0
0
《城寨》衰老竇魏惠文:茄哩啡都係演員

《城寨》衰老竇魏惠文:茄哩啡都係演員

《城寨》衰老竇魏惠文:茄哩啡都係演員

【東方新地】熱播劇《城寨英雄》中,好多配角令人眼前一亮,除了演身世孤苦鑫鑫嘅林穎彤及賤惡霸夏滿嘅李嘉之外,鑫鑫個衰老竇都睇到人咬牙切齒,而佢名字叫魏惠文!魏惠文笑言廿年來都撈茄哩啡,不但冇諗過退出,反而認為茄哩啡都係演員,只要堅持先可以捱出頭!

52歲魏惠文入行廿年,原來佢係90年演藝學院畢業生,同屆有李婉華、劉玉翠、陳錦鴻等。畢業後,曾去馬來西亞做配音員,到96年先加入TVB,多年來大多演衰人或老闆角色,不過通常發揮唔多,更談不上係三、四線,雖然只係大茄, 但佢唔介意:「記得有次搭巴士坐上層,有個妹妹落車,突然講:『阿媽,我見到電視嗰個死茄哩啡。』喺電視台都聽到唔少人叫自己做茄喱啡啦,但我唔理,喺好多人眼中我只係茄嘢啡,覺得我小角色唔重要,但如果連茄哩啡都做唔好,你唔好叫自己做演員。我亦唔想侮辱自己間學校,我從來冇當過自己係茄哩啡,我當自己係演員!」

執三灘演衰老竇

眼見同期冇耐彈起,自己仍演路人甲乙丙冇人識,但佢依然樂天說:「當年我老師毛俊輝講過呢行好奇怪,多勞未必多得,有啲人一出來就萬千寵愛,好快做男女主角,有啲人一個機會要等20年,或者有啲人一世都冇機會,可能我係後者,其實我呢個《城寨英雄》衰老竇角色係執三灘,如果當日我做幾年見冇成績就走,今日都冇呢個機會。一定要好鍾意演戲,你先可以捱到!」

撈企堂維生

由於做茄哩啡收入有限,為幫補生計,魏惠文曾於石硤尾南山邨茶餐廳當樓面,但佢仍不放棄:「讀書時聽過好多荷里活巨星未紅前,都會去咖啡店做part time,嗰時覺得好過癮,估唔到自己都有機會,哈哈,做樓面時,《怒火街頭》播緊,我係做衰老公,當時有食客認得我,仲讚我做得好。」

瀏覽 東方新地網頁::http://www.orientalsunday.hk

  1. 更多
  1. 高拔陞:醫管局明早啟動重大事故協調中心
    高拔陞:醫管局明早啟動重大事故協調中心
    5小時前
  2. 湖北省各地醫療資源不均致疫情防控繁重
    湖北省各地醫療資源不均致疫情防控繁重
    17分鐘前
  3. 多國禁止曾到中國旅客入境或過境
    多國禁止曾到中國旅客入境或過境
    17分鐘前
  4. 羅湖站月台發現可疑物品 東鐵綫一度受阻近六小時
    羅湖站月台發現可疑物品 東鐵綫一度受阻近六小時
    18分鐘前
  5. 晚上有人在美孚新邨堵路 防暴警一度施放胡椒噴霧
    晚上有人在美孚新邨堵路 防暴警一度施放胡椒噴霧
    18分鐘前
  6. 72歲女病人確診新型冠狀病毒 本港累計15人確診
    72歲女病人確診新型冠狀病毒 本港累計15人確診
    1小時前
  7. 麗晶花園居民大會討論附近設指定診所問題
    麗晶花園居民大會討論附近設指定診所問題
    2小時前
  8. 晚上有人在美孚新邨堵路 多人被制服
    晚上有人在美孚新邨堵路 多人被制服
    2小時前
  9. 【2月2日疫情速報】(21:10)
    【2月2日疫情速報】(21:10)
    2小時前
  10. 【即日焦點‧疫情消息】林鄭拒出席談判醫護如期罷工 醫管局料五成非緊急服務受影響;菲律賓首現死亡個案 港澳旅客禁入境
    【即日焦點‧疫情消息】林鄭拒出席談判醫護如期罷工 醫管局料五成非緊急服務受影響;菲律賓首現死亡個案 港澳旅客禁入境
    2小時前