蘋果日報 | APPLE DAILY
› 選擇地區
三藩市
紐約
洛杉磯
其他美國地區
2018年01月04日

余文樂做嘉賓 千嬅首見樂嫂

19,679

楊千嬅在紅館舉行一連11場「楊千嬅三二一GO演唱會」,前晚圓滿結束,獲梁詠琪、汪明荃等捧場,電影拍檔「志明」余文樂擔任嘉賓,盛傳懷孕的樂嫂王棠云則做座上客,但全晚以手袋遮肚。樂仔和千嬅互相擁抱道賀,樂仔笑言太太不懂聽廣東話,可以肆無忌憚講話,當講到合唱歌《當我想起你》,兩人之前拍MV時,樂仔曾說:「你開演唱會畀個升降台我就嚟。」結果樂仔前晚真的站在10呎高升降台出場,之後千嬅又問樂仔此曲是否送給太太,樂仔僅謂:「呢首歌好啱我𠵱家呢個狀態。」

爛聲Encore

演唱會臨近尾聲時,千嬅和觀眾分享感受:「人生去到呢刻好滿足好感恩,以前唔識溝通,有時好多諗法、壓抑會傷害到自己嘅親人、身邊嘅朋友,𠵱家識得用自己嘅能力去修補,畀到支持自己嘅人快樂。」唱出最後一首歌《123321》的中段時,千嬅不禁落淚,fans大合唱為偶像完成後段,千嬅忍淚完成最後一句歌詞「也就無憾了」即離開舞台。但觀眾不願離場,encore之聲始起彼落,持續10分鐘後,千嬅再度出場,用沙啞的聲音笑說:「我已經冇晒聲,點解你哋可以咁變態,仲要我再唱,惟有爛爛哋唱。」最後獻唱《少女的祈禱》及《勇》兩曲後,就曲終人散。

喉嚨生血泡

慶功宴上,千嬅提到樂仔做嘉賓,她坦言也是第一次見到余文樂老婆,問到有否恭喜樂仔雙喜臨門?千嬅就表示:「吓?我真係唔知喎!冇見到你哋講嗰啲嘢。」千嬅又主動分享一件開騷前兩天遇上的意外:「我趕去綵排,喺車入面食三文治,因為隻手污糟,就用叉拮,點知架車煞停,個叉直插喉嚨,搞到喉嚨生咗個血泡,好似粒青提咁大。綵排樓上有間診所,醫生用針筒抽血,抽完之後變咗粒好大嘅痱滋,好彩唔影響唱歌。」其實之前一次健身時,千嬅已不慎弄傷右肩及拉傷左肩舊患,去到尾二場,又患感冒,千嬅笑說:「經過今次之後,人生真係冇乜嘢怕,我想拍部短打動作片。」
採訪:馬建華
攝影:葉君海

娛聞樂陪你走遍全球追星,即Like「娛果」FB 專頁!
返回最頂
壹傳媒: 香港 台灣 | 私隱聲明 服務條款 刊登廣告 聯絡我們 招聘
© 2018 AD Internet Limited. All rights reserved. 版權所有 不得轉載