› 選擇地區
三藩市
紐約
洛杉磯
其他美國地區
蘋果基金 Next Digital
香港  台灣 
2013年08月08日

《衝II》兄妹和好
杏兒激動再現囧樣

177,066

「你係全世界最衰嘅大佬,但係,我原諒你!」幸虧有鹹豬手機長Bass貢獻寶貴的祠堂,令夏晨同夏陽兩兄妹,喺前晚一集,終於和好了。
呢場戲,真係好催淚。特別係Captain Cool回憶小時,有爸爸媽媽同妹妹,一齊去公園玩的情景,佢話:「雖然呢個畫面只係出現過一次,但已經足夠令我知道,一個完整嘅家庭嘅力量係幾咁大…」講完之後,哽咽了。頓了一頓,再話:「好多人都以為我顧夏陽好風光,好風流,但係如果可以選擇嘅話,我願意用我嘅一切,去換取我哋一家人,再可以齊齊整整喺埋一齊。夏晨,如果你真係唔肯原諒哥哥嘅話,OK,我明白,但我真係希望你聽我講一句,對唔住,我令你失望。」兩兄妹都流下眼淚了。
杏兒之後喺微博分享番拍嗰場戲嘅點滴,寫道:「嘻嘻,其實這也是整部劇中我非常喜歡的其中一場戲,這場戲也是單機拍攝的,謝謝阿哥和監制先讓我完成了我那邊的部份,阿哥的那段獨白真的讓我完全進入狀態,那一刻,我就是顧夏陽的妹妹顧夏晨,我們終於和好了,謝謝你阿哥!」
唔少人都盛讚兩兄妹演出感人,杏兒演技亦無負視后之名。不過,「囧囧」樣,依然,一不留心,一激動,又偷偷走咗出嚟喇。

逢周五隨《蘋果日報》附送嘅時尚美容雜誌《add》雖然早已派完;
拎唔到書嘅朋友,可以上番《add》嘅官網 http://add.appledaily.com睇番足本網上版,除咗有專訪外,仲有好多時裝靚嘢睇!

追實城中突發大小事,即 like 蘋果【現場】FB!
返回最頂
香港 台灣 用戶登入 新登記 私隱聲明 服務條款 刊登廣告 聯絡我們 招聘 訂閱版: 壹週刊|    飲食男女|    Ketchup
© 2017 AD Internet Limited. All rights reserved. 版權所有 不得轉載