› 選擇地區
三藩市
紐約
洛杉磯
其他美國地區
蘋果基金 Next Digital
香港  台灣 
2005年03月04日

安康上台澄清「緋聞」

安仔拖歌唱比賽冠軍 Jenny Ho在台上合唱,兩人外形頗為合襯。

許志安(安仔)日前已完成三場紅館個唱,不過前晚他特別為贊助個唱的保險公司再演一場,免費讓他們的員工及客戶欣賞,安仔邀請了蘇永康(康仔)出任嘉賓,康仔母親也有捧場,至於其緋聞女友黃丹儀則在台上彈琴。

與歌唱比賽冠軍合唱
安仔與康仔在台上大談兩人之間的友情,表現溫馨,康仔說:「我兩個男人成日我屋企客廳傾偈,半夜我阿媽去廁所見到,不過阿媽唔好亂諗,雖然我成年冇拍拖!」安仔馬上向康仔母親說:「你個仔我就唔知,我肯定唔係,如果張衛健同梁漢文去你度,你就要睇住,我去你屋企咁多次都冇入過房。」惹得哄堂大笑。
前晚保險公司在台上舉行歌唱比賽,結果曾主演安仔 MV的 Jenny Ho勝出,更與安仔合唱《會過去的》。
採訪:胡比
攝影:陳志嵐

關心你飯碗 貼近你生活 即Like「蘋果ATM」FB專頁!
返回最頂
香港 台灣 用戶登入 新登記 私隱聲明 服務條款 刊登廣告 聯絡我們 招聘 訂閱版: 壹週刊|    飲食男女|    Ketchup
© 2017 AD Internet Limited. All rights reserved. 版權所有 不得轉載