【少女米雪】何敏怡減齡做學生妹

2020年12月18日 21:06
東網電視
更多新聞短片
何敏怡外表斯斯文文。
現年28歲、有「少女米雪」之稱的藝人何敏怡(Homan),外表斯斯文文,給予人鄰家女孩感覺,讀書時同學都覺得她像護士,結果她真的考取護士專業,未入行前是牙醫助護,她說:「嗰時諗緊讀乜嘢專科,就揀咗牙醫助護,可能自細都唔驚睇牙醫,牙齒都健康,多謝父母賜給我靚牙齒,夠大隻,有人話我笑起嚟好似米雪,有次無聊攞米雪姐細個相同我張相對比,神態及笑容係有啲似,好想見佢真人,唔知會唔會有一見如故感覺呢?」
2018年在無綫節目《美女廚房》化身「美女學徒」入行的她,被網民捧為女神,原來她已多次「封神」,她笑說:「有個廣告同古天樂合作,有港女同女神2個角色,我以為自己會做港女,點知揀咗我做女神!另一次美食嘉年華,我都係做女神。」她與林耀聲及黃子雄合作的網劇早前播出,劇中她又是演女神,她說:「其實我係一個幾活潑嘅女仔,不過入行到依家,好多導演都覺得我比較文靜,不過都開心嘅,我屋企人都偏向童顏,可能覺得我鄰家女孩,入屋啲、襟睇啲。」
挑戰做歌手
近日她忙於拍攝另一網劇,飾演18歲學生,她說:「有少少壓力,因為我思想有啲成熟。」劇情有關命理,其角色是導演看過她的八字後特別寫出來,故感覺真實。演戲以外,她同時追求歌手夢,首支派台歌與歌手符家浚合唱,她開心說:「見過佢幾次,覺得佢幾好人,好搞笑,好欣賞佢!今次合唱嘅係一首比較慘情嘅歌,希望遲啲可以出快歌,我學緊跳舞,想嘗試唔同路線。」
Profile
三圍:32C-22.5-34
身高:162cm
體重:43KG
嗜好:越野賽跑、跳舞、打拳