蘋果日報 (2000-05-15)


新歌MTV首播肯定舒淇地位 黎明:除 佢冇人可以做到

早前已有消息指黎明會再次找緋聞女友舒淇擔任新歌MTV女主角,當時Leon卻死口否認。但昨日Leon新歌《全日愛》MTV首播,舒淇以和服Look,擔任女主角演出,黎明對此解釋說:「除}佢冇人可以做到。」此話顯示舒淇地位誰能代替。

黎明昨日出席在中環舉行的《全日愛》新歌MTV首播會,繼早前《今生不再》MTV後,Leon(黎明)今次再邀請緋聞女友舒淇擔任MTV女主角。

查實幾個月前已有消息,指Leon會再找舒淇擔任女主角,MTV兼赴韓國拍攝,但當時Leon卻死口否認有其事。

在《全日愛》MTV中,Leon與舒淇分別以東洋和服Look出現,但兩人卻沒對手戲,Leon與忍者對打;舒淇則以「飛拖鞋」絕招對付敵人「森林之王」。

配合日本宣傳

為甚麼再找舒淇出任MTV女主角?Leon謂:「除}佢,冇乜邊個可以做到!」他還表示因《玻璃之城》仍在日本上映,故希望藉這個MTV,加強宣傳,Leon說:「呢個MTV可以稱為音樂電影,卡士當然唔可以弱。」

至於會否擔心外界說兩人組情侶檔,Leon笑言:「人氐I講我唔理,最緊要角色砥A我好多謝佢(指舒淇)幫手,友情客串都有收酬勞。補送衣物畀佢?唔需要,佢酬金都唔少,但唱片公司覺得值得。」

親自執導監場

是否刻意不安排他與舒淇沒有對手戲?Leon解釋:「唔係,個故事係咁,點解唔做『森林之王』個角色?唔茗恣A佢(指舒淇)蔗菕y飛拖鞋』係我諗腹A佢拍攝時我亦在場,因為我係導演。」

Leon找舒淇演出會否擔心歌迷呷醋呢?Leon經理人陳善之表示:「如果係錫Leon,應該開心Leon咁勤力參與成個MTV蜓s作。」不過昨日傍晚本報收到幾位歌迷電話,他們表明不喜歡Leon找舒淇參與MTV演出 採訪:麥佩儀

攝影:潘啟德


文章版權屬於蘋果日報所有,未經批准,不得翻印。
文章由慧科訊業有限公司提供。