02/05/2010

播放本新聞相關短片

爆鏡:羅藍亞胡宇崴有親

有「小惠妹」(張惠妹)之稱嘅樂壇新人羅藍亞(Lana)唱歌嘅聲浪澎湃就係人都知,但係小小So仲知道佢原來有個好出名嘅表弟,就係靚仔台灣藝人胡宇崴(George)!George喺近排香港熱播嘅台劇《愛就宅一起》入面做個傻傻哋暗戀楊丞琳嘅男仔,拍完套劇之後,佢仲同劇中演員楊丞琳、汪東城做咗好朋友添!

小小So:你同George係咪由細玩到大?

Lana:以前我住喺洛杉磯,佢住喺紐約,我哋一得閒就會去探對方。

小小So:佢有冇介紹啲台灣型男畀你識?

Lana:咁又冇!不過有一次我同佢喺台灣食飯嘅時候,有個戴住黑超嘅男仔走埋嚟同George打招呼,我嗰時仲問George點解佢個朋友咁怪,日光日白都戴黑超,後尾我先知道原來佢就係飛輪海嘅汪東城!

Lana仲話佢哋依家就算分隔兩地,都會日日用MSN聯絡,有時George嚟香港做宣傳,Lana都會帶佢周圍去玩,雖然George喺香港未必個個人都識,但係見到佢咁靚仔,都會特登擰轉頭望吓佢,Lana仲話佢由細到大都係咁,已經慣晒喇!