蘋果日報 | APPLE DAILY
› 選擇地區
三藩市
紐約
洛杉磯
其他美國地區

硬 漢 不 解 柔 情   錢 嘉 樂

最後更新: 0803 04:34 / 建立時間 (HKT): 1213 00:00

原 先 , 兩 位 一 起 拍 照 的 model , 好 cool , 換 衫 化 妝 時 都 保 持 行 catwalk 狀 態 — — 唧 都 唔 笑 。 但 錢 嘉 樂 一 到 , 戚 吓 眉 眨 吓 眼 已 經 引 得 她 們 嘻 嘻 哈 哈 , 最 後 有 講 有 笑 又 拍 合 照 。
自 我 檢 討 之 餘 , 亦 肯 定 了 錢 嘉 樂 冧 女 技 術 。
「 我 諗 我 真 係 唔 太 了 解 女 人 。 」 錢 嘉 樂 認 真 地 說 。
我 給 他 做 了 一 個 心 理 測 驗 , 結 果 顯 示 , 錢 嘉 樂 是 最 細 心 體 貼 兼 顧 及 身 邊 人 感 受 的 好 男 人 。
「 呢 啲 測 驗 咁 講 啫 , 咁 實 際 仲 有 好 多 外 來 因 素 會 影 響 嘅 。 」
外 來 的 因 素 :
是 動 作 指 導 , 剛 拍 畢 爾 冬 陞 的 《 門 徒 》 、 還 和 荷 里 活 大 導 演 李 安 合 作 《 色 . 戒 》 , 「 之 後 仲 有 一 個 我 好 想 做 嘅 project , 幫 一 套 由 徐 克 、 林 嶺 東 、 杜 琪 峯 合 拍 嘅 戲 做 動 作 指 導 。 」
是 演 員 , 剛 完 成 無 綫 重 頭 劇 《 學 警 出 更 》 。 「 之 後 要 上 去 上 海 幾 日 , 拍 埋 《 色 . 戒 》 幾 場 戲 。 」
是 特 技 人 , 訪 問 前 剛 到 TVB 綵 排 《 歡 樂 滿 東 華 》 的 空 中 飛 人 表 演 。 「 仲 要 去 北 京 , 幫 TVB 套 《 歲 月 風 雲 》 搞 幾 場 賽 車 場 面 。 」
亦 是 錢 家 班 大 當 家 , 要 接 洽 工 作 , 顧 自 己 還 要 顧 兄 弟 。
這 些 工 作 、 工 作 再 工 作 的 外 來 因 素 , 又 怎 有 時 間 陪 伴 身 邊 的 另 一 半 呢 ?
閒 時 , 錢 嘉 樂 是 波 牛 , 明 星 足 球 隊 的 中 堅 分 子 ; 也 是 飄 移 迷 , 常 到 珠 海 、 澳 門 鬥 快 鬥 甩 尾 。
這 樣 一 個 40 歲 的 男 人 , 自 己 形 容 近 半 年 的 工 作 很 「 澎 湃 」 , 沒 時 間 , 應 該 也 沒 心 思 , 更 加 不 會 想 起 浪 漫 兩 字 。
今 年 2 月 在 菲 律 賓 , 被 明 星 足 球 隊 慫 恿 下 當 眾 跪 地 求 婚 。 據 報 道 說 , 當 時 珊 珊 沒 有 應 允 。
不 是 不 解 溫 柔 , 只 是 知 易 行 難 。

長 情

喜 歡 車 , 難 得 不 愛 換 新 車 , 鍾 意 日 產 GT-R 系 列 已 經 12 年 , 「 由 拍 《 烈 火 戰 車 》 嗰 陣 買 入 R32 之 後 , 𠵱 家 經 歷 咗 3 代 , 新 呢 架 都 揸 咗 3 年 。 」 專 一 態 度 , 應 可 套 用 在 愛 情 觀 : 「 難 得 遇 到 啱 嘅 , 就 要 珍 惜 眼 前 車 。 」
「 我 唔 夠 膽 講 自 己 係 專 一 , 係 男 人 都 想 溝 好 多 女 㗎 啦 , 但 係 我 冇 咁 嘅 能 力 , 我 諗 我 連 令 兩 個 女 人 互 相 唔 知 大 家 存 在 , 都 搞 唔 掂 。 同 時 我 都 怕 煩 , 唔 想 搞 到 自 己 唔 開 心 、 人 哋 又 唔 開 心 。 」 有 點 自 信 , 因 為 多 年 來 沒 有 行 差 踏 錯 : 「 你 哋 啲 行 家 咁 犀 利 , 如 果 我 同 邊 個 邊 個 一 齊 點 會 影 唔 到 吖 ? 呢 啲 嘢 冇 得 呃 , 拍 拖 咁 耐 我 都 係 一 個 還 一 個 。 」
入 行 26 年 , 成 名 後 被 傳 媒 挖 出 3 段 情 , 「 就 係 得 呢 3 段 。 」 錢 嘉 樂 未 肯 開 名 , 翻 查 資 料 , 是 李 麗 珍 、 關 秀 媚 和 李 珊 珊 , 好 像 都 完 結 了 … …
以 為 訪 問 避 談 李 珊 珊 , 但 說 起 《 烈 火 雄 心 》 , 提 到 這 名 字 , 錢 嘉 樂 卻 始 終 不 肯 說 太 多 : 「 唔 係 套 劇 先 識 , 之 前 《 獎 門 人 》 都 已 經 見 過 , 不 過 係 拍 呢 套 劇 ( 《 烈 火 雄 心 》 ) 見 得 多 , 先 開 始 了 解 … … 」
和 李 珊 珊 8 年 情 , 容 忍 過 女 友 的 撚 蛇 性 感 照 , 試 過 在 菲 律 賓 明 星 足 球 隊 活 動 中 公 開 跪 地 求 婚 , 卻 在 今 年 3 月 開 始 傳 出 分 手 。
一 日 謎 底 未 解 , 觀 眾 依 然 最 好 奇 。 現 在 和 珊 珊 的 關 係 怎 樣 ? 「 呢 啲 嘢 我 呢 一 刻 唔 想 太 公 開 , 唔 會 回 應 喇 , 當 留 番 啲 私 人 空 間 畀 我 啦 。 」 以 往 大 多 攜 眷 出 席 , 現 只 有 形 單 影 隻 , 難 免 惹 人 聯 想 , 聽 到 這 裏 , 嘉 樂 反 應 比 想 像 中 冷 靜 : 「 順 其 自 然 啦 。 」 分 手 兩 個 字 , 始 終 不 肯 吐 出 來 。 男 人 , 大 概 也 怕 情 傷 吧 !

義 氣

雖 然 排 行 最 細 的 錢 嘉 樂 , 有 2 個 哥 哥 3 個 姐 姐 , 小 時 候 一 家 8 口 住 在 北 角 健 康 邨 , 但 未 至 於 要 一 碗 飯 齊 齊 食 , 也 沒 有 1 支 益 力 多 分 10 次 飲 的 感 人 場 面 。 「 其 實 都 ok 嘅 , 我 爸 爸 嗰 陣 有 自 己 間 運 輸 公 司 , 媽 媽 揸 Fiat — — 意 大 利 車 嚟 送 我 哋 返 學 㗎 。 」 不 是 為 生 計 、 也 不 是 為 興 趣 , 但 讀 至 中 一 便 跟 5 哥 錢 小 豪 入 行 : 「 嗰 陣 讀 中 文 小 學 我 考 得 幾 好 㗎 , 考 入 咗 玫 瑰 崗 英 文 中 學 , 不 過 一 轉 英 文 就 瀨 嘢 喇 , 聽 唔 明 就 冇 心 機 , 咁 嗰 陣 阿 哥 都 想 我 有 門 手 藝 , 所 以 入 行 做 龍 虎 武 師 。 」
小 學 時 學 過 國 術 , 入 行 做 了 2 年 散 工 便 投 身 洪 家 班 , 多 了 恩 師 洪 金 寶 、 多 了 一 班 同 門 師 兄 弟 , 講 義 氣 在 所 難 免 。
「 𠵱 家 最 開 心 , 係 啲 成 果 可 以 同 一 班 手 足 一 齊 分 享 。 以 前 我 做 慣 細 就 唔 知 吖 , 原 來 有 班 人 跟 你 搵 食 , 你 搵 到 嘢 返 嚟 做 , 佢 哋 會 有 希 望 又 開 心 。 」 錢 嘉 樂 說 這 是 當 動 作 指 導 和 當 演 員 主 持 的 最 大 分 別 : 「 其 實 我 做 《 獎 門 人 》 嗰 啲 節 目 嘻 嘻 哈 哈 一 日 , 可 能 搵 得 仲 多 , 但 咁 樣 大 家 開 心 , 原 來 仲 大 滿 足 感 。
「 同 海 堂 ( 綽 號 香 港 飄 移 王 ) 合 作 過 之 後 , 發 現 其 實 佢 係 乖 仔 嚟 , 只 不 過 鍾 意 玩 車 啫 , 咁 佢 哋 撩 我 搞 檔 嘢 , 既 然 年 青 人 咁 有 動 力 推 動 到 我 , 咪 做 囉 。 海 堂 都 話 , 以 前 玩 飄 移 , 差 佬 嚟 就 叫 走 呀 走 呀 。 一 齊 做 嘢 之 後 , 第 一 次 拍 《 旺 角 黑 夜 》 , 有 警 察 嚟 查 , 佢 好 緊 張 問 : 『 做 咩 呀 ? 點 呀 ? 差 佬 喎 。 』 我 話 有 申 請 㗎 , 咁 驚 做 咩 ? 拍 完 後 佢 同 我 講 : 『 我 第 一 次 喺 差 佬 面 前 玩 飄 移 咋 ! 』 」 這 是 組 成 「 錢 家 班 」 帶 來 的 成 功 感 。
一 句 : 「 我 哋 感 情 好 好 , 唔 使 靠 張 合 約 嘅 ! 」 這 是 「 錢 家 班 」 的 義 氣 豪 氣 。

滿 足

由 細 到 大 , 也 很 易 滿 足 。
初 入 行 , 哥 哥 錢 小 豪 已 經 當 了 男 主 角 , 錢 嘉 樂 卻 仍 在 洪 家 班 跌 撻 跳 撞 。 「 嗰 陣 啲 戲 上 午 夜 場 好 好 反 應 㗎 , 你 做 到 個 高 難 度 新 動 作 , 啲 觀 眾 會 拍 手 喎 。 之 後 啲 行 家 又 會 問 呢 條 𡃁 仔 邊 個 嚟 ? 咁 勁 嘅 ? 嗰 陣 就 係 靠 呢 啲 , 推 動 到 咩 危 險 動 作 都 照 做 。 」
之 後 當 上 演 員 , 遇 到 爾 冬 陞 , 憑 《 烈 火 戰 車 》 於 95 年 奪 得 金 紫 荊 最 佳 男 配 角 獎 。 「 《 烈 火 戰 車 》 係 我 第 一 次 覺 得 自 己 識 做 戲 , 呢 啲 嘢 好 高 調 㗎 嘛 , 你 知 啦 , 咁 大 個 仔 第 一 次 有 咁 多 攝 記 圍 住 , 『 望 呢 邊 , 望 呢 邊 , 錫 吓 個 獎 啦 。 』 唔 係 虛 榮 , 係 成 績 表 。 」
現 在 , 當 動 作 指 導 、 賽 車 指 導 。 「 之 前 拍 《 猛 龍 》 、 《 門 徒 》 , 得 到 嘅 回 響 都 幾 好 , 𠵱 家 仲 同 荷 里 活 大 導 演 李 安 合 作 , 幾 好 呀 ! 最 深 刻 係 《 旺 角 黑 夜 》 , 爾 冬 陞 導 演 話 要 寫 實 , 全 套 戲 最 多 開 6 槍 㗎 咋 , 咁 咪 要 諗 好 多 花 臣 囉 。 最 有 滿 足 感 係 搵 個 門 鎖 畀 吳 彥 祖 狂 撼 , 呢 啲 shot 真 係 要 一 take 過 效 果 先 好 , 所 以 我 冇 留 力 , 佢 都 知 我 冇 留 力 , 但 都 估 唔 到 咁 大 力 , 我 第 一 次 聽 見 佢 拍 戲 拍 到 講 英 文 粗 口 , 哈 哈 ! 而 且 呢 套 戲 喺 金 像 獎 、 金 馬 獎 都 有 提 名 最 佳 動 作 。
「 唔 係 虛 榮 , 而 係 想 要 個 成 績 , 呢 行 唔 同 其 他 行 業 , 唔 係 話 你 做 得 耐 , 職 位 就 會 高 人 工 就 會 好 , 所 以 好 需 要 有 成 績 畀 人 睇 到 。 」 工 作 上 , 唯 一 未 滿 足 的 , 可 能 是 當 動 作 指 導 還 未 被 肯 定 , 所 以 要 拼 到 盡 , 做 做 做 。
就 算 冷 落 身 邊 人 , 也 在 所 不 計 。

一 見 面 , 已 發 現 錢 嘉 樂 的 面 上 有 幾 劃 紅 色 傷 痕 , 「 哦 , 綵 排 《 東 華 》 嗰 陣 整 親 啫 , 啲 女 仔 好 勁 㗎 , 我 做 接 腳 嗰 個 , 可 能 佢 哋 驚 我 接 唔 實 , 咪 好 大 力 咁 送 條 腿 埋 嚟 囉 。 」
即 係 被 踢 傷 ? 「 哦 , 係 呀 。 」
邊 個 ? 「 個 個 都 有 啦 ! 」
這 一 下 呢 ? 「 唔 … … 唔 記 得 喇 … … 」
明 顯 要 維 護 踢 傷 他 的 胡 定 欣 , 細 眉 細 眼 處 , 又 令 人 覺 得 錢 嘉 樂 也 不 是 不 解 溫 柔 的 。
提 起 東 華 , 比 較 吊 詭 的 是 , 上 年 他 與 舊 愛 李 珊 珊 是 情 侶 檔 演 出 的 , 轉 眼 1 年 , 變 了 天 地 。 但 錢 嘉 樂 說 : 「 唓 ! 可 能 出 年 再 合 作 , 點 知 會 發 生 乜 嘢 事 , 好 難 講 … … 」
一 直 扮 演 箍 煲 角 色 , 勿 論 真 假 , 這 種 不 多 說 話 , 卻 一 力 承 擔 的 態 度 , 很 man 。

更多 壹週Plus 文章

蘋果日報fb,每日分享精選新聞及網絡新鮮事。
返回最頂
香港 台灣 私隱聲明 服務條款 刊登廣告 聯絡我們 招聘 訂閱版: 飲食男女|    Ketchup|    壹週刊
© 2017 AD Internet Limited. All rights reserved. 版權所有 不得轉載