Advertisement

黃妍首唱電影主題曲 「好開心成為其中一分子」

本地
2023.10.19
撰文:Rita
whatsapp-image-2023-10-19-at-7-44-56-pm-2
Cath首度為電影唱的主題曲,她指看過電影後,有很深感受。

歌手黃妍(Cath)首度為電影《白日之下》獻唱的主題曲《日光漂白》今日推出,歌曲遠赴意大利羅馬的舉世知名錄音室錄製配樂。影片改編自殘疾院舍黑幕的多宗真實事件,Cath看過電影後,有很深感受說:「睇完套戲好難平伏心情,因為有睇過呢單新聞,作為一般市民唔知當中細節,但呢套戲用受害者同記者角度去講返成件事,令我好大感受。」

whatsapp-image-2023-10-19-at-6-16-51-pm

導演簡君晋知道Cath曾修讀新聞系亦做過見習記者後,馬上敲定她就是演唱主題曲的不二人選。Cath表示:「我十分明白接觸到一件社會事件後,好想發掘核心事情或問題的心情,所以好明白余香凝的記者角色所面對的處境,我亦攞住呢個感受入錄音室,灌錄呢首電影主題曲。」填詞周耀輝當年亦有留意這一宗新聞,他說:「片中嘅記者,傻更更唔理阻力追尋真相,嗰一種天真係一樣好珍貴嘅嘢。而作為電影主題曲,好希望觀眾睇完電影,唔單只帶著憤慨離場,同時亦希望大家有被鼓勵、有一道溫柔嘅力量繼續行落去嘅感覺,因為世上仲有呢啲傻更更嘅人,要行,就一齊行落去。」

接過耀輝的詞,Cath備受感動說:「耀輝嘅詞令件事昇華咗好多,睇歌詞時要控制住自己情緒先唱到。呢次係一次夢寐以求、好夢幻好驚喜嘅合作,自己一向好鍾意睇電影,好想唱到電影嘅歌曲,因為通常睇到電影最後就會有首歌去Round Up成套戲,電影中最精彩最深刻嘅影像就會浮現,係一個俾你重溫返成套戲嘅好好時機,今次第一次可以唱到電影歌曲,好開心,因為自己可以有份成為其中一分子,同觀眾分享觀映後嘅呢份情緒、感覺。」

聲夢傳奇 陳卓賢 星級企業大獎2020
人氣 TRENDING
王力宏 梅艷芳 李靚蕾 姜濤 MIRROR ERROR 張家朗 香港小姐 聲夢傳奇 炎明熹