【爛鬼Cult噏】《猛鬼佛跳牆》港式恐怖夠貼地 堅揪過《凶榜》?

撰文:陳栢宇
出版:更新:

阿頭睇到我上星期講嘅《烈火青春》條數後,發現真係唔多掂,佢就話不如你寫返恐怖嘢啦,大家都係想睇呢啲。咁我話好啦,但我好強調真係唔係幾好呢味嘢,我本身係一個文青嚟,我比較喜歡睇法國文藝片,仲係邊飲咖啡邊睇嗰隻。然後佢完全冇理我,仲話同事之前寫《凶榜》反應好好,又有人留言話1988年上映嘅《猛鬼佛跳牆》恐怖過《凶榜》,叫我睇下事實係點。咁我明喇,即係無論點我都係今個星期寫《猛鬼佛跳牆》啦,希望大家鍾意睇就推廣下啦,等盤數好啲,我唔想成日聽到我阿頭咿咿哦哦,話我寫埋哂啲嘢冇人睇。

【爛鬼Cult噏】何啟南拍《猛鬼佛跳牆》堅瀨嘢:搵人陪先敢去廁所

【凶榜】最嚇人港產鬼片 角色死狀恐怖 七孔流血狗骨啃死樣樣齊

講返套戲先,于仁泰執導嘅《猛鬼佛跳牆》係由董驃、狄波拉、李麗珍、何啟南同梁小龍主演,故事主要講述董驃升職後獲老細安排住喺九肚山嘅別墅,佢哋一家人搬咗入去之後就成日聽到啲怪聲,包括竟然有人半夜三更唱戲,之後飾演單眼道士嘅梁小龍就經常出現叫佢哋快啲搬,原來係因為間屋曾經死過人,而且係一個京劇大老倌以為老婆紅杏出牆而殺死哂全家,之後隻鬼就上咗董驃身,想殺咗佢哋一家搵替死鬼,好彩梁小龍及時再出場,而何啟南亦搵到梁小龍個師父嘅骨灰做秘密武器,所以最後一班人都收伏到隻鬼。

1988年上映嘅《猛鬼佛跳牆》係由于仁泰執導,董驃、狄波拉、李麗珍、何啟南同梁小龍主演,圖為電影海報。(網上圖片)
+12

就咁睇個故事唔會覺得好恐怖,因為都係一個好尋常嘅鬼故,但係于仁泰喺處理電影氣氛上落咗好多心機。最特別嘅係,呢套戲一開始係有大量笑位,去到中段就慢慢收緊,放隻鬼出嚟製造既驚又喜嘅畫面畀大家睇,最後就一口氣將出現董驃鬼上身想殺哂全家嘅場口,等觀眾嘅心情似足坐過山車。當然啦,電影裡面啲鬼嘅造型比起今時今日嘅鬼粗糙得多,與其話佢哋係鬼,不如話佢哋似喪屍仲啱,不過都幾有效果嘅。

梁小龍個造型真係幾恐怖,但明明佢係正義嘅朋友。(電影畫面)
+1

至於成套戲最恐怖嘅一幕?我覺得係董驃叔最初被鬼上身嘅一幕係最令人毛骨悚然。董驃叔喺天台雜物房前擺咗個相機陣諗住影鬼,點知冇料到乜都影唔到,落返樓瞓覺嘅佢就無啦啦喺半夜3點幾時醒咗,眼神極度空洞之餘仲開始Set頭化妝,之後佢仲落咗去地牢度搵大老倌嘅戲服著。好快觀眾就睇到佢為自己畫嘅京劇大花臉,然後佢就笑得異常恐怖,甚至可以話有少少變態、發神經Feel。當佢開始騷身手時,戲曲配樂就同時響起,加埋少少Echo嘅中樂,唔知點解有少少邪氣。

呢一幕驃叔畫上大花臉唱京劇真係好令人心寒,之後佢亦都有幕係食食下飯無啦啦唱戲嚇親李麗珍。(電影畫面、騰訊視頻)
+10

呢一幕之所以恐怖,完全係因為陌生感,當電影之前差唔多一個鐘,大家都係聽到驃叔講廣東話,同埋個樣好慈父Feel,但呢一幕佢突然係講京腔國語,個樣仲畫到好似係另一個人咁,觀眾就會覺得隻鬼真係好猛料,令到驃叔變成咗一個陌生人。如果驃叔俾鬼上咗身之後,依然係講廣東話,即使佢係唱粵劇,都唔會有呢種效果,就好似我哋香港人、廣東人咁,對來自北方嘅內地人,點都有一種距離,視佢哋係另一種人嘅感覺。至於《凶榜》定《猛鬼佛跳牆》比較恐怖?我覺得真係兩樣嘢嚟,《凶榜》最犀利嘅係你對未知嘅恐怖感,《猛鬼佛跳牆》就係對異類嘅恐怖感,但《猛》就貼地啲,因為香港地九成人都搬過屋,香港地日日都死人,真係唔知幾時咁唔好彩搬咗入一間凶宅。

李麗珍無意下撕走牆紙,發現有恐怖畫作喺牆上,開始覺得呢間屋有唔妥。順帶一提,李麗珍好靚。(電影畫面)
+3
你可能感興趣