譚詠麟激瘦17磅!聲沙爆青筋令人擔心

2023年07月21日 17:33
東網電視
更多新聞短片
今年是溫拿樂隊(The Wynners)成軍50周年,五虎譚詠麟、鍾鎮濤(阿B)、彭健新(健仔)、陳友和葉智強(阿強)現身書展舉行新書簽名會,同日推出新專輯,吸引約500歌迷撐場,場面熱鬧。
溫拿下月6日告別演唱會在即,阿倫卻病倒,早前他到廣州開騷後不適,暴瘦了17磅,今日阿倫仍聲沙沙,一開聲就變了「彭健新Tone」,又即場向歌迷道歉:「唔好意思,我中咗暑。」他是繼陳友上次中暑後,在溫拿中第二個中暑,阿B取笑陳友中暑因為情緒高漲到爆燈。而阿倫表示50周年出書好值得:「將溫拿嘅友誼以及圖片同大家分享,依家睇番都歷歷在目。」阿B是唯一有看過新書,他最喜歡書中語錄,十分好笑。
之後他們互爆大家花名,陳友叫「無牙陳」,因唱歌時見不到牙,阿B頭就叫「大頭B」,阿強叫「豬頭強」,因為經常瞓着,阿倫試過將火柴放在強肚皮,想叫醒強時便點着火柴,所以阿強肚皮留有傷痕猶如紋身。早前他們到主題公園拍攝演唱會宣傳,阿B自爆畏高:「我個樣係猛男,但畏高,唔敢坐纜車。」陳友對開騷表現開心。
4年前他們決定再出新歌,每位成員都有寫歌,健仔遲遲未能交貨,被其他人取笑:「作歌好難,佢哋話我作唔到就無我作品,終於喺釣魚返屋企途中諗到幾句,Johnny Yim將我錄低嘅音符變成歌。」阿B將父女情寫成《小青柑》,倫對《兄弟》好有感覺:「唔止我哋5個感情,可以用喺大家對朋友嘅感覺,友誼好珍貴,其中一句歌詞『如兄弟 就偶爾回來伴我坐』好有感覺!」阿B和應,很喜歡「好兄弟 係一世」這句歌詞。
他們覺得友誼是需要互相包容及情商高,問到他們有否拗過交,阿B爆料阿倫和陳友打過交,陳友稱有次他與阿倫在夜總會會計房內捉棋,房內無其他人,突然有人放屁,兩個也不肯認:「由於無真相,真相會帶返天家。」倫笑說:「我鍾意睇陳友個忟樣。」
演唱會後他們各有打算,健仔想培育新女團,阿倫和阿B會繼續唱歌和演戲,陳友想做幕後,鍾意自由自在的阿強繼續開心享受生活,健仔取笑阿強早在20歲時便已退休。最後問答環節,有歌迷問會否舉行溫拿100周年,阿B覺得是好大支持,希望大家齊齊整整,健仔希望溫拿「萬歲萬萬歲」,還有一位歌迷帶同1973年BEE GEES來港開騷,溫拿做表演嘉賓的簽名卡。