› 選擇地區
三藩市
紐約
洛杉磯
其他美國地區
蘋果基金 Next Digital
香港  台灣 
2017年07月21日

【半公開戀情】心穎BB身份係女朋友 馬國明:啱timing就結婚

81,326
建立時間 (HKT): 0721 14:39
馬明喺戲中同心穎有唔少感情戲!

馬國明今年初被傳同黃心穎暗撻,再被爆連環約會,馬明同心穎大方承認o依家了解中,直到最近有指佢哋喺橫店拍外景,令感情升溫,大隊煞科返港後,馬明負責推行李,二人更坐同一架的士離開機場。(新聞連結:http://bit.ly/2uOHX7I)

噚晚馬明現身《深宮計》嘅煞科宴,不過未見心穎嘅蹤影,聽講佢因為有活動在身,中途先出席。問到佢哋係咪拍拖兼拍劇,馬明話:「我係去開工拍戲喎,唔係媾女,不過了解多啲囉,知佢食得辣,我自己唔食得辣,大家互相就吓喇!」不過就算馬明堅持了解中,但係大家已寫心穎係「女朋友」,佢話:「其實都係了解緊,了解吓先喇,就算我點樣答,有啲雜誌已經寫咗,我又唔係好介意。」

講到胡定欣話見到你哋喺橫店開工好sweet兼送上祝福,馬明話:「唔係呀,定欣都好sweet,好開心呀!佢唔使開工同馬仔(馬浚偉)、煒哥(陳煒)去按摩同食嘢。我都祝福佢快啲搵到個好男仔,唔好淨係喺事業上搏殺!」咁你自己又有冇計劃成家立室呀?佢話:「冇咁快啦!起碼未去到一齊睇傢俬嘅地步!嗰間屋唔關我事,係佢自己買啫,又唔係同佢共同嘅Project!我o依家未有諗到咁長遠嘅問題,隨緣喇,我覺得結婚同年紀冇乜關係,只要大家啱啱timing,而且又適合嘅話就會結,但係我哋未研究呢個問題呀!」

馬明話因為大家都有嘢做,所以唔打算一齊去旅行再加深了解,於是有人問佢係咪對到厭咗?馬明話:「咁又唔會,我對住阿媽40年都未厭!」

追實城中突發大小事,即 like 蘋果【現場】FB!
返回最頂
香港 台灣 用戶登入 新登記 私隱聲明 服務條款 刊登廣告 聯絡我們 招聘 訂閱版: 壹週刊|    飲食男女|    Ketchup
© 2017 AD Internet Limited. All rights reserved. 版權所有 不得轉載