

      Općenito ne znam po čemu je Kuba danas bolja od vremena kada je bila Američki protektorat. Jedino su danas svi manje više "jednaki", jednaki u siromaštvu.

    • Plat
      Plat   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 16:41

      @spektakl

      Sretni su oni koji imaju rođake u Americi. Prostitucije previše. Džepara previše. Dilera previše. Nije toliko loše što se tiče kriminala, ubojstava, prostitucije kao u Dominikanskoj Republici i Haitiju, ali nije ni baš najbajnije. Gringose ovako i onako ne zanimaju previše ekonomski problemi, tamo se obično ide na jebačinu.. i muški i ženski turisti idu tamo da nađu lokalnu "piletinu" i "pijetlovinu".

    • spektakl
      spektakl   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 16:25

      @Plat
      Siguran sam da ni ti, a niti Patriot niste bili nigdje u Latinskoj Americi.
      Kuba je po svim pitanjima eldorado za većinu država tog dijela svijeta. To će vam tamo svi potvrditi jer na Kubi svi stanovnici završavaju školu, imaju stanove, posao i zdravstvenu zaštitu, a kriminal je nepostojeća kategorija. U drugim državama Latinske Amerike ljudi su svedeni na obične robove bez ikakvih prava u pravom smislu riječi od vladajuće oligarhije koja je povezana sa kriminalcima i narko mafijom.
      Uzimajući u obzir dugotrajne sankcije koje je Kuba trpjela nije niti čudno što se nalazi u nezavidnoj ekonomskoj situaciji ali to se popravlja iz dana u dan. Sami Kubanci su izuzetno sretan i zadovoljan narod, vrlo snalažljiv i zaljubljen u svoju državu i vođu Fidela Castra i Che Guevara. O muzičkoj, likovnoj, kazališnoj kulturi, sportu, medicini, prehrambenoj industriji ne treba puno pričati, tu su u vrhu svijeta.

    • Patriot
      Patriot   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 15:32

      Ariosto, odi u usporedbi do kraja. Uz takav zdravstveni standard na Kubi ide i nekoliko desetina drugih "standarda" kojima se nitko pametan neće hvalit ...

    • Plat
      Plat   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 15:32

      Juga za Kubu ne da je bila Amerika, Juga je za Kubu bila znanstvena fantastika. A ovo što imamo u Hrvatskoj je za Kubanca nezamislivo, bez obzira koliko smo u dugovima i koliko nam je privreda u k#cu. Najbolji mi je Kaopović koj hvali Kubanski model, a na fejsu mu je slikica iz SAD-a. :D

    • Plat
      Plat   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 15:27

      U Kubi kvalificirani liječnik radi dodatno kao konobar. Pametnom dovoljno. Da te ja vidim kako bi sa šljakerskom plaćom od 100-150 Kuna prehranio obitelj.. Prvo odi u tu zemlju, pa onda propovjedaj o "utopiji".

  • Blues
    Blues   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 14:41

    Ništa nije bilo niti u socijalizmu besplatno, sve se je na neki način financiralo i sve se je moralo platiti. Postojali su fondovi u koje se je sijevao novac od BDD-a doprinosima. Fondovi su bili fol zasebno a u stvarnosti su funkcionirali kao spojene posude, novac bi se preljevao iz fonda sa viškom u fond sa manjkom, to se je zvalo priljevanje sredstava. Kada bi buđet, izašao iz okvira i kada ga BDD-ak, „čuda od samoupravnog gospodarstva, bolje rečeno čudovišta od birokratiziranih poduzeća“ nije uspijevao napuniti, odnosno „nahraniti drugo birokratsko čudovište od javnih i državnih službi“ dizao bi se kredit u inozemstvu i rashod bi se pokrio. To je klapalo dok Regan nije dignuo kamate pa su drugovi došli u problema sa otplatom kredita. Kada nisu mogli više vračati kredite prestale su im strane banke davati kredite. Da bi pokrili društvene gubitke i manjkove počinju tiskati novac što je odvelo u galopirajuću hiperinflaciju. Tada dolazi MMF koji sa 5 „stend by“ aranžmana pokušava gospodarstvo yu staviti na noge, uzalud, peti i zadnji pokušaj A. Markovića minirala je Srbija monetarnim probojem, zašto pokazat će kasniji skori događaji.
    Besplatno postoji samo u glavama zanesenjaka koji su ni na nebu ni na zemlji.

    • spektakl
      spektakl   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 23:36

      Dug Socijalističke Hrvatske 3 milijarde $, a dug Republike Hrvatske 60 milijardi $.

      Zato nema nestašica, nema naše puške na našem ramenu niti naše lisnice u našem džepu.

    • Blues
      Blues   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 19:29

      "Čemu hiperinflacija, nestašice, i šverc-komerc, ako država ima moćnu industriju.

      Čemu hiperinflacija, odnosno poskupljenje robe široke potrošnje, ako država navodno ima jaku industriju, navedenih opoduzeća, koja bi trebala opskrbljivati stanovništvo sa gomilom jeftinih i dostupnih materijalnih dobara ?

      Čemu nestašica svega i svačega, zar tu nije moćna industrija koja proizvodi gomilu toga i opskrbljuje stanovništvo?

      Čemu šverc-komerc ako država ima moćnu industriju koja sve proizvodi pa nema potrebe da se šverca ništa iz Trsta, Graza, ili Ancone?

      kako su to naši susjedi Bosanci još krajem 80-ih skužili o čemu se radi."

    • generalić
      generalić   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 18:53

      A ovo s govnima i sladoledom od čokolade ti je sjajna usporedba - zapravo jedina moguća kad su ova dvojica u pitanju...iako im ni to ne može pomoći...toliko su indoktrinirani...bolje rečeno zatucani...a nisu u komunizmu...ki bi rekal...

    • generalić
      generalić   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 18:49

      Auuuu spektakl, nemoj više molim te...već sam skoro zaboravio i naviknuo se k'o magarac na batine, a sad kad si me podsjetio došlo mi muka...ali neka nam je ...i zaslužili smo...negdje tamo sedamdesetih došla mi prijateljica iz SAD...nije mogla doći k sebi...ljudi pa ovo je Amerika, a ne ono što mi imamo...sad smo kažu svoji na svome...mo'š mislit'...nikad nismo bili manje svoji...što nije pokradeno - rasprodano je...čak nam ni hrvatski nije službeni jezik...primopredaja vlasti obavljena je na engleskom...

    • spektakl
      spektakl   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 17:58

      Ako su bravarska propaganda o uspjesima samoupravnog socijalizma, naši turistički kapaciteti, stanogradnja, industrija, evo samo, Gorenje, Lesnina, Sava, Elan, Iskra, Krka, Litostroj, Prvomajska, Đuro Đaković, SAS, Bagat, Hartera, Uljanik, 3.Maj, TOZ, Belje, Gavrilović, Pliva, INA, Jugoturbina, Končar, Jugoplastika, Elektroinvest, TAS, Soko, Unis, Šipad, Sever, Hemofarm, Sloboda, Zastava, EI, Min, Krušik, Tigar, Fap, Galenika, Alkaloid, Obodin, Badel, Segestica, Rubin, Maraska, Dalmacija vino, prhrambena, kemijska, elektro, tekstilna, vojna i sve ostale industrije, ako je to samo propaganda onda treba uzeti kanapu i znaš što napraviti.

    • Blues
      Blues   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 17:01

      Tebi to neće teško pasti, naviknut si na sličnu propagandu bravara i društva,o velikim uspjesima samoupravnog socijalizma, blago tebi

    • spektakl
      spektakl   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 16:29

      @Blues
      Mi, kad budemo doslovno jeli govna naše vođe i svjetski kapitalistički oligarsi će nam objašnjavati da jedemo sladoled od čokolade samo da toga nismo svjesni jer nas je komunizam sjebao, a onda će velika većina takvih kao ti to povjerovati. Eto, nisam mogao jednostavnije da ti dočaram pitanje duga.

    • Blues
      Blues   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 16:15


      Ovo gore nisam mogao jednostavnije i sažetije napisati, za tebe je i to izgleda prekomplicirano za shvatiti.

      Glede duga Hrvatske poradi malo na tome, odnosno na strukturi duga, fućka se meni koliko je tko od građana za potrošnju dužan u bankama što ulazi u ovaj ukupni dug, glede središnje države bitan je njezin dug a on iznosi 5 milijardi, no vi stalno u komunjarskom agitprop stilu podmećete ukupan dug

      Ovo ti je glede duga !famozne „yu http://croative.net/?p=32229

      Žali bože kaj imaš ovu napravu i formalno znanje kd te hebu predrasude pred nosom, to si si i sam mogal naći, o gospodarstvu yu i razlozima raspada i krahu socijalizma čudo toga, ali te je strah istine i suočavanja sa stvarnošću pa varaš sam sebe i služiš se podmetanjima drugima.
      Ono što si imao ne može se vratiti, ovo da radiš za drugoga ti se ne sviđa, imaš i treći put, tako i onako o njemu volite drombuljat, kreni svojim putem pa radi za sebe ako imaš znanje, sposobnost, samopouzdanje

    • spektakl
      spektakl   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 15:25

      @Plat i Blues
      Složeno krivo sve. Točno da nije ništa bilo besplatno ali je sve bilo solidarno, školstvo, zdravstvo, stanogradnja, odmori itd. za razliku od sada.
      Što je nedostajalo fondovima?
      A što se tiče kredita tj. zaduženja Hrvatska je bila dužna 3 milijarde $ , a sada je dužna 60 milijardi, pa ti vidi.

    • nightlooser
      nightlooser   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 14:54

      "sve dok je ovaca, neće falit' vune " ...

    • Plat
      Plat   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 14:51

      Odlično sažeto!

  • nightlooser
    nightlooser   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 14:31

    znači prvo će oformiti elitnu bolnicu u zagrebu (koju će stoka sitnog zuba moći gledati samo na telki) , a potom smanjiti zdravstvena prava toj istoj stoci sitnog zuba u preostalim "narodnim" bolnicama , jer kako će inače namaknuti pojačana sredstva za liječenje elita ?? ... vrlo oštroumna reforma za početak ... nadam se da će i sitnozuba stoka biti ponosna na sve to, jer uglavnom ona financira zdravstvo u Hrvata , a unatoč krizi uspijeva osigurati svojoj eliti najmodernije liječenje koje se ne bi posramile ni puno bogatije zemlje od Sluđene naše ...

    • DrAzen
      DrAzen   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 15:25

      Bit će posla za nadriljekare i gatare, oni su tu kad sve otkaže, boljeg trenutka nisu mogli dočekati.

  • spektakl
    spektakl   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 13:58

    Pitam se što je s ovim ministrima iz Oreškovićeve vlade? Da li su to oni stručnjaci o kojem su nam pričali Božo & com?

    • yeahbaeuthe
      yeahbaeuthe   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 14:21

      obećanje ludom radovanje ..................

  • Joe Strummer
    Joe Strummer   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 12:29

    U cilju podizanja nataliteta, bilo bi dobro da Afrička šljiva ide na recept. Barem za one koji imaju dopunsko.

    • generalić
      generalić   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 18:56

      Bit će nama i kruh na recept bojim se...pa će se javiti netko k'o ovaj Nakić i preporučiti nam kolače...gdje nađoše sve ove stručnjake...

    • yeahbaeuthe
      yeahbaeuthe   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 14:25

      poznavajući nas , da je mukte , da svako dobije još i nešto para za to , teško bi išlo
      prema tome
      bit će uskoro :
      još malo - pa nestalo !

  • ☺☻
    ☺☻   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 12:11

    Gosp. Nakicu, preporucam shopping u Njemackoj. Kila mozga je dvije marke, tj. cca. 1 ojro.

    • yeahbaeuthe
      yeahbaeuthe   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 12:58

      a nađe se tu i tamo na "Angebot"-u
      Hirn a la Vuki , Hirn a la MS , Hirn a la Agram01 , Hirn a la Nitkov
      to bude onda 0,49€ / kg

  • parcov
    parcov   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 11:59

    bogami rođo, pod itno se očitavaj il će te se odreć cilo Petrovo polje

  • baka
    baka   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 10:03

    Mogao bi se ministar i pozabaviti duljinom boravka u bolnici. Čemu ležati punih deset dana ako to što je učinjeno može isto tako ambulantno, dolaskom pacijenta od kuće. Govorim iz vlastitog iskustva i duboko sam uvjerena da takvih dana kad pacijenti vrte palce ima po bolnicama jako puno.

    • Ina Šezdesedam
      Ina Šezdesedam   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 10:22

      Lupetanje. Operiraš koljeno i vani si za pet dana.

  • Plat
    Plat   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 9:59

    Tko ima love već danas ide u Švicu na operaciju, ili u privatnu poliklinku kod nas. Tko želi solidarno neka uplaćuje u solidarni fond, tko želi privatno neka uplaćuje sam sebi u privatno zdravstveno ili neka stavlja lovu u vlastiti privatni štedni fond izvan sustava. Nama koji podržavamo kapitalizam ovako i onako preostaje jedina opcija da pobjegnemo iz ove LUDE države gdje glavne konce u državi očito imaju neokomunistički socijalisti i neofašisti, lice i naličje totalitarizma.

    • generalić
      generalić   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 20:12

      Plat, a zašto se kapitalizam ne bi rušio i srušio? Srušila se prvobitna zajednica, srušilo se robovlasništvo, srušio se faudalizam, i? Zašto bi kapitalizam bio vječan? Stalna na tom svijetu samo mijena jest, ne budi blesav...

    • Plat
      Plat   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 13:14

      Ne ruši se kapitalizam kao kula od karata ( u kapitalizmu su poslovni ciklusi i bankroti normalna stvar) , ruši se socijalizam (odnosno moderna verzija: socijal demokracija). To je još i veći problem od "umirućeg" kapitalizma. Komunisti, fašisti i nacisti su svi proizašli iz demokratskog sustava, jedino u Rusiji su komunisti/socijalisti izravno zamijenili imperijalizam.

    • Joe Strummer
      Joe Strummer   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 12:41

      Podržavati kapitalizam, koji se ruši kao kula od karata, je otprilike jednaka glupost kao da si se u svibnju 1945 pridružio ustašama.

  • Ina Šezdesedam
    Ina Šezdesedam   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 9:55

    Bravo, a što je ono bilo u bolnici u Zadru i tamo se proslavio.

  • yeahbaeuthe
    yeahbaeuthe   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 9:47

    čovjek je apsolutno u pravu

    bolje biti bogat i zdrav

    nego siromašan i bolestan !

  • Mullo DeCittanova
    Mullo DeCittanova   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 9:46

    Evo vam ga na poštovani birači, ste htijeli kradeze na vlasti, i sada ga imate, ali na žalost moramo ove napušene psihopate trpiti i svi ostali.
    Jednostavno - učlanite se u taj famozni kradeze i - nema frke, liječit čete se i na Marsu ako treba...

    • generalić
      generalić   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 19:18

      Ja "možebitno" lažem i "možebitno" sam glup...ti ne lažeš "možebitno" i nisi "možebitno" glup...kad si ti u pitanju dvojbe nema...

    • Plat
      Plat   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 17:42

      Opresiju na Palestince neću spominjati jer je to izvan pitanja Kibuca kao socio-ekonomskog sustava.

    • Plat
      Plat   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 17:40

      Jedino su Izraelci uspjeli koliko toliko dobro. Bez totalitarne diktature. :)

    • Plat
      Plat   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 17:39

      Probali su Izraelci sa Kibucima i pravim komunitarizmom, nakon 30-ak godina im je to dosadilo. Owenov New Harmony je propao, New Australia u Paragvaju je propala. Problem je bio previše intelektualaca i premalo radnika. :)

    • Blues
      Blues   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 17:13

      Da, ali po toj "bibliji" ne postoji niti zajednica na principu komune u post komunističkim zemljama a komuna na principu evanđelja imaš u najkapitalističkoj zemlji svijete. dva komunista koji žive u zajednici prema Kapitalu nađi mi ti i ja ti dam sve što imam, znači problem je u vama jer ste komunisti samo pro forma a cilj vam je uvaliti se na grbaču društva

    • Plat
      Plat   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 17:11

      Marksovi tekstovi su kompleksni i opsežni. Međutim da bi se Marks razumio u cijelosti treba razumijeti prvi dio 19. stoljeća. Tadašnji kapitalizam je bio merkantilizam koji je bio praktični fašizam, odnosno radilo se je o protektoratu države nad određenim industrijskim sektorima koje je držala tadašnja Europska oligarhija. Marks je koristio pojam tadašnjeg kapitalizma kao bazu za radničku revoluciju i njihovo samoodređenje i samoizgradnju. Moramo isto uzeti u obzir da je tadašnja demografija Europe bila radikalno drugačija nego danas, da je tada dolazilo do ogromnih previranja zbog industrijske revolucije i marginalizacije poljoprivrednog sektora koji je dovršen tek 1930-ih kada je poljovprivreda postala minorni dio ukupnog gospodrastva razvijenih zemalja što se tiče radne snage. Čitati filozofe iz vermena prije Darwinove knjige o evoluciji nije isto kao čitati filozofska djela iz vremena poslje izdavanja Darwinove knjige.

      Ovo je najbolja online čitaonica što se tiče Marksizma na internetu.

      https://www.marxists.org/

      Što se tiče libertarijanizma i austrijske ekonomije:

      https://www.mises.org/library

      Libertarijanizam je kao filozofija blago ljevičarska, tako da ne treba odmah odbacivati ako dolazite sa lijevog spektra. Međutim sama "austrijska ekonomija" više privlači knozervativne čitatelje. Ako možete, definitivno širite horizonte.

      " Pročitat ću Misesa, hvala na preporuci. " :)

    • spektakl
      spektakl   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 16:51

      @Plat
      Ne želim te uvrijediti ali ti ili nisi pročitao Kapital ili ga nisi razumio jer tko god je tu bibliju ekonomije pročitao i razumio ne govori s podsmjehom o Marxu i socijalizmu jer bi s tim dokazao svoju neumnost. Čak i Katolička crkva odaje priznanje Marksovoj filozofiji.

      Rumunjska u trenutku rušenja Čaušeskua nije bila dužna niti jedan jedini dolar, a sama egzekucija je pokazala kakvi su bili ti njegovi egzekutori. Uzgred, odmah i da ti pojasnim kako nisam nikakav zagovornik socijalizma Sovjetskog tipa kakav je bio i u Rumuniji jer je to bio po mojemu mišljenju državni kapitalizam u pravom smislu riječi.

      Zbog cjelokupnih ekonomskih odnosa u svijetu možda je najbolji način odgovora kapitalizmu kineski model socijalizma, jednopartijski politčki sustav i pluralizam vlasništva u privrednom smislu.
      Ja ipak zagovaram samoupravni socijaliza kakv je bio koda nas uz izvjesne modifikacije tog sustava i veću disciplinu.
      Pročitat ću Misesa, hvala na preporuci.

    • Plat
      Plat   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 16:11

      @spektakl

      I Čaušesku je od Rumunjske napravio malo industrijsko čudo, kasnije su krediti došli na naplatu i Čaušesku je bio "skraćen za glavu". Molim te da pročitaš knjigu od Ludwig von Misesa, ako sam ja mogao čitati Das Kapital, vjerujem da ti možeš barem pokušati pročitati neki od Misesovih tekstova.

      https://mises.org/library/socialism-economic-and-sociological-analysis

      @yeahbaeuthe

      Mogli smo.. :( Nikada nije kasno da se stvari promijene, ali danas smo praktično pred bankrotom. Kao što je jedna godpodična rekla, dok se Hrvatska stabilizira ona će najvjerojatnije već imati praunuke. :D Zbilja bi volio da ova država za koju su mnogi ljudi dali život.. da bude uspješna, a ne da propada kao izmrcvarena lešina.

    • yeahbaeuthe
      yeahbaeuthe   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 15:59

      mi smo imali bez obzira na ratne godine izuzetnu priliku , možda i najbolju od svih u okruženju ( pa i šire ) u prijelaznom periodu stati prije svega na loptu , po načelu , da vidimo , što imamo , i kako dalje , nažalost , u nas je prevladavala opcija lako ćemo i niko nama pamet soliti neće , sada , kad je sve gotovo propalo , plaćamo još uvijek tu i tamo masne honorare za nekakve savjetnike u situacijama da nas ni Nijemci ne b i mogli izvući iz svega , mi smo našu priliku imali , i nažalost , prokockali je jadno , prejadno , a zna se kakva je euforija vladala početkom 90ih kada je trebalo sve živo izbaciti što je ikako asociralo na YU , e tu je bila naša najveća pogreška , da se tada prišlo koliko toliko analitički i neutralno , danas bi Švicarska bila kurac za nas , a ne realno , da je i Moldavija postala Eldorado za naše ..........
      I tu nam nikakvi Srbi , nikakav novi svjetski poredak , nikakva globalizacija , nikakav Veliki brat nije kriv , tu smo isključivo i jedino sami sebi krivi , govorim demokratski , o širokim masama ..............................

    • spektakl
      spektakl   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 15:50

      @Plat
      Ovo što ja zastupam nije nikakva utopija nego jednostavno jedina mogućnost da se spasimo nadolazeće katastrofe u koju svijet srlja, a koja neminovno po prirodi stvari proizlazi iz destrukcije kapitalističkog sustava.
      Drugo, vrati se u daleku prošlost npr. robovlasništvo i zamisli da si onda pričao robovima kako će jednog dana biti potpuno slobodni, posjedovati imovinu i sl. zapalili bi te.
      Ili npr. u feudalizmu da si seljaku pričao kako će imati svoju zemlju za proizvodnju dobivati poticaje, da će mu djeca moći ići u školu, a on liječiti se s gazdama, proglasili bi te ludim.
      Ili kad ja sada mojim engleskim prijateljima pričam o samoupravljanju i radničkim savjetima o firmama poput SAS-a, TOZ-a, Gavrilovića, Plive, Hartere, hotelskim poduzećima, PTT, INA .....oni se čudom čude i ne mogu vjerovati da je tako nešto postojalo. Onda im ispričam koliko je ljudi dobilo stanove ili povoljne kredite za kuće, pa kakvu smo zdravstvenu zaštitu imali, sigurnost življenja, nisku stopu kriminala, kakvu smo demokraciju imali, znači ekonomsku, kroz samoupravljanje, socijalnu, kroz razne interesne zajednice i političku, kroz, npr. Sabor s tri vjeća. Građani su na skupovima radnika i na zborovima građana dobivali i imali pravo na povratne informacije svojih političkih zastupnika za razliku od sadašnje demokracije koja se svodi na pravo da svake 4 godine izađemo na izbore i nakon njih naša demokratska prava više ne postoje. Točno, pravo pljuvanja tj. govora je nešto izraženije ali totalno neobvezujuće za bilo koga. A još se više čude što smo mi to "napustili" samo zato jer su nam očevi nacija obećavali brda i doline. I svi, ali svi kažu, koje ste vi budale.
      A da.

    • Plat
      Plat   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 15:39

      @yeahbaeuthe

      Mi ne možemo imati visoki standard socijalne sigurnosti ako nemamo jaku ekonomiju. Bez jake ekonomije smo nitko i ništa, i samim time smo podložni služanjstvu jačim ekonomijama. Sve ostalo je prizemna demagogija.

    • Plat
      Plat   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 15:37

      @yeahbaeuthe

      Kod nas je "zavadi pa vladaj". Treba poslati mlade ljude u Singapur, Novi Zeland, Švicarsku, Australiju, Ujedinjene Arapske Emirate (Dubai), platiti im studijsko putovanje na godinu dana i vratiti ih natrag da napišu dizertacije po pitanju kako urediti ekonomiju i imigracijsku politiku.

    • yeahbaeuthe
      yeahbaeuthe   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 15:30

      @Plat
      konačno da netko krene prema bilo kakvoj argumentiranoj diskusiji trenutačnog stanja stvari u svijetu , bez obzira na boju , ispovjest i ostalo , to se traži , već je mnogima dosadilo masturbiranje na temu da li bolje crveno ili plavo , lijevo ili desno , gore ili dolje i sve vezano uz to , problematika je puno kompleksnija nego što se normalnoj jedinki čini ili prikazuje , ali normalno , za takav pristup , treba imati puno znanja i pogotovo volje pristupiti problematici na racionalnom nivou , to je i u svijetu teško , a kamoli u nas u ovo vrijeme , gdje se jedinkama izuzetno lako manipulira , prema tome , što , kako , čemu , čime , kada dalje ?

    • Plat
      Plat   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 15:06

      Ja sam veoma sretan što mogu surađivati sa cypherpunk anarho-sinkdikalistima, oni su jedini od ljevičara vidjeli kamo ide budućnost (ne slažem se sa njima u mnogo stvari, ali se slažem sa njima po pitanju matematike). Svi ostali ljevičari se uglavnom vrte oko najobičnijeg socijal demokratskog etatizma. Mnoge će nadolazeća ekonomsko-politička promjena paradigme ostaviti na čudu sa "što dalje?!"

    • Plat
      Plat   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 14:54

      @spektakl

      Jedno je ljevičarski idealizam, a nešto sasvim je bešćutnost prirodnih zakona. Ja bi volio da je ljevičarski idealizam ostvariv, ali to je samo utopija koja gotovo uvijek porizvede distopiju sa rezultatima koji su daleko gori i od najgoreg merkantilističkog sistema.

    • spektakl
      spektakl   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 14:21

      @Plat

      Uči, ako shvatiš.

      Kapitalizam se zasniva na destruktivnom bezumlju. U njemu ne postoje razumne granice koje mogu spriječiti da kapitalistička eksploatacije prirode i čovjeka dobije destruktivne razjmere. Na kapitalistički način degenerirani um postao je sredstvo za stvaranje privida „racionalnog“ uspostavljenim procesima destrukcije. Njegov „regulativni princip“ zasniva se na bespoštednoj borbi između kapitalističkih korporacija za dominaciju i opstanak. Kapitalističko „planiranje“ samo je oblik u kome je instrumentaliziran i tehniziran um postao sredstvo za stabiliziranje i ubrzanje kapitalističke reprodukcije. Uništavajući život i um kapitalizam onemogućava da se uspostavi umni život i na taj način realizira filozofija slobode na kojoj su insistirali mislioci koji su stvarali ideju modernog (građanskog) svijeta. Kapitalistička istina ima bezumni i anti-egzistencijalni karakter.

    • Plat
      Plat   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 12:56

      @Mullo

      Kršćanstvo ima svojih problema, judaizam ima problema, islam ima još većih problema. Većina religija se bazira na osvanjačkim pohodima u ime "nadnaravnog".

      @Joe

      Slažem se. Međutim moramo razlučiti da su lenjinizam i staljinizam bili najbliži originalu što se tiče "krvave revolucije". Za staljiniste je Tito bio "fašist". Mi smo još dobro prošli pod hibrindnim sustavom, mogli smo proći još i gore. Drug Tito je bio "mila majka" prema ostalim socijalističkim dikatorima. Koliko god je grozote jugoslavenski socijalizam napravio u svojih 45 godina postojanja, ipak možemo reći da je Tito bio koliko-toliko "benevolentni diktator".

      Što se tiče javnog zdravstva, ja se slažem da bi to trebalo ostati javno vlasništvo. Ne vidim razlog zašto bi se javna infrastrkutura išla privatizirati, pogotovo kada uzmemo u obzir da su kod nas privatizacije a prirori kriminalni poduhvati. To što podržavam kapitalizam ne znači da podržavam i mafijaški kriminal. Kapitalizam (ne onaj na koji je Marks mislio; a mislio je na merkantilizam 19-og stoljeća)je u startu dobrovoljna razmjena roba, proizvoda i usluga. Ovo što se kod nas događalo, i dalje događa.. nazovite to partokracijom, partija-rhijom, mafiokracijom, etc.

    • Joe Strummer
      Joe Strummer   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 12:38

      @Plat

      Bez namjere da budem @generalićev odvjetnik, mislim da stvarno, ali stvarno, trkeljaš gluposti.
      Vrapci na grani znaju da je staljinizam bio najveća moguća devijacija socijalizma, koja nema nikave veze sa izvornim Marxovim učenjem. Dapače, njegova je izravna negacija.
      Ovdje je riječ o našoj inačici samoupravnog socijalizma u kojoj je zdravstvo bilo besplatno i svima dostupno.
      Civilizacijska tekovina 21. stoljeća bi trebalo biti besplatno javno zdravstvo, svima dostupno pod jednakim uvjetima, neovisno o imovinskom stanju. Isto kao i obrazovanje.
      Ulazak privatnog vlasništva i kapitala u zdravstvo je najveći zločin što ga je kapitalizam počinio. I za kojeg će netko, kad tad, odgovarati.

    • Mullo DeCittanova
      Mullo DeCittanova   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 11:30

      dragi moj Plat:
      U povijesti najviše nevinih je poubijano u ime krščanskog križa - više nego žrtava svih komunističkih i inih "sistema"

    • Plat
      Plat   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 10:56

      @generalić

      Pročitaj tekst o socijalizmu od Ludwiga von Misesa, napisan je davne 1920. Socijalizam je najbolesnija političko-ekonomska doktrina ikada smišljena. Tupave socijalističke, a pogotovo komunističke ekonomske i gospodarske ideje su pobile više nedužnih ljudi nego svi ratovi u povijsti ZAJEDNO, i to bez ubrajanja egzekucija koje su komunističke i socijalističke zemlje provodile. Lenjin, Staljin i Mao su kroz svoje gospodarsko "veleumništvo" individualno pobili 60 MILIJUNA LJUDI... i to bez uključivanja brojki masovnih političkih egzekucija. Tako da jedini koji možebitno laže, ili je možebitno glup si ti dragi generaliću.

    • generalić
      generalić   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 10:43

      Plat, ili svjesno lažeš ili si glup...mi smo imali socijalizam i izgubili...ti si želio kapitalizam i sad ga imaš...i to onaj divlji...u kapitalizmu sve plaćaš...važan je samo profit...to je jasno svakome osim tebi...a tebe sve čekaju na zapadu...samo im ti fališ...odi u Ameriku, tamo je zdravstvo baš po tvom guštu...

    • Plat
      Plat   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 10:09

      Htjeli ste socijalizam, sada ga imate. :) Sada se još krpa proračun, pričekajte da mi ostali zbrišemo iz ove žabokrečine. Mislio sam samo još uplaćivati PDV, sada vidim da je i to previše za govna od "naroda".

  • Miljenko5
    Miljenko5   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 9:20

    Ja bih njemu preporučio da se on pokuša zaposliti u Švicarskoj, ako išta vrijedi, nitko ga ne bi uzeo to je sasvim jasno, to bi bio prvi korak, dovesti najkvalitetniji kadar u zdravstvo. Nažalost tu je najizraženija negativna selekcija, umjesto da inzistira barem sa jednom riječi na kvaliteti rada doktora on se bavi samo beneficijama. Najbolje bi bilo da prestanemo uplaćivati u javno zdravstvo, pa tko živ i mrtav.

  • ella
    ella   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 9:07

    Nepodnošljiva arogancija i svekoliko "znanje" isijava iz ovog ministra, od njegove prve pojave u medijima, kao ministra. Svatko hoće bolji kuk. Ministrov zadatak je da se za to pobrine ovdje i sada, a ne da preporuča Švicarsku.Zar u našoj državi jedan čovjek, kao ljudsko biće brijedi manje od drugog čovjeka. jednom željezo, drugom titan, jednom vrhonski kirurg, drugom pacer, proporcionalno osobnom bogatstvu, moći i funkciji. Sram vas bilo ministre!

    • Patriot
      Patriot   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 10:08

      Imaš jednog "stručnjaka" za kukove u Saboru. Možda ti on štogod pomogne. Pod uvjetom da bude bolji politikant nego je bio "stručnjak" za kukove ...

    • pozitivix
      pozitivix   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 9:12

      U našoj državi i u svakoj drugoj na svijetu. Postojale su u povijesti one koje su zagovarala jednakost, pa su svi imali podjednako malo, ali su propale kao ekonomski neodržive. Neke su i u ratu završile. Savjetujem da pročitate koju knjigu o ekonomiji Jugoslavije pa ćete saznati kako je to išlo.

  • latinko
    latinko   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 8:59

    svašta može biti ministar u Ljepoj našoj (bukva)

  • pozitivix
    pozitivix   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 8:58

    Ne znam koliko od vas ide zubaru, ali i tamo i sad imate pokrivene usluge i nadstandard. Npr čišćenje kamenca jednom godišnje je pokriveno osiguranjem, a ako hoćeš 2 ili 3 puta, tada plaćaš. Nadoplaćuju se i bijele plombe itd.
    Naravno da se svi pale na populizam "ajme ajme bogati će imati više" (bogati uvijek imaju više, i naravno da su i sad imali nadstandard), treba pričekati detalje : hoće li neke usluge koje smo do sad imali biti "besplatno" sada biti plaćane, i što će sve biti "nadstandard" tj usluge koje će se moći dodatno plaćati.

    Temeljni problem samoupravljača koji su prešli u kapitalizam jest što su svi 1991. mislili da će biti bogati kapitalisti, a to ne ide tako u ni jednoj zemlji svijeta, pa se ex samoupravljači sada nerviraju ;)

    • generalić
      generalić   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 19:51

      Upravo tako..."bio je dijete"...kao da drugi nisu bili djeca...lako je naći ispriku...ja čak mislim da je gori od "jugonostalgičara"...

    • generalić
      generalić   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 19:49

      Upravo tako..."bio je dijete"...kao da drugi nisu bili djeca...lako je naći ispriku...ja čak mislim da je gori od "jugonostalgičara"...

    • ☺☻
      ☺☻   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 12:14

      biti dijete nije isprika, jugonostalgicaru. trebao si ginuti za lijepu nasu.

    • žrdina
      žrdina   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 9:56

      -pozitivix

      91. g. je stravično kompleksna godina za mnoge Hrvate tako da treba
      dobro znati kad ju se može uzimati kao referentnu. Ispričavam se ako
      sam u tvom osobnom slučaju bio u krivu, ali dao si mi povoda, jer sam izuzetno
      osjetljiv na spomen i sjećanje na krvavu `91.g.

    • pozitivix
      pozitivix   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 9:14

      Bio sam dijete tada.

    • žrdina
      žrdina   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 9:11

      Ti si sigurno jedan koji je `91. sa crvenom u džepu lizao oltare,
      nisi bio na bespućima ratišta gdje se je ginulo , a ne privatiziralo.

  • Che
    Che   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 8:53

    Nemojte se jidit ljudi moji, barem je ljepši i pitomiji od onog Ličkog Međeda!

    • Miljenko5
      Miljenko5   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 9:14

      Je malo je uglađeniji, taj se nije koliko znamo vezao lancima. No pravi je vlaj, taj bi sa tuđim trgovao.

  • Miljenko5
    Miljenko5   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 8:51

    Neka ovaj ide u privatnike i neka pusti javno zdravstvo, netko uredno uplaćuje u to javno zdravstvo, to nije njegova privatna prčija. svi bi oni sa tuđim novcem.... Bogati se ionako ne liječe u Hrvatskoj, pa vidi ministre zdravstva i ostale političare gdje traže zdravstvenu skrb, svi se liječe i operiraju van Hrvatske, toliko o povjerenju u naše liječnike....

  • Gost   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 8:44

    Ako je tako pošten, neka onda i on vrati sve novce koje je država investirala u njegovo besplatno školovanje i specijalizaciju! Koji pompozni komad budaletine, oooo Bože!

  • žrdina
    žrdina   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 8:42

    Ja kao javni bilježnik moći ću si priuštiti sve u Švicarskoj
    jer imam primanja kao i Švicarci, a i drugovi će dodati nešto iz HZZO-a
    radi starih usluga.

    • Infotan
      Infotan   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 8:55

      Bog Ti do pasat puno boje od Steve (za 100 godišćih, kad Ti bude tribalo). Znoš, onega Jobsa. Njega su žestoko opleli po žepu.

  • vferari
    vferari   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 8:42

    Taman nešto krene dođu mudrci i nastane otkrivanje tople vode i idemo ispočetka,pa valjda nećemo nastavit tamo gdje su crveni stali bez obzira na uspjehe.Novi ministar je konstatirao da bogataši nemaju adekvatnu skrb pa nemogu se oni lječit tamo gdje i stoka sitnog zuba i zato je to prioritet njegovog prvog mandata .

  • Miljenko5
    Miljenko5   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 8:41

    Ma ovo je sramota da o osiguranjima i nadstandardima govori osoba koja je iza sebe ostavile financijske dubioze u vođenju klinike u Zadru. Što gori kadar to veća šansa za ministarsku fotelju, valjda je to ta hdz-ova i most-ova strategija. Da oni nisu bili u stanju smisliti ništa novo osim nadstandarda, najlakše je preliti sve na pacijente. Stalno govori o odgovornosti pacijenata, ali nigdje o odgovornosti doktora samo o njihovim pravima. Koliko je doktrora izgubilo licence za nesavjestan i loš rad u RH, neka nam kaže, a svjedoci smo svakakvim situacijama, no nigdje nema sankcija, ispada da su nepogriješivi, i samo sebe međusobno štite na uštrb zdravlja pacijenata. Još sebi tepaju da su ugrožena vrsta. Da sutra raspišu neki natječaj za radno mjesto ovoga gore, sigurno bi došao bolji i kvaklitetniji kadar. Ove doktore koji žele ići i kojima je loše širom otvoriti vrata i neka idu, od njih mogu doći samo bolji liječnici, a ima ih na tržištu stoga su ovi itekako zamjenjivi.. Trebali bi prestati plaćati javno zdravstvo, pa da vidimo, kako može doktor raditi i u javnim ustanovama i privatno. To treba zabraniti neka se odluče gdje će raditi. , ili ako žele neka barem znatno smanje liste čekanja neka se na konkretan način valorizira njihov rad i efikasnost u javnom zdravstvu. Ovako ispada da mi njih plaćamo kroz javno zdravstvo, oni tu minimalno rade i za ništa ne odgovaraju i sigurna im je plaća nitko ne valorizira i propituje koliko su dobri u radu u javnom zdravstvu, plus rad u "slobodno" vrijeme kod privatnika, neka prvo odluče gdje će raditi ne mogu sjediti na dvije stolice. Tu je prvo narušena kvaliteta pa onda sve ostalo...Mi pacijenti smo zakinuti za dobru zdravstvenu skrb, i u javnom zdravstvu bi najviše trebali odgovarati, ako im ne odgovara neka idu u privatnike i neka se kao svi ostali bore na tržištu rada..Ovaj gore se ponaša kao da je sam sebi svrha i kao da smo svi mi tu zbog njega umjesto da oni postoje zbog pacijenata. Ovoga poslati da malo radi vani pa da vidi što je rad i kolike su plaće......

  • psihocroatica
    psihocroatica   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 8:37

    Bio sam nebrojeno puta u Zadru ali tamo nisam vidio nekoga ili razgovarao s nekim tko vidi dalje od table (Zadar) kod sela koje se zove Crno. Osim toga 90% je potomaka Vlaja iz okolnih selendri, karakterno malodušni, sebični, zlobni i skloni nasilju. Iz takve sredine nemože doći ništa dobro.

    • Patriot
      Patriot   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 15:49

      Sad sam najozbiljiniji! To sam čuo nebrojeno puta od ozbiljnih ljudi, malo drugačijih rječima, ali s nepogrešivo istim smislom ...

    • psihocroatica
      psihocroatica   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 14:52

      Nemoguće je odgonetnuti jer nema razlike među njima.

    • Patriot
      Patriot   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 10:10

      Još nam reci jesi li pričao s Hrvatima ili Srbima?

  • Ivica Mikula
    Ivica Mikula   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 8:31

    rodi majka budala i nazove je dario nakić, a on se učlani u kriminalnu stranku hdz a oni ukinu zdrastvo

  • BerislavRi
    BerislavRi   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 8:25

    Ajde ljudi nebudite sitnjičavi pa Ministar misli na uži krug svojih dobrih prijatelja ne na vas!

  • FUSION
    FUSION   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 8:23

    Pa da, po kuk u Švicarsku, a novce od osiguranja Hdz-u. Ma nisu oni blesavi kako ljudi kažu. Još su gori. Ali eto, biračko tijelo htjelo da nam vladaju ovakvi prepotentni gadovi.

    • yeahbaeuthe
      yeahbaeuthe   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 8:25

      https://www.youtube.com/watch?v=GM0e8rcVu5s

      biračko tijelo adezea ide na izlet

    • yeahbaeuthe
      yeahbaeuthe   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 8:25

      https://www.youtube.com/watch?v=GM0e8rcVu5s

  • Infotan
    Infotan   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 8:21

    Ma ča bi to lipo bilo, use, nase i podase, pa kad triba - švicarska medicina. A tega ni ni u Švicarsku. E, a, u Lipu našu je ča je pa se ti misli. I, moraš mislit puno boje vengo u Švicarsku.

  • yeahbaeuthe
    yeahbaeuthe   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 7:56

    hadezeova taktika je kao i uvijek u takvim slučajevima da bogati i pametni od van , pa da ostanu retardirane ovce kojima je lakše manipulirati to je budućnost čovječanstva inače
    stvoriti neobrazovanu masu od cca 98-99% stanovništva i onda će onih 1-2% njima upravljati bez problema
    ali to je za naše štovatelje lika i djela Desanke Šakić već viša matematika i atomska fizika

  • Memi
    Memi   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 7:38

    Savjet je super da idemo u Svicu. Moze li i savjet za pitanje kako cemo doci do para za svicarsku kliniku?

    • yeahbaeuthe
      yeahbaeuthe   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 7:49

      razgovaraju u tunelu prije utakmice švedskog nogometnog prvenstva dva šveđana iz supraničkih momčadi jer su vidjeli da su ipak , bez obzira što su Šveđani , malo drugačiji od drugih , pa krene prvi : where you born ? i was born in Bosnia lupi ovaj i odmah pita povratno , and where were you born ? in Germany odgovori prvi , " Sereš ? " na to prvi , adrugi odgovori " Majke mi ! "

  • Sofronije s Pantovcaka
    Sofronije s Pantovcaka   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 7:34

    "Tko želi bolji kuk, otići će u privatnu kliniku u Švicarsku!" - izavio je ovaj Kradeze ministarčić-magarčić i ostao živ.

    Još samo da objasni građanima zašto onda uopće plaćaju redovno, dodatno i dopunsko osiguranje!

  • Sofronije s Pantovcaka
    Sofronije s Pantovcaka   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 7:34

    "Tko želi bolji kuk, otići će u privatnu kliniku u Švicarsku!" - izavio je ovaj Kradeze ministarčić-magarčić i ostao živ.

    Još samo da objasni građanima zašto onda uopće plaćaju redovno, dodatno i dopunsko osiguranje!

    • Sofronije s Pantovcaka
      Sofronije s Pantovcaka   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 14:43

      @NNN = desno-jajan i bojovnik Minken bojne

      Broj moje dragovoljačke iskaznice: 62221.

      Dragovoljac od 1.7.1991.godine. Zapadnoslavonsko ratište.

      Broj tvoje dragovoljačke iskaznice? Ratovao si gdje?

    • nnn
      nnn   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 8:19

      Opet lupeta naš lažni branitelj Sonofrije:)
      Znao sam da si ti već siromah dušom, tjelom, ali ne i novčanikom. Ljudi koji cijeli život nešto rade i uštede za razliku od tebe koji lupetaš ovdje nemaju pravo doplatiti sebi bolju skrb..?? Čudna je tvoja percepcija ljudskih prava i sloboda...

  • blekso
    blekso   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 7:16

    Da nam svima bude jasno zdravstvo košta. Novaca ima ali je završio kod uglednih građana poput Todorića, Keruma, Šegona, Mamića, Bandića, Sanadera, Vidoševića, Sinovčića, Klemma i inih , nažalost još se nije pojavio ministar koji je u stanju lupiti šakom po stolu i zatražiti da se lopove za primjer javno pogubi i da im se oduzme sve što su pokrali.

    Uvijek se instalira neki sraćkavac poput ovoga koji misli da se još može nešto iz sirotinje iscijediti i pri tome zaboravlja da iako su ljudima koji su oboljeli od raka dani odbrojeni, mnogima od njih je ostalo dosta vremena, odlučnosti i snage da zapapre direktno takvom ministru ili preko njegove obitelji.

    Kada bude prva glava pala, svaki onaj koji donosi odluke dobro će razmisliti što radi.

    • yeahbaeuthe
      yeahbaeuthe   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 8:15

      Pa da ostane nekolicina građana sa glavom samo , a dvije ruke ne bi imao gotovo niko u nas

    • Sofronije s Pantovcaka
      Sofronije s Pantovcaka   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 7:20

      A da uvedemo šerijatski zakon?

      Za prvu krađu - ode ruka, za drugu krađu - ode glava!

  • DrAzen
    DrAzen   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 6:29

    Sam svoj doktor dok možeš.

    • DrAzen
      DrAzen   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 8:29

      Da, najbitnije se snaći u neprilici, kako je to mudro napravio Ladislav Iličić što nije nikada koristio šake za desanku, samo ne znam kako se osjećala ta nesretnica potopljena od sperme.

    • yeahbaeuthe
      yeahbaeuthe   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 8:16

      tako je a je to medicina , black and decker u ruke , neke štange sa glomaznog otpada i deri

  • parcov
    parcov   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 3:27

    ideja nije loša ako se izračuna s kojom svotom raspolaže svaki onaj komu se odbija(lo) od bruto dohotka za zdravstvo

  • Joe Strummer
    Joe Strummer   Objavljeno: 21. veljače 2016. u 23:00

    Nakiću, skrati priču i reci bez ustručavanja: tko ima para taj će se liječiti, tko nema jebat će ježa u leđa.
    Tako da bude svima jasno.

    • generalić
      generalić   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 10:46

      Da, ali neka nam onda ukinu zdravstveni doprinos...koliko sam se već naplaćao što obveznog što dopunskog mogao sam imati tri prvoklasna kuka...

    • yeahbaeuthe
      yeahbaeuthe   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 7:52

      https://www.youtube.com/watch?v=OYopTPZuS9Q

  • riva11
    riva11   Objavljeno: 21. veljače 2016. u 22:42

    Oni koje nastave pušiti nakon infarkta treba povećati osiguranje sve ostalo ostaje isto , treba samo smanjiti HZZO birokraciju i taj novac proslijediti u bolnice

  • Sofronije s Pantovcaka
    Sofronije s Pantovcaka   Objavljeno: 21. veljače 2016. u 22:34

    Samo jedan pogled na fotografiju dovoljan mi je da zaključim kako je ovaj lik još jedan od ukupno 11 ministara-tovara iz Dalmacije!

    • Che
      Che   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 9:11

      @Prjatelju
      Molim te, nemoj više vrijeđati tu plemenitu životinju koja je kroz stoljeća održavala na životu kamenjarski narod, iako oni kažu da ih je "vjera održala". Je qurac, da nije tovar teglio za njih odavno bi pocrkali od glada, ni Gospa Sinjska im ne bi pomogla!

    • yeahbaeuthe
      yeahbaeuthe   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 8:00

      a i taj iz ZG je sigurno sumnjiv .............................

    • najbolji partizan
      najbolji partizan   Objavljeno: 21. veljače 2016. u 23:06

      5 slavonaca 5 hercegovaca 2 vlaja iz zagore i 1 dalmatinac,1 iz zagreba i 1 iz istre.uglavnom hercegovci i slavonci

    • najbolji partizan
      najbolji partizan   Objavljeno: 21. veljače 2016. u 23:00

      nisu iz dalmacije to sigurno

  • najbolji partizan
    najbolji partizan   Objavljeno: 21. veljače 2016. u 22:29

    hdzova taktika je tko se želi liječit nek ide vani,ovdje ćete morat platit masno,haha koji ciganmi

  • nnn
    nnn   Objavljeno: 21. veljače 2016. u 22:18

    Prvi put da neki ministar kaze nesto sto ima smisla i nije demagogoija...Zasto nebi pacjente koji to mogu platiti i lijece se van Hrvatske zadrzali kuci te isti novce ostavili u Hr bolnicama...U Hrvatskoj ima 82.000 stranih umirovljenika i ljudi ce u tom slucaju sigurno doplatiti bolju uslugu u HR...

    • nnn
      nnn   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 8:12

      80.000 stranih umirovljenika zivi u Hrvatskoj od toga desetak tisuca samo od Talijanske mirovine...Hdz nam je sigurno ne isplacuje ali je dobro da omoguće onima koji mogu da doplate. To je praksa u svim demokratskim kapitalistickim zemljama osim North Koreji koju silno zagovaras dragi moj lažni branitelju...

    • Sofronije s Pantovcaka
      Sofronije s Pantovcaka   Objavljeno: 21. veljače 2016. u 22:31

      Evo nami još jednog nepismenog ustaščića što piše na ukradenom njemačkom laptopu!

      Kako si rođo i jarane?

      nebi = ne bi

      pacjente = pacijente, bolesnike

  • radnica
    radnica   Objavljeno: 21. veljače 2016. u 22:02

    Može li mi netko objasniti kako to da se javno priča kako Hrvatskoj nedostaje masu doktora i medicinskog osoblja,ali kad se probaš zaposliti tu kod nas,onda mrka kapa?
    I jebe se majka svakom doktoru koji ode vanka radit jer da je koštao Hrvatsku 2.500 000 kn,a ovdje posla za njih nema osim na Mljetu za jedno mjesto liječnika obiteljske medicine? Pa nije vam ovo serija Život na sjeveru!

    • psihocroatica
      psihocroatica   Objavljeno: 22. veljače 2016. u 15:29

      Mislim da je ovo ipak serija Život u pripizdini donjoj.......

    • jod
      jod   Objavljeno: 21. veljače 2016. u 22:45

      Ma ima posla, samo nema para. Javno zdravstvo je samo prijavni ured za privatni biznis. Tamo idu oni koji si to mogu platiti. Model je samodostatan, ali traži neprekidan dotok novca, pa zato i postoji zdravstveno osiguranje.