› 選擇地區
三藩市
紐約
洛杉磯
其他美國地區
香港 台灣 北美
 
2019年06月18日

【越陌生越有趣】景黛音神隱32年復出拍劇 嫩「姜」擔正演母子

建立時間 (HKT): 0618 06:00

神隱32年的景黛音應ViuTV邀請復出拍劇,今次她與姜濤合作拍新劇《退休女皇》飾演兩母子。景黛音淡出娛樂圈已經有一段日子,不過她對鏡頭的靈敏度依然十分高、除了電話不離身之外,身邊總會有一塊鏡,每次影相前都會照一照鏡、確保自己在最佳狀態。而這塊鏡同樣是姜濤的恩物,兩母子輪流「互照」,人前人後相處儼如母子。不過在埋位前夕,姜濤曾經擔心身邊會多一個花姐而感到害怕,但相處過後,姜濤坦言有所得着。

景黛音和姜濤日前在九龍灣接受訪問,姜濤直言今次比想像中輕鬆:「其實啱啱接呢套劇嘅時候,係比賽嘅中途,嗰陣喺度諗,又有一樣嘢令我分心,覺得呢樣嘢似乎幫唔到我去比賽。點知最後呢套戲竟然係令我減壓。」他還說:「初初都擔心戲內同戲外都會有一個花姐,點知一埋位發現劇組嘅人個個都好隨和,大家都好專注去拍劇,同我想像中係好大分別!」景黛音亦笑說:「初初同金生(ViuTV製作部副總裁金廣誠)講,今次要搵啲我唔識嘅人合作,大家都係由零開始,對大家嚟講都係最好最舒服,千祈唔好話以前係點樣,我哋大家都係新人嚟㗎!」

笑問初出茅廬的感覺,景黛音說:「我冇乜特別感覺喎,好OK呀,佢哋個個都好nice,係好開心嘅一件事,我一直都對住好多年輕人,我個女今年都18歲,所以我都當自己係18歲,唯一係唔習慣天氣太熱!」見到姜濤在旁「陰陰嘴」笑,景黛音即說:「做人要保持心境輕鬆嘛,你唔係笑我呀?」正如景黛音所講,大家都以新人的關係相處,所以說起話來,當然不需要有太多繁文縟節,很自然道出對對方的感覺,她說:「其實出嚟做嘢,你點對人,人哋自然會點對你,我一直對人都係抱住真誠嘅態度,所以真係唔適合喺娛樂圈。」她望着姜濤說:「但係你唔同,你仲後生,要做好自己應該做嘅事,好好享受每一刻,要珍惜機會。」

姜濤亦表示:「我都試過同佢講,唔係好識同參賽者相處,不過佢就話叫我唔使理人,只要唔係做虧心事,做番自己咪得,人哋唔鍾意你,係佢嘅事。」景黛音再說:「因為我覺得做人一定有人鍾意同有人唔鍾意,冇可能係全世界都鍾意,就算你幾完美,都一定有人睇你唔順眼,所以何必去計較呢啲嘢?只要過得自己,又唔係做傷天害理嘅事,開心咪得,每個人都有權去揀鍾意定唔鍾意,呢個係佢嘅選擇,我咪自己選擇過自己快樂嘅人生。」

《退休女皇》已經正式播出,問到兩人會否有期望時,姜濤表示當然希望知道觀眾對他首次拍劇的評價,但景黛音坦言:「冇喎,一定有人話好,亦都有人話唔好,所以根本唔需要睇,只要自己盡咗力,做好自己就得,唔使太介意,始終有好多嘢唔係一個人可以控制,而且我發覺而家啲人睇嘢好奇怪,專係睇人哋唔好嘅嘢,唔識得用欣賞角度去睇,所以如果唔鍾意睇咪熄機,唔好睇囉,唔使講咁多!」至於會否再拍劇,景黛音說:「冇諗過,不過我自己反而鍾意試新嘢!」

採訪:何慧斯
服裝提供:BEAMS@I.T(姜濤)

-----------------------------
你撐蘋果 我捐$1
支援反送中抗爭者

娛聞樂陪你走遍全球追星,即Like「娛果」FB 專頁!
返回最頂
壹傳媒: 香港 台灣 | 私隱聲明 服務條款 刊登廣告 聯絡我們 招聘
© 2020 AD Internet Limited. All rights reserved. 版權所有 不得轉載