31386 посетителей онлайн

Від тез про "ви руїна" до закликів до геноциду українців: чому статтю Тимофія Сергейцева випустили після звірств на Київщині

Резонанс Цензор.НЕТ Война в Украине

Автор: Тетяна Ніколаєнко

Випущена одразу після фото звірств на Київщині стаття російського політтехнолога Сергейцева дуже схожа на спробу зламати більшість українців психологічно. Сергейцев вже не раз таке практикував на виборах.

Після страшних кадрів з Ірпеня і Бучі український інформпростір розірвало від статті російського політтехнолога Тимофія Сергейцева, який фактично благословляє геноцид українського народу. Вийшла вона навіть не на якомусь "Коммерсанте", а в державному агентстві РИА Новости. Тобто очевидно, з благословення Кремля.

Від тез про ви руїна до закликів до геноциду українців: чому статтю Тимофія Сергейцева випустили після звірств на Київщині 01

Московський політтехнолог описує "денацифікацію України" через ліквідацію ЗСУ та учасників теороборони, потім формування російських органів влади та міліції, "інсталяцію" російського інформаційного простору, вилучення українських підручників історії, бо вони посприяли "нацифікації" України.

Далі масові слідчі дії, люстрація минулої влади, знищення Конституції України і заміна російськими аналогами.

Найстрашніше, що Сергейцев благословляє покарання частини населення, яке підтримувало армію та владу.

"Подальша денацифікація цієї маси населення полягає у перевихованні, яке досягається ідеологічними репресіями (придушенням) нацистських установок та жорсткою цензурою: не лише у політичній сфері, але обов'язково також у сфері культури та освіти", - пише технолог.

Сергейцев відмовляє Україні в існуванні як нації (на відміну від Грузії) та державі і зводить її до Малоросії та Новоросії.

"Денацифікація неминуче буде й деукраїнізацією — відмовою від розпочатого ще радянською владою масштабного штучного роздування етнічного компонента самоідентифікації населення територій історичних Малоросії та Новоросії… Бандерівська верхівка повинна бути ліквідована, перевиховати її неможливо. Соціальне "болото", яке активно та пасивно її підтримало дією та бездіяльністю, має пережити тяготи війни та засвоїти пережитий досвід як історичний урок і спокутування своєї провини",- написав політтехнолог.

Слова Сергейцева викликають оціпеніння і шок, але зараз українцям важливо не злякатись і зрозуміти, хто саме їх залякує.

Кілька років тому я зі своїм колегою Антоном Семиженком писала для сайту INSIDER історію політтехнологій в Україні. І частина нашого дослідження стосувалась саме роботи московських політтехнологів.

Першим московитів в Україну запросив Віктор Пінчук — сталось це ще в 1998 році, коли він обирався по мажоритарному округу в Дніпропетровську.

Разом з Дмитром Кисельовим, Дмитром Куликовим в Україну приїхав і Тимофій Сєргєйцев. Вони позиціонувались як представники так званого Московського методологічного гуртка - експерти в роботі "з ситуаціями керованої кризи".

"Тіма і Діма" - саме так називали Сергейцева і Куликова українські технологи. Медійники доклали свої "ручонки" до кількох компаній.

Але навряд чи можна сказати, що перемога Кучми над Симоненком – це їхня перемога, а не здорового глузду.

У 2004-му "Тіма і Діма" були серед тих, хто натравлював один на одного регіони України. Ті технологи, з якими я спілкувалась, кажуть, що безпосередньо ідея карти поділу України на три сорти належить Володимиру Грановському. Але були і ті, хто приписував її саме Сергейцеву.

Від тез про ви руїна до закликів до геноциду українців: чому статтю Тимофія Сергейцева випустили після звірств на Київщині 02

"Довелось двічі проводити президентську кампанію на Україні. Першого разу ми переконливо її виграли, а другого стали змістовною причиною так званої "помаранчевої революції". Методологія ММГ змусила нас торкнутись історії, усвідомивши її як обставини власної діяльності", - описав свої "досягнення" Сергейцев у спогадах для Московського методологічного гуртка.

Насправді він мав би почепити собі на погони ще й нікчемну кампанію "Озимого покоління" у 2002. Але він про це не згадав.

"Пиячили активно. Сам я з ними не знайомий — але люди казали, що вони "ловили кайф" від можливості познущатись із кандидатів. Напившись, бились об заклад: "Давай цьому дурню впаримо ось це і це. Як думаєш, вийде?" - згадував про роботу Сергейцева Сергій Гайдай.

Попри те, що у 2004 Сергейцев зазнав як частина групи технологів фіаско, його все-таки покликали на роботу у 2009. Тоді він робив кампанію для кандидата в президенти Арсенія Яценюка, з подачі того ж Віктора Пінчука.

"Коли ми створили штаб і прийшли туди працювати, всі були дуже натхненні. Ми вірили, що Яценюк може перемогти, він швидко набирав рейтинг. Але тут прийшли російські політтехнологи — і все змінилось", - розповів свого часу один з учасників штабу Яценюка.

Росіяни - Іскандер Валітов, Тимофій Сергейцев та Дмитро Куликов - прийшли в липні 2009.

Вони майже на день закрилися з Яценюком, і тоді з кімнати вийшла інша людина.

"Що вони там йому впарювали, я не знаю. Але можу розповісти, як вони проводили тренінги нам", — розповідає один із тодішніх працівників штабу. — "Нас завезли на якусь заміську базу, й чотири чи п'ять днів майже цілодобово "прокачували". Ти сидиш цілий день, слухаєш однотипні лекції та смертельно хочеш спати, а тоді під кінець тобі починають втовкмачувати, що вся ваша країна — руїна. Спершу ти, звісно, опираєшся — але потім здаєшся".

"Пригадую, сказали вони нам зробити презентацію по регіонах. Виходить Андрій Павелко з командою розповідати про Дніпро: мовляв, от у нас там таке машинобудування, інше. Росіяни у відповідь: "Та все фігня, нічого там у вас нема. Ми там були проїздом. І взагалі у вас нічого свого нема. Ви – руїна!" Народ довго опирався, але під кінець здався. Найдовше сперечатись із ними вийшло в Степана Кубіва", - розповів мій співрозмовник.

Сьогодні кожному ураїнцю страшно читати маячню Сергейцева, бо це фактично заклик до геноциду. Особилво страшно після кадрів з Бучі, Ірпеня і Гостомеля. Але, можливо, тому ця стаття зараз і вийшла. Щоб ми прочитали, злякались і здалися.

Сергейцев понад 20 років докладав своїх зусиль, щоб знищити Україну політично. У нього це не вийшло. Зараз його остання зброя залякати.

Я три тижні прожила в окупації. І головним завданням для росіян було нас залякати – постійним патрулюванням, набігами з автоматами на наші двори, погрозами, що при втечі ми підірвемось на міні. В рідкі хвилини, коли мені вдавалось зібрати себе докупи, я читала "Дар" Едіт Егер, яка вижила в концтаборі.

Один з її постулатів – не дати собі злякатись, щоб мати сили вижити.

Завдання Сергейцева – зламати нашу психіку. Наше завдання – вижити і перемогти!

А писанина Сергейцева – нехай буде доказом для Гааги.

Тетяна Ніколаєнко, Цензор. НЕТ

Топ комментарии
+61
Какой страх? У меня, и думаю у большинства украинцев,
ця стаття викликає тільки лють.
показать весь комментарий
05.04.2022 10:08
+12
Статья Сергейцева, сегодняшний твит Медведева . . .

Украине критически нужен отдел Службы внешней разведки для силовых операций за границей. Как у Израиля. Чтобы при слове "Украина" люди, которые делают ей зло словом или тем более делом, тупо в штаны кубики ложили.
показать весь комментарий
05.04.2022 12:50
+11
Тепер всім відомо і ясно для чого за попередні роки в Україну приїздили різні російські персонажі , які буцім то втекли від кремлівського тоталітаризму ! Їхні прізвища багатьом відомі бо вони селились на екранах тв в різних інтерв'ю, ток шоу і передачах , різноманітних каналів ! Вони і зараз є і періодично виходять в ефір ! Деякі з них створили свої ютуб канали і розтулмачують нам історичні і політичні аспекти ! Я назву тільки три прізвища тих хто втік з росії до України і не пішов на завод чи ферму працювать , а регулярно виходить в ефір ! Це Ілларіонов , Пономарьов , Солонін ! Можливо їх балачки комусь до вподоби але не мені і таких як вони набагато більше ніж цих три !
показать весь комментарий
05.04.2022 10:53
Комментировать
Сортировать:
Какой страх? У меня, и думаю у большинства украинцев,
ця стаття викликає тільки лють.
показать весь комментарий
05.04.2022 10:08 Ответить
А у мене навіть люті не визиває! Просто гидко ! Подивіться на його їбало! Бридко і смішно!
показать весь комментарий
05.04.2022 17:00 Ответить
Огиду,й бажання розтерти попідлозі.
Ще,й хижацьку посмішку
показать весь комментарий
05.04.2022 19:20 Ответить
"Я три тижні прожила в окупації" - невже? Тетяно, мене це вразило найбільше у Вашій статті...
Бо про описану Вами підлоту я знав і до цього. Так, деякі факти додалися, як то наявність в виборчому штабі Яценюка нинішнього очільника ФФУ Павелка, бігунка по всім політичним хвилям...
Але Ваші переживання в окупації... Розкажіть детальніше, якщо зможете... колись...
показать весь комментарий
05.04.2022 10:29 Ответить
"Я три тижні прожила в окупації" -- мабуть Ви дуже швидко це прочитали ...
показать весь комментарий
05.04.2022 14:46 Ответить
згоден, три тижні...
показать весь комментарий
06.04.2022 09:46 Ответить
Тепер всім відомо і ясно для чого за попередні роки в Україну приїздили різні російські персонажі , які буцім то втекли від кремлівського тоталітаризму ! Їхні прізвища багатьом відомі бо вони селились на екранах тв в різних інтерв'ю, ток шоу і передачах , різноманітних каналів ! Вони і зараз є і періодично виходять в ефір ! Деякі з них створили свої ютуб канали і розтулмачують нам історичні і політичні аспекти ! Я назву тільки три прізвища тих хто втік з росії до України і не пішов на завод чи ферму працювать , а регулярно виходить в ефір ! Це Ілларіонов , Пономарьов , Солонін ! Можливо їх балачки комусь до вподоби але не мені і таких як вони набагато більше ніж цих три !
показать весь комментарий
05.04.2022 10:53 Ответить
Всі названі Вами надзвичайно гідні люди. А то що вони Вам не дуже, так це більш характеризує Вас а не їх
показать весь комментарий
05.04.2022 11:12 Ответить
Вот и ****** к ним за поребрик этнокацап
показать весь комментарий
05.04.2022 11:28 Ответить
чМон, мені до тебе в гості? За поребрік? Мрійник
показать весь комментарий
05.04.2022 21:54 Ответить
Всі названі ,можуть називатись людьми ,тільки умовно!!! А ти підар -іди *****!!!
показать весь комментарий
05.04.2022 11:49 Ответить
.))))))))))))))))))))))))))) Илларионов, трампист и списанная консерва кремля. Основной нарратив - роисся не виновата, это все Украина так сделала. Тупая мразь. Солонин - 90\10, тоже промосковский, но для интеллигентной типа как публики. Пионтковский - не такой русский, но на самом деле имперец, которому Украина не нужна вообще, ему нужно сделать из Украины вторую роиссю. Это очевидно тем, кто их смотрел, кстати. Называть их порядочными и умным, мягко говоря, не совсем адекватно, товарищ.
показать весь комментарий
05.04.2022 11:50 Ответить
А кого называть порядочным?соловьёва, симоньян, киселева, путина с медведевым.? Если для вас это порядочные люди, мне искренне жаль вас.
показать весь комментарий
05.04.2022 13:41 Ответить
ты просто сиди на бутылке дальше, не надо нас жалеть, чмо лишнехромосомное
показать весь комментарий
05.04.2022 15:31 Ответить
А кого называть порядочным?соловьёва, симоньян, киселева, путина с медведевым.?
Ці потвори навіть не люди- а органічні біодобрива! Ви що!
показать весь комментарий
05.04.2022 17:03 Ответить
Разве есть люди среди русских?
показать весь комментарий
05.04.2022 17:24 Ответить
дуже правдоподібно: цих та інших москалів дуже любить запрошувати ганопольський. Я взагалі дивуюся: на ніби проукраїнських канал досить багато етнічних неукраїнців. І вони якось ніби й патрітично, але гнуть все одно не українську лінію. Я в голос обурююсь, коли слухаю їх беліберду. а дружина сердиться: нащо перегавкуєшся з телевізором.
показать весь комментарий
05.04.2022 16:13 Ответить
Бред несёшь, разуважаемый.
показать весь комментарий
05.04.2022 20:16 Ответить
Ты Солонина хоть слушал? То что он там на Бандеру наехал - это его частный случай как еврея, Бандера в самом деле евреев мягко говоря "не любил", но Бандера это история а не реальность. А в нынешней реальности Солонин наш союзник, просто рупор антипутинизма.
показать весь комментарий
06.04.2022 00:39 Ответить
Факти «не любові» Бандери до євреїв навести можете?
показать весь комментарий
06.04.2022 01:19 Ответить
ОУН виступала за свободу всіх націй від імперіалізму. В лавах ОУН і УПА були євреї. Які у вас факти
показать весь комментарий
06.04.2022 01:21 Ответить
Це тільки три засланці , а їх набагато більше ! Вони всі розповідають про те що не всі росіяни погані і роблять це так щоб їх пожаліли ! Є ще один момент , це те що багато хто з росії виїхали до Європи , Ізраїлю і таке інше , а ці приперлись до України і зразу до мікрофона !
показать весь комментарий
05.04.2022 12:09 Ответить
Проблема не в тому що вони приперлись сюди (бо нездатні вивчити будь яку іноземну мову). Проблема в тому що у нас їх запрошують і надають їм можливість виступати публічно. Тобто визнають їх "цінність". І роблять це наші "українці" з комплексом меншовартості (унтерменші) або відверті ************* посіпаки. Достатньо подивитись на ********* як результат їх діяльності щоб зрозуміти навіть на чисто інтуїтивному рівні що вони лузери. Ну і на фіга нам ці лузери з імплантованою імперською ментальністю які власну країну завели в глухий кут фашизму?
показать весь комментарий
05.04.2022 14:14 Ответить
Ви вірно написали, тільки забули одну літеру у слові "гнидні". Особливо це стосується українофоба солоніна, який нам тут розповідає, як нам тут жити. ******** за кораблем.
показать весь комментарий
05.04.2022 14:04 Ответить
Послушай цикл лекций Солонина про "биндеровский фашизм"! Это перед самой войной было. Старый пропагандон твой Солонин
показать весь комментарий
05.04.2022 15:32 Ответить
Солонін не мій. А про то що почитати, дякую за пораду. Можливо я щось і нераздивився. Буду дивитись.
а які претензії до Пономарьова. Людина прийняла громадянство України. Пішла захищати Україну в тербат. Йомущо необхідно загинути від орківских куль, щоб Ви заспокоїлись?
показать весь комментарий
05.04.2022 22:01 Ответить
То что еврей Солонин не любит ОУН - это вполне объяснимо, ОУН целенаправленно, мягко выражаясь "недолюбливал" жидів. Но в остальном он стойкий антипутинист, антикоммунист и кстати первый технически грамотно разоблачил кремль в уничтожении самолета президента Польши Качинського, Боинга MH-17, сбитого росиянцами и прочих проделках чекистов и коммуняк во время второй мировой войны. Посмотрите хотя бы это и скажите он пропагандон чего? https://www.youtube.com/watch?v=nbrN0pxTPk0

показать весь комментарий
06.04.2022 02:30 Ответить
по Солоніну згоден. він спочатку наробив аудиторію цікавими і правдивими технічними відосами про зброю і літаки , а зараз розпочав розповідать що такі жахи як в Бучі то стандартна практика всіх завойвників і що не все так одназаначна
показать весь комментарий
05.04.2022 16:01 Ответить
Посмотри, кто еще лучше мог бы сказать https://www.youtube.com/watch?v=nbrN0pxTPk0 насчет Бучи ты не прав, то что у него холодная, едкая форма подавать материал, то это не проблема, у него свои счеты и мнения, его основная мысль, что это кремлевский чекизм. Но Солонин это наш мощнейший союзник-еврей, идеолог антипутинизма, антикоммунизма и античекизма.
показать весь комментарий
06.04.2022 00:51 Ответить
Солонина, после нашего юбилея Независимости, конкретно бомбануло. Суть его ютубовского высера, что мы недогосударство. Кто-то в коментах спросил его: "Что, достало?"и он подтвердил. Для меня он навеки сдох! Ролики его про Бандеру я уе не смотрел.
показать весь комментарий
06.04.2022 09:31 Ответить
Добра нагода,за спиж... українські гроші ,використовуючи цивіл. механізми монотонно знищувати націю. Технології обидлення й доведення до ступору,й самогубства
Потім дивуємся дитячим самогубствам
показать весь комментарий
05.04.2022 19:26 Ответить
Пономарьов це человек Чубайса, разом там шухерили в Сколково. Ілларіонова прогнали з інституту в США, почав співати панегірики крисьонишу, зараз сидить на ставці в Єрмака. А Солонін ядовито коментує бойові дії у війні, співпрацював з Гордоном. До речі, Солонін як аналітик історичного процесу, починав свої дослідження з теми "українського буржуазного націоналізму в повоєнний час" і боротьбу з ним "орлів фелікса", замовника видно зразу ж, бо вільно використовувались архіви специфічної організації. А зараз позіціонує себе як військовий дослідник, однак слабуватий. А тут просто бють байдики, якщоб діма гордон не транслював їх, то не знав би ніхто.
показать весь комментарий
05.04.2022 19:40 Ответить
Солонін це законспірована ідеологічна сволота , яка розповідає українцям про Бандеру ! Приїхав самарський єврей з московії і каже що місто Ладога це основа Русі , а Київ це було пізніше , наводить якісь аргументи і мені все стало зрозуміло хто це і шо це !
показать весь комментарий
05.04.2022 20:14 Ответить
та не самарський він єврей а з Гомеля. Сам про це повідомляв. А в Самарі вони просто перекантовувались.
показать весь комментарий
05.04.2022 20:52 Ответить
Колись вони і до Гомеля звідкись приїхали , так їздили по світах не маючи землі . Вважаю що кремлівський агент Солонін це єдина правильна назва !
показать весь комментарий
05.04.2022 21:44 Ответить
И почему же "законспірована ідеологічна сволота" Солонин уже много лет является российским рупором антипутизма, антикоммунизма и античекизма? Что вынуждено переехал в Украину и сейчас как может вещает в том числе и на рашу, где у него много подписчиков про все злодеяния рашистского режима, в том числе и текущие. Именно он обвинил кремль в уничтожении самолета Качинского, в сбитии Боинга MH-17 и т.д. Неплохо "законспирировался", а что сделал ты? То что он там на Бандеру наехал до войны - это его частный случай как еврея, Бандера в самом деле евреев мягко говоря "не любил", но Бандера это история а не реальность. А в нынешней реальности Солонин наш мощный союзник, просто рупор антипутинизма.
https://www.youtube.com/watch?v=nbrN0pxTPk0
показать весь комментарий
06.04.2022 01:00 Ответить
І ще раз: наведіть приклад «не любові Бандери до євреїв!?
показать весь комментарий
06.04.2022 01:23 Ответить
Та будь ласка, погортайте програмний документ ОУН, там через сторінку про жидів. Кому з евреїв сподобається.
https://ounuis.info/library/handwritten-manuscripts-typed-manuscripts/562/borotba-i-diialnist-oun-pid-chas-viiny-napriamni-oun.html
показать весь комментарий
06.04.2022 02:09 Ответить
Вже немає ніякого путинізму з яким за для українців начебто бореться агент Солонін . Він перетворюється в сатанізм рашистської біомаси яка вже не тільки сперечається в коментах проти України , а зі зброєю в руках ходить по нашій землі, вбиває людей і винищує все українське ! Марк Солонін на своєму ютуб каналі взявся перекручувати історичні події , він заявив що місто Ладога це основа Русі а Київ це було пізніше і в такий спосіб Росія має первісне історичне право на всі землі і таке інше ! Це ідеологічна диверсія проти історичної правди і науки , розрахована на молоде покоління , яке може помилково сприймати цього курва псевдо історика за щось нове і значуще ! Весь час москальські рупори розказують що ніякої України небуло і ми один народ, і от саме таке твердження підтверджує ця мразота Солонін бо він же курва історичний авторитет ! Всі історичні події древніх слов'ян і нашої держави Русі України були на багато століть раніше ніж виник московський улус золотої орди ! З часів утворення на фіно-угорських землях московії вона прагне історичної легалізації за рахунок нашої держави Русі України і нашої древньої історії !
показать весь комментарий
06.04.2022 06:16 Ответить
Ну цырк!
КОМУ, нах, интересна статья какого-то Сергейцева?
Чёт мне кажется криками о могуществе политтехнологов они просто пытаются повысить свои расценки.
показать весь комментарий
05.04.2022 12:17 Ответить
Шо за брєд? Хто такий цей сергейцев? Хто з українців читає його статті? Якби автор не написала про нього, ніхто б про це не дізнався. Може це Тетяна Миколаєнко ставить за мету нас налякати, роздуваючи з мухи слона?
показать весь комментарий
05.04.2022 12:26 Ответить
вона пояснила Вам, хто автор політтехнологій проти України.
показать весь комментарий
05.04.2022 14:48 Ответить
Згоден. Проблема в тім, що наші ЗМІ вже почали говорити про цю статтю й обговорювати її. А цього не потрібно було роботи. Влада повинна були долучити цю статтю до доказів військових злочинів.
показать весь комментарий
05.04.2022 14:56 Ответить
Как можно испугаться шизофренического бреда какого-то шизофреника?
показать весь комментарий
05.04.2022 12:29 Ответить
Статья Сергейцева, сегодняшний твит Медведева . . .

Украине критически нужен отдел Службы внешней разведки для силовых операций за границей. Как у Израиля. Чтобы при слове "Украина" люди, которые делают ей зло словом или тем более делом, тупо в штаны кубики ложили.
показать весь комментарий
05.04.2022 12:50 Ответить
Кубіки,- це ще не так погано.Ось коли в них з дюрки буде литися річкою вонюча водиця ,ось тоді і буде результат.)
показать весь комментарий
05.04.2022 14:10 Ответить
Це імперське виправдання для рядових кацапів. Українцям суть московитів відома вже дуже давно.
показать весь комментарий
05.04.2022 12:58 Ответить
Якщо те мудило дійсно надумало когось в Україні залякати своєю сраною статейкою , то , тоді воно найтупіший політтехнолух , з усіх кого я знаю . .
показать весь комментарий
05.04.2022 13:30 Ответить
Кремлёвский опус на аналитику не тянет. Жалкое подобие геббельсовской " Тотальной войны" сделанной кривожопыми руками.
показать весь комментарий
05.04.2022 14:03 Ответить
В українців, проти таких ,як цей шакал є дійсний аргумент у вигляді смачної звіздюліни.А якщо і це не допоможе то тоді тільки осика допоможе...)
показать весь комментарий
05.04.2022 14:06 Ответить
Стаття Сергейцева-це реінканація Майн Кампф або адаптація гітлерівського нацизму до російських обставин.Сергейцев-це идеолог русского нацизму-фашизоїд.
показать весь комментарий
05.04.2022 14:17 Ответить
Знайти цього тупого виродка і прострелити його імперську довбешку, а разом ним так же вчинити і з іншими пропагандонами, які сіють людиноненависницькі ідеї і зло. Потрібно. негайно, створювати спеціальну службу, яка займеться відстрілом скажених орків.
показать весь комментарий
05.04.2022 14:47 Ответить
Украина - не Россия, это раз..., а потом, что они про нас знают, кроме того, что они вешают на уши своему тупому оболваненному населению
показать весь комментарий
05.04.2022 15:25 Ответить
а що їм про нас знати? вони думають, що ми такі самі як і вони, тільки бідніші і тупіші. Як хвалився моєму синові його начальник: моя мама із масковскіх, а нє какіх то там адескіх ілі кієвскіх. От звідтіля і лізе їх зарозумілість і тупизна в одному флаконі.
показать весь комментарий
05.04.2022 16:20 Ответить
Не читав, але засуджую. Орки не можуть написати нічого людського. Залякати теж не вийде, бо не читав же.
І взагалі, краще потратити час на щось корисне, ніж віддавати свою увагу всяким Сєргєйцевим. У них иаких клоунів на підтанцьовках у п*дарасів половина Мордору.
показать весь комментарий
05.04.2022 16:44 Ответить
Прочитала. Стало дуже гидко, а не страшно і одвічне питання - що таке забористе вони там курять? Я таке питання задавала одному родичу з Сургута, яки відлайкав та дуже хвалив один із висерів медведчука щодо української мови. Отримала відповідь - кольян.
показать весь комментарий
05.04.2022 18:50 Ответить
І отаких виродків на росії переважна більшість...Що з ними робити?
показать весь комментарий
05.04.2022 16:49 Ответить
Молодець. Правильно пише. Українці всі повинні це прочитати. Щоб не було ніяких сумнівів.Мерзоту потрібно загнати в московицьку резирвацію , а саму грізну зброю лишити рогатки. Хоча ні вони і рогатками нароблять лиха. Їх краще обгородити і не пускати нікуди.
показать весь комментарий
05.04.2022 16:56 Ответить
Лють та ненавість, це лише в мене викликає цій висір, мацковского гівнамета.
показать весь комментарий
05.04.2022 16:57 Ответить
тільки зброя в кожну хату захистить від орків!!! але зеленій мразі цього не зрозуміти. вони все в пусті очі хочуть заглянути.
показать весь комментарий
05.04.2022 16:59 Ответить
Я шось трохи не зрозумів.
Яценюк і його друзі винаймали подібних кончів для того, щоб вони їм передвиборчу програму створювали? Рілі? Ви серйозно зараз????? Це настільки не лізе у голову, що...
показать весь комментарий
05.04.2022 17:05 Ответить
Мене дико "кумарить" оте ї[email protected]#e слово "русафобія"... Фобія - це значить страх перед чимось чи перед кимось. А хто цим зайвохромосомним одічалим випердкам сказав шо їх хтось тут в Україні боїться???🤔 Почуття ненависті, огиди, презирства і зневаги - таке є, і такого багато!!🤬😡🤬 Але ж не "фобії"! Страх перед ким??!! Перед серливими свинособачими гвалтівниками - що великі хєрої воювати хіба шо з беззахисними жінками, літніми людьми, дітьми та беззбройними цивільними??!!! Якщо оте "підоргєйцєв" думало залякати нас "влажниміхатєлкамі"(які він старанно опісяв у тій статєйці) свого хазяїна - смердючого кремлядьського вибл&дка, я хочу його "привітати": воно таки добилося зовсім зворотнього результату!!👍 Тепер українці ПРОСТО ЯК СВЯЩЕННИЙ ОБОВ'ЯЗОК матимуть собі завдання винищити💀💀💀 кожну рюзьгєпадлючу свинособаку на своєму шляху!!! І не тільки на нашій землі... Ми по вас іще прийдемо рашистські виродки - у ваші мухосранськи і тьмутаракані, скільки б часу і засобів нам на те не знадобилось! І просто швиденько здохнути - це для вас буде ЗА ВЕЛИКЕ ЩАСТЯ!!!
показать весь комментарий
05.04.2022 18:06 Ответить
Сергейцев сейчас вьіглядит совсем не так , как на фото . Он частенько появляется в передачах Соловьева , с Куликовьім . Так "философ" (так он себя величает) , имеет конкретньій вид алкаша .
показать весь комментарий
05.04.2022 18:59 Ответить
він мені нагадує відомого журналюгу Леонтьєва, також алкаша і українофоба, Він зараз десь під дахом у Сечина ганяє по Сибіру "медведей" (пє по чорному).
показать весь комментарий
05.04.2022 19:48 Ответить
Прихід цієї зграї до Яценюка був шоком і став причиною його розгромної поразки. Це добре мають вивчити політологи і політтехнологи. Безхребетним ходити в політику не варто.
показать весь комментарий
05.04.2022 19:00 Ответить
Идёт он в сторону короля
показать весь комментарий
05.04.2022 20:24 Ответить
Корабля
показать весь комментарий
05.04.2022 20:25 Ответить
Цікаво про сорти. Мабуть самі кацапи так поділяють українців.
показать весь комментарий
05.04.2022 20:29 Ответить
А я не зрозумів, чому вони їздили і три дні слухали лекції?Приїхали три політехнологи і щось там втирали?Безвольні люди ці дипломати
показать весь комментарий
05.04.2022 21:26 Ответить
Так вот этот пельмень и есть сергейцев?
показать весь комментарий
05.04.2022 21:52 Ответить
Після вторгнення Росії та таких "опусів" кремлівських шісток всі пазли відносно долі українців зійшлися.
показать весь комментарий
05.04.2022 22:56 Ответить
"Не приведи Бог видеть русский бунт, бессмысленный и беспощадный!"(С) І це Пушкін ще не бачив, як россіяне грабують, гвалтують та мародерять з "наивысшего позволения".....
показать весь комментарий
05.04.2022 23:29 Ответить
Теперь мы все его знаем в лицо и жизнь егопрерваться в гавницо.
показать весь комментарий
05.04.2022 23:43 Ответить
Ми за ним прийдем...
показать весь комментарий
06.04.2022 00:05 Ответить
Внимание этот манифест не просто размышления какого то тимофея-чудака. Это стратегическая программа россии на долгие годы. Не дайте себя обмануть или усыпить тем что это незначительная статья какого то автора. Эта стратегия не исчезнет даже с его смертью. Это то что детям в россии необходимость геноцида порабощения и обесчеловечевания украинцев будут вдалбливать с детского сада и далее во всех областях от анекдотов до публичных казней для толпы.
показать весь комментарий
06.04.2022 00:26 Ответить
Думаю, всяке російське сміття наймали в Україну як інструкторів приблизно з тої ж причини, з якої тепер пишуть про "Гаагу", а саме:
тому що українці настільки звикли і глибоко засвоїли (рабську схему поведінки), що вже це стало природним, само-собою зрозумілим - таким, що ми вже й не помічаємо, що

замість того, щоб нам самим подумати і щось зробити, ми завжди шукаємо, хто ж з-за кордону нам скаже, що нам робити.
.
показать весь комментарий
06.04.2022 02:22 Ответить
"...вилучення українських підручників історії,бо вони посприяли "нацифікації України.."-тобто,якщо українець вивчає свою,а не москалем написану,історію,то він автоматично робиться "нацист"?Знаєте,у 43 році н.е. римляни заснували місто Лондініум,розбудували його до найбільшого міста Британі на той час і прожили в ньому більше ніж 400 років.Місто розмовляло двома мовами-латиною,мовою засновників,і кельтською,мовою місцевих жителів.Потім Римська Імперія розпалася, римляни вступилися,залишивши кельтам і англосаксам місто,яке досих пір є їхньою столицею і називається Лондон.Хтось,колись,хоч раз чув від англійця,що він з італійцем є"брат"?Що Італія є частиною Великобританії,бо колись з території Італії у Великобританію прийшли християнство,закони,культура і мова?Що Великобританія має право на спадщину Римської Імперії,тому що колись вона була провінцією у її складі?Якось таких взаємних претензій британців до італійців ніде не чути,кожен народ живе своїм життям,своїми традиціями,історією і поважаються навзаєм.А українці,якогось хрена,взяли і одомашнили москалоту.Тепер позбутися ніяк не можуть того ********.
показать весь комментарий
06.04.2022 05:08 Ответить