橙新聞

八妺姐@論盡本地薑

90後本土麻甩女一枚,十年追星族,沉醉於香港娛樂及綜藝。八卦是正職,寫作是副業。少少野性,少少感性。

【論盡本地薑】睇劇睇到心寒 係因為有啲事正正發生喺現實中

文:八妺姐

本身鍾意睇離奇怪誕類型嘅劇集,一般情情愛愛嘅片我其實嘛嘛哋。不過最近唔少朋友睇《假設性無罪》睇到入晒迷,我就試吓睇啦咁,結果又真係捱眼瞓都想睇埋落去。

【論盡本地薑】睇劇睇到心寒 係因為有啲事正正發生喺現實中

套劇噚晚結局咗,但因為我太遲開始睇,所以只係睇到一大半。當中最令我入迷除咗好似查案咁搵出「真兇」外,最令我有感受嘅係YK、Shirley同埋Sum Sum嘅三角關係,睇到我好為Sum Sum心痛。

雖然好朋友搭上自己老公呢啲情節真係喺劇集常常發生,但我覺得Sum Sum同Shirley呢兩位演員真係做得好好,飾演YK老婆Sum Sum嘅董敏莉,完全演繹到被最愛出賣嘅無奈、心如刀割同埋迷茫。佢一直做好老婆、好媽媽嘅角色,明知老公出面有女人依然啞忍,希望維護整個家庭,不過最估唔到嘅係第三者係自己多年嘅好友Shirley。

【論盡本地薑】睇劇睇到心寒 係因為有啲事正正發生喺現實中

飾演律師兼Sum Sum好友Shirley嘅羅沛琪(Pinky)演繹到女強人嘅強悍同機智,Shirley成日同YK傾心事,為YK解憂,甚至希望Sum Sum同YK真係可以好好行落去。作為觀眾,我覺得佢真係想Sum Sum同YK幸福,奈何情感控制唔到,Shirley一方面安慰人哋老公,但佢又唔同自己老公好好溝通,呢個唔係好多情侶嘅寫照嗎?

其中有一幕我睇到好心寒,就係Sum Sum一直知道原來第三者係YK電話入面嘅「John」,當時Sum Sum同YK鬧交,Sum Sum拎起YK電話打畀「John」搵出第三者,結果當時喺佢哋屋企嘅Shirley電話響起,來電顯示係「Karen」。呢個特登將第三者或曖昧對象電話入返同性名字嘅方法,身邊唔少出過軌嘅朋友都試過咁做。

【論盡本地薑】睇劇睇到心寒 係因為有啲事正正發生喺現實中

有時我寧願輕輕鬆鬆睇喜劇,係因為就算劇情好癲好離地,我都係可以笑吓就算,唔使諗太多。但呢個劇令我反思同心寒嘅位,正正係因為太寫實,寫實到令人心痛同心寒,就好似呢啲事係你身邊隨時發生緊咁。

責編:林偉德

編輯:Pearl Lo

編輯推薦

【論盡本地薑】MC Jin成功打入大陸市場唔單係因為Rap功了得

華裔美國饒舌歌手歐陽靖(MC Jin)近年因為上咗《中國有嘻哈》令人氣更上一層樓,成功打入內地市場。佢可以紅到發紫,其實當中唔止因為佢Rap功了得,更重要係佢本身嘅個人因素。

2019-10-03 09:12

【論盡本地薑】講「而我不知道X是誰」前 不如嘗試了解人哋先

唔好經常覺得你唔識人哋,但因為佢唔紅,有時不如調轉諗,會唔會係你唔係好認識娛樂圈,或者呢個樂壇。唔認識都唔緊要,不如試吓睇人哋作品,講真呀,你睇完佢作品,覺得佢唱得難聽或做戲差,總好過一味講住:「...

2019-10-17 09:13

【論盡本地薑】睇舞台劇災難一記 請做一個有質素嘅觀眾

大家都知睇舞台劇其實唔平,通常比較平可能黑盒類型嘅劇場,有巨星助陣或者外國劇目嘅劇票價更可以去到過千一張。如果唔能夠喺一個好嘅環境欣賞表演,幾好嘅表演都大打折扣,亦覺得辜負咗一眾表演者嘅努力。

2019-09-20 09:11

熱門評論

已複製連結