*

upload_article_image

吳兆麟同混血「咖啡妹」文換IG? 拍《荷蘭Pop Guide》有艷遇仲嘆「世一」熱狗

J2(82台)逢周一至五晚10點半播出的《荷蘭Pop Guide》由荷蘭土生土長華人張震宇(CJ),帶領兩名J2ers胡敏芝(Karen)及吳兆麟(Alan),一齊試勻荷蘭特色美食及買玩潮點,體驗貼地的荷蘭生活。

CJ帶Karen同Alan睇荷蘭豪宅

CJ帶Karen同Alan睇荷蘭豪宅

4月3日晚一集,CJ帶Karen同Alan去Nederhorst den Berg睇豪宅,一幢Villa房屋面積3,000多呎連13,000呎前後花園,設備齊全連桑拿房都有,索價1,700萬港元。雖然在香港只能買一般豪宅,但在荷蘭已經買得好好。嫌貴的話Alan又有好介紹,他去到Purmerend,一處離市中心約30分鐘車程的地方睇樓。實用面積200多呎連落地大窗,售價200萬港元左右。Alan話近兩年荷蘭的樓價升值不少,好在近日歐羅兌換價稍為回落,所以買樓都還是很化算。

- 閱讀更多 -

往下看更多文章